city2 WHITE DDIAFANES

Honda

 5b0780b8907518f32daac409e43dbb22 XL  O ιαπωνικός τύπος ανάβει φωτιές 

Ήταν δεδομένο πως με την κυκλοφορία του νέου του τεύχους (24 Ιουνίου) το Ιαπωνικό περιοδικό Young Machine το εξώφυλλό του θα έκανε στον γύρο του κόσμου. Όπως βλέπετε και στη σχετική φωτογραφία, περιλαμβάνει μια φημολογούμενη νέα Honda που μας ταξιδεύει στο κοντινό παρελθόν.

Ο λόγος για το CBR400RR, μια μοτοσυκλέτα που εικάζεται από τους Ιάπωνες συναδέλφους πως έρχεται από τη Honda.

Σύμφωνα με τις λιγοστές πληροφορίες που βρήκαμε επ’ αυτού, φαίνεται πως η βάση της μοτοσυκλέτας είναι το πλαίσιο του CB650R και ο τετρακύλινδρος σε σειρά κινητήρας προέρχεται από το – Ιαπωνικό μόνο – CB400F Super Four.

Το συγκεκριμένο γυμνό CB400F (που εικονίζεται στο εξώφυλλο πίσω από το CBR400RR) δεν σταμάτησε ποτέ να παράγεται και να πωλείται στην Ιαπωνία από το 1992, λαμβάνοντας διαρκείς αναβαθμίσεις όπως το σύστημα V-Tec (από το 1999) και στηρίζοντας μια έκδοση Bol d’ Or που ουσιαστικά αντιγράφει