TEST CFMOTO 400NK 2  Δυναμική εμφάνιση, φιλικός χαρακτήρας 

Με εμφάνιση streetfighter, προσωπικότητα που μπορεί να αποτελέσει άριστο σύμμαχο στην καθημερινότητα ενός αναβάτη και φιλική συμπεριφορά, το 400NK της CFMOTO, συμπληρώνει την υπάρχουσα γκάμα της CFMOTO κάπου στο μέσο, με μια naked πρόταση που αξίζει την προσοχή σας.

Η CFMOTO έχει καταφέρει μέσα σε λίγα χρόνια να τραβήξει το ενδιαφέρον πολλών μοτοσυκλετιστών (και ανταγωνιστών επίσης…) με μια γρήγορη σε ρυθμούς αλλά χωρίς διακυμάνσεις  εξέλιξη, που πατά πάνω σε στέρεες βάσεις.

Πρώτη θετική εντύπωση,  το γεγονός ότι μια μοτοσυκλέτα αυτής της τιμής, έχει πολύ προσεγμένη ποιότητα κατασκευής. Η βαφή, η συναρμογή και τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί, δεν αφήνουν κανένα περιθώριο για παρατηρήσεις και παράπονα.

Η σχεδίαση δια χειρός ΚISKA, βαδίζει στα γνωστά “αιχμηρά” μονοπάτια που μας έχει συνηθίσει το studio από την στενή συνεργασία του με την KTM, χωρίς όμως να θυμίζει κάποιο από τα αυστριακά μοντέλα. To 400NK της CFMOTO, έχει την δική του προσωπικότητα και αυτή είναι δυναμική, σύγχρονη και ισορροπημένη, χωρίς ακρότητες.

Δομικά η μοτοσυκλέτα “χτίζεται” γύρω από ένα ατσάλινο πλαίσιο τύπου “διαμάντι”. Στο μπροστινό μέρος, η CFMOTO έχει τοποθετήσει συμβατικό πιρούνι και δύο “wave” δίσκους 300 χλστ., οι οποίοι συνεργάζονται με διπίστονες δαγκάνες της ισπανικής J.JUAN.

Στο πίσω μέρος, συναντάμε ένα μονό αμορτισέρ με έκκεντρη τοποθέτηση, χωρίς μοχλισμό (cantilever), ατσάλινο ψαλίδι με ενισχυτική γέφυρα και μονοπίστονη δαγκάνα (J.JUAN επίσης) με δίσκο 220 χλστ

Από πλευράς εξοπλισμού, η μοτοσυκλέτα φέρει –φυσικά- δικάναλο ABS, LED stop light και flash, ρυθμιζόμενες μανέτες συμπλέκτη και φρένου και LCD μονόχρωμη οθόνη που αντικαθιστά πλήρως, κάθε αναλογική ένδειξη στον πίνακα οργάνων.

Στα του κινητήρα τώρα, αυτός είναι δικύλινδρος σε σειρά, οκταβάλβιδος, με χωρητικότητα 400,4 κ.εκ. Η τροφοδοσία γίνεται μέσω ηλ. ψεκασμού της Bosch, με σώματα διαμέτρου 38 χλστ., και η ισχύς ανέρχεται στους 40,1 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. και στα 3,2 kg-m ροπής, στις 7.750 σ.α.λ.

Ξεκινώντας, ο κινητήρας κρατά σταθερό ρελαντί άμεσα και ακούγεται ελάχιστα από το τελικό της εξάτμισης, χωρίς να παράγονται κραδασμοί. Ο συμπλέκτης είναι μαλακός στην λειτουργία του και προοδευτικός, με το κιβώτιο να απαιτεί κάποια περίοδο εξοικείωσης στις γρήγορες / άμεσες αλλαγές λόγω των σχετικά μεγάλων διαδρομών του. Απλά θέλει αποφασιστικές κινήσεις και όχι… χάδια με το πόδι.

To μοτέρ δείχνει τον καλό του εαυτό από τις 5.000 σ.α.λ. και πάνω και δεδομένης της ευστροφίας του, δεν είναι καθόλου δύσκολό το να βάλει κανείς το στροφόμετρο σε αυτή την ζώνη. “Απλωμένη” η ισχύς και γραμμικός ο τρόπος που αυτή αποδίδεται, δύο στοιχεία που συνηγορούν σε σβέλτες επιταχύνσεις εν κινήσει, υπακούοντας άμεσα στο άνοιγμα του γκαζιού.

Φτάνει γρήγορα στα 140+ χλμ./ώρα στο κοντέρ αλλά από αυτό το σημείο και μετά το ταχύμετρο επιβραδύνει, με τα χιλιόμετρα να προστίθενται πιο αργά, επιμένοντας πάντα στο γκάζι, ενώ την εμφάνιση τους κάνουν κάποιο υψίσυχνοι κραδασμοί.   

