city2 WHITE DDIAFANES

Cannot find texnika/2017/piaggio/gita_kilo_parousiasi subfolder inside /home/cityrider/domains/cityrider.gr/public_html/images/stories/texnika/2017/piaggio/gita_kilo_parousiasi/ folder.
Admiror Gallery: 5.0.0
Server OS:nginx/1.24.0
Client OS:Unknown
PHP:5.6.40-68+ubuntu22.04.1+deb.sury.org+1

 

Αυτόνομες ρομποτικές βαλίτσες - μεταφορικά οχήματα που σε ακολουθούν!

 

Το Piaggio Group, μέσω του τμήματος Piaggio Fast Forward που ασχολείται με την προχωρημένη τεχνολογία, παρουσίασε δυο αυτόνομα οχήματα – βαλίτσες, που μπορούν να ακολουθούν τον χρήστη με ταχύτητα έως 35 χλμ/ώρα, κουβαλώντας μέχρι και… 100 κιλά αποσκευών!

Το Piaggio Fast Forward (PFF) είναι «παιδί» του Piaggio Group, με έτος ίδρυσης το 2015 και έδρα τη Βοστώνη στις Η.Π.Α., και στόχο έχει να εξερευνήσει διαφορετικούς τεχνολογικούς δρόμους για τα μέσα μετακίνησης και προσωπικής μεταφοράς του μέλλοντος.

Το GITA είναι δημιούργημα του PFF, και μπορεί να κουβαλά αποσκευές με βάρος έως και 18 κιλών, και να επικοινωνεί με τον άνθρωπο που το χειρίζεται.

Μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα έως και 35 χλμ/ώρα (μπορεί δηλαδή να ακολουθήσει ακόμα και ποδηλάτη), ενώ γνωρίζει πώς να κινείται ανεξάρτητα, καθώς αντιλαμβάνεται το γύρω περιβάλλον με αισθητήρες και μπορεί να χρησιμοποιήσει χάρτες και GPS για να μετακινηθεί και να παραδώσει το φορτίο του εκεί που απαιτείται (χρήσιμη δυνατότητα ακόμα και για χρήση από εταιρείες ταχυμεταφορών).

Το σφαιρικό του σχήμα και το καθαρό του design του δίνουν μια μοναδική προσωπικότητα.

Το KILO είναι ο μεγάλος αδελφός του GITA, και χάρη στις μεγαλύτερες διαστάσεις του, και στον μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο 120 λίτρων που του χαρίζουν αυτές οι διαστάσεις, μπορεί να μεταφέρει έως και 100 κιλά! Το KILO διαθέτει σύμφωνα με το PFF εξαιρετική σταθερότητα, χάρη στους τρεις τροχούς του.

Δείτε στο animated βίντεο άνω, το όραμα του PFF για τα αυτόνομα οχήματα τα οποία θέλει να αναπτύξει για το άμεσο μέλλον. 

Πολύ ωραία τα παραπάνω, και εξαιρετικά ενδιαφέροντα, όμως για την ώρα η Piaggio δεν αναφέρεται ούτε στα τεχνικά χαρακτηριστικά και στην τεχνολογία των 2 αυτόνομων οχημάτων, ούτε σε διαθεσιμότητα (θα τα δούμε πρώτα σε B2B διαθεσιμότητα) και τιμές.

Άγνωστο λοιπόν παραμένει το πώς σε ακολουθούν, άγνωστη η αυτονομία τους (αμφότερα είναι ηλεκτρικά), άγνωστος ο χρόνος φόρτισης τους, άγνωστες και οι ικανότητες κίνησης τους και σε διαφορετικά οδοστρώματα (κυβόλιθοι, πλακόστρωτα, πεζοδρόμια, λακκούβες).

Θα επανέλθουμε μόλις έχουμε περισσότερες πληροφορίες.