Honda

Cannot find /new_models/honda/2017/crf_250l_2016/ subfolder inside /home/cityrider/domains/cityrider.gr/public_html/images/stories//new_models/honda/2017/crf_250l_2016// folder.
Admiror Gallery: 5.0.0
Server OS:nginx/1.24.0
Client OS:Unknown
PHP:5.6.40-68+ubuntu22.04.1+deb.sury.org+1

 

honda crf250l 2016 6

Φρεσκάρισμα στην εμφάνιση, μικρές βελτιώσεις και Euro 4

 

Η Honda πιστεύει πολύ στο CRF250L και με την ευκαιρία των αλλαγών για τις προδιαγραφές Euro 4 το παρουσίασε ανανεωμένο στην διεθνή ιταλική έκθεση.

Αισθητικό φρεσκάρισμα

Στο τομέα της σχεδίασης, η Honda αναφέρει πως προχώρησε σε αλλαγές αισθητικής φύσεως. Όπως βλέπουμε στις φωτογραφίες τα γραφικά έχουν σίγουρα ανανεωθεί προσδίδοντας στη μοτοσικλέτα μια πιο σύγχρονη σχεδίαση, όπως και το πίσω φωτιστικό σώμα που έχει γίνει σαφώς πιο αιχμηρό. Για τα υπόλοιπα πλαστικά ωστόσο δεν μπορούμε να το πούμε αυτό με σιγουριά καθώς θυμίζουν σε πολύ μεγάλο βαθμό αυτά που γνωρίζουμε μέχρι σήμερα. Νέος είναι και ο ψηφιακός πίνακας πληροφοριών της μοτοσικλέτας, ο οποίος φέρει πλέον στροφόμετρο, δείκτη βενζίνης και ρολόι.

ABS και για το χώμα

Σημαντική αναβάθμιση για την μικρή on-off αποτελεί η προσθήκη συστήματος ABS στα φρένα που την κάνει ακόμη πιο φιλική προς τους αρχάριους αναβάτες και πιο ασφαλή για όλους στις καθημερινές τους μετακινήσεις. Πολύ σημαντική επιλογή, ειδικά αν σκεφτεί κανείς τον χαρακτήρα της μοτοσικλέτα είναι η επιλογή απενεργοποίησης του ABS στο πίσω τροχό για να μπορεί να οδηγείται σωστά το CRF205L εκτός δρόμου. Ο εμπρός δίσκος ανέρχεται σε διάμετρο στα 256 χλστ. και συνεργάζεται με δαγκάνα δύο εμβόλων.

Πιο δυνατό, πιο καθαρό

Αλλαγές έχουμε και στον μονοκύλινδρο κινητήρα των 249 κ.εκ., ο οποίος πλέον πληροί τις προδιαγραφές Euro 4. Αυτό το γεγονός δεν έχει επηρεάσει την απόδοσή του σύμφωνα με τη Honda. Οι μηχανικοί της μάλιστα βρήκαν την ευκαιρία να αυξήσουν ελαφρώς τόσο την ισχύ όσο και την ροπή του. Αυτό το πέτυχαν με την τοποθέτηση μεγαλύτερου σώματος ψεκασμού με τη διάμετρο να φτάνει τώρα τα 38 χλστ. από τα 36 που βρισκόταν πριν. Νέο είναι επίσης το κουτί του φίλτρου αέρα. Ανασχεδιασμένο είναι και το σύστημα εξαγωγής με μεγαλύτερης διαμέτρου σωλήνα αλλά και ελαφρύτερο κατά 450, σε σχέση με το προηγούμενο, τελικό. Η ισχύς ανέρχεται πλέον στους 24,4 ίππους (από 22,8) και η ροπή στα 2,3 χιλιόγραμμα στις 8.500 και 6.750 σ.α.λ αντίστοιχα. Το ρεζερβουάρ της βενζίνης έχει χωρητικότητα μόλις 7,8 λίτρα (μαζί με την ρεζέρβα) και σύμφωνα με την Honda επαρκεί για μία αυτονομία που ξεπερνά τα 250 χλμ., κάτι που σημαίνει ότι η κατανάλωση κυμαίνεται κάτω από τα τρία λίτρα στα 100 χλμ.

Χωρίς αλλαγές σε πλαίσιο, αναρτήσεις

Χωρίς αλλαγές παραμένει το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο με τους οβάλ διατομής σωλήνες αλλά και οι αναρτήσεις της Showa. Αυτό σημαίνει ότι το μεταξόνιο ανέρχεται στα 1.445 χλστ., η κάστερ στις 27,6 μοίρες και το ίχνος στα 113 χλστ., ενώ η απόσταση από το έδαφος βρίσκεται στα 255 χλστ. Παράλληλα το ύψος της σέλας ανέρχεται στα 875 χλστ., ενώ το βάρος δεν ξεπερνά τα 146 γεμάτα κιλά, χάρη και στο ψαλίδι που είναι φτιαγμένο από κράμα αλουμινίου.

Στις αναρτήσεις, να θυμίσουμε ότι το ανεστραμμένο πιρούνι των 43 χλστ. έχει διαδρομή 250 χλστ., με τον άξονα του εμπρός τροχού των 21 ιντσών -18 ίντσες πίσω- να έχει αυξημένη διάμετρο κατά δύο χλστ. στα 17, για αυξημένη στιβαρότητα και καλύτερη αίσθηση. Για το αμορτισέρ η διαδρομή ανέρχεται στα 240 χλστ.

Φωτογραφίες


AdmirorGallery 5.0.0, author/s Vasiljevski & Kekeljevic.