Αν κανείς θέλει να ταξιδέψει, στα 130 χλμ./ώρα ο αέρας δεν ενοχλεί, ο κινητήρας δεν πιέζεται σε καμία περίπτωση και η άνεση είναι καθ΄όλα αποδεκτή για μοτοσυκλέτα αυτής της κατηγορίας.

Σε κάθε περίπτωση πάντως, το 400NK δεν φτιάχτηκε για δικάβαλα ταξίδια, η σέλα του συνεπιβάτη δεν είναι ότι πιο άνετο, άλλωστε υπάρχει το ομόσταυλο 400GT για αυτή την χρήση. Το πεδίο που του ταιριάζει σαφώς περισσότερο είναι η πόλη και οι περαστικές διαδρομές γύρω από αυτή.

Η μοτοσυκλέτα έχει ελαφριά αίσθηση, παρά τα 206 πλήρη κιλά της και ελίσσεται με μεγάλη ευκολία μέσα στην κίνηση. Αυτό που εισπράττεις στην σέλα του 400NK είναι ουδετερότητα, δεν σου επιβάλει σε καμία περίπτωση το τέμπο ή τον τρόπο οδήγησης, απλά ανταποκρίνεται πρόθυμα σε ότι του ζητήσεις.

Οι αναρτήσεις είναι ρυθμισμένες προς την “σπορτίφ” πλευρά, με το αμορτισέρ ειδικά να εμφανίζεται απότομο στις αποσβέσεις του. Συνολικά πάντως, δεν τίθεται θέμα άνεσης. Δυνατά τα φρένα και με αίσθηση, ενώ τα ελαστικά της CST, δεν προβληματίζουν.

Η μοτοσυκλέτα φέρει δύο χάρτες απόδοσης, S(port) και E(conomic), με τις διαφορές να αφορούν την απόκριση στο γκάζι (και αυτό ελάχιστα) και όχι στην ισχύ σε σχέση με τις στροφές.  Στην περίπτωση που κάποιος θελήσει να επιδοθεί στο στυλ οδήγησης του πρώτου χάρτη, δηλαδή sport, η μοτοσυκλέτα θα συνεργαστεί, με καλύτερο χαρακτηριστικό της το μπροστινό της και την τοποθέτηση αυτού γρήγορα και με σαφήνεια όπου του υποδείξεις.


Με την τιμή της μοτοσυκλέτας, στα 4.790 ευρώ, το 400ΝΚ είναι πιο προσιτό από τα ανταγωνιστικά του μοντέλα και στα χρήματα που κοστίζει, η εναλλακτική για καθημερινή μετακίνηση είναι scooter των 300+ κ.εκ. Τα πλεονέκτημα του απέναντι σε αυτά είναι, ότι πρόκειται για μοτοσυκλέτα.     

Ο ρόλος του συγκεκριμένου μοντέλου λοιπόν, είναι απολύτως ξεκάθαρος. Απευθύνεται σε αυτούς που θέλουν να κάνουν το επόμενο βήμα, μετά από την “βάπτιση” τους με το πρώτο τους μηχανάκι που τους εισήγαγε στον κόσμο των δύο τροχών. Είναι ένα προσιτό, οικονομικό (4,2 λίτρα μέση κατανάλωση στα 100 χιλιόμετρα) και φιλικό μοντέλο, το οποίο αποτελεί σημαντική αναβάθμιση και το καλύτερο “σχολείο” για την συνέχεια της “εκπαίδευσης” τους.

Αντιπροσωπεία:

Motostuff
Λ. Αθηνών - Σουνίου, Πέτα Κερατέας, Τ.Κ. 19001
Τηλ. 2299069930
Fax: 2299069930
Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.  

TEST_CFMOTO_400NK_2.jpgTEST_CFMOTO_400NK_8.jpgTEST_CFMOTO_400NK_15.jpgTEST_CFMOTO_400NK_13.jpgTEST_CFMOTO_400NK_7.jpgTEST_CFMOTO_400NK_1.jpgTEST_CFMOTO_400NK_12.jpgTEST_CFMOTO_400NK_19.jpgTEST_CFMOTO_400NK_14.jpgTEST_CFMOTO_400NK_5.jpgTEST_CFMOTO_400NK_11.jpgTEST_CFMOTO_400NK_17.jpgTEST_CFMOTO_400NK_3.jpgTEST_CFMOTO_400NK_9.jpgTEST_CFMOTO_400NK_18.jpgTEST_CFMOTO_400NK_6.jpgTEST_CFMOTO_400NK_4.jpgTEST_CFMOTO_400NK_10.jpgTEST_CFMOTO_400NK_16.jpg






AdmirorGallery 5.0.0, author/s Vasiljevski & Kekeljevic.