city2 WHITE DDIAFANES

 sinnis terrain 380 Μήπως σας θυμίζει κάτι σχεδιαστικά; 

Η Sinnis Motorcycles είναι ένα κλασικό παράδειγμα των νέων δυνατοτήτων που έχει προσφέρει το ευρύτερο άνοιγμα της αγοράς της Κίνας τις τελευταίες δύο δεκαετίες. Η εταιρεία εδρεύει στο Μπράιτον της Αγγλίας, όπου και σχεδιάζει τις μοτοσυκλέτες της αλλά η  κατασκευή γίνεται από την κινεζική Jinan Qingqi – ένα μεγαθήριο σε νούμερα παραγωγής και αριθμό μοντέλων, μα με απειροελάχιστη αναγνωρισιμότητα εκτός της πατρίδας της, μιας και δεν έχει ασχοληθεί ποτέ με εξαγωγές προς δυσμάς.

Η νέα μοτοσυκλέτα της Sinnis ονομάζεται Terrain 380 και μεταφέρει την αισθητική του ομώνυμου μοντέλου 125 cc σε ένα ανώτερο επίπεδο, με υγρόψυκτο δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 380 cc. Για να ακριβολογούμε βέβαια, η έννοια “αισθητική” παίρνει ένα άλλο νόημα στην περίπτωση των Κινέζων, μιας και στοιχεία όπως οι προβολείς του Terrain 380 θα μπορούσαν να είναι ανταλλακτικό BMW.

Η απόδοση του Terrain 380 είναι προς το παρόν άγνωστη, ωστόσο η ανακοινωμένη συμβατότητά του με τα διπλώματα Α2 ορίζει ένα απόλυτο ταβάνι 47 ίππων. Επιπλέον τα τεχνικά του χαρακτηριστικά αποκαλύπτουν εξατάχυτο κιβώτιο, διαχείριση κινητήρα και ψεκασμό Delphi, τροχούς 19 ιντσών μπροστά και 17 πίσω, ενώ το βάρος της ανακοινώνεται στα 200 κιλά (δίχως να ξεκαθαρίζει αν πρόκειται για υγρό ή στεγνό βάρος).

Εξοπλισμένο με ABS, μεγάλη έγχρωμη οθόνη TFT με συνδεσιμότητα Bluetooth, LED φωτιστικά σώματα παντού και αλουμινένιο τριβάλιτσο στο στάνταρ πακέτο, το Terrain 380 αναμένεται να φτάσει στην Αγγλική αγορά μέσα στον Αύγουστο.

Ως τότε, η Sinnis δέχεται προπαραγγελίες με μια προκαταβολή 100 λιρών (περίπου €110), καθώς η λιανική τιμή της μοτοσυκλέτας ανακοινώνεται στις 4,750 λίρες ή περίπου €5,200 (ισοτιμία 24/7).

H Sinnis προς το παρόν πουλά τις μοτοσυκλέτες της μόνο στην Αγγλία, ωστόσο, δίχως να έχουμε κάποια σχετική πληροφόρηση, δεν αποκλείεται το ενδεχόμενο κάποια στιγμή να τις δούμε και στα μέρη μας, καθώς το γεγονός πως έχει εξασφαλίσει έγκριση Τύπου εκεί σημαίνει πως αυτομάτως μπορεί να πωληθεί και στην υπόλοιπη Ε.Ε. χωρίς πολλές γραφειοκρατικές διαδικασίες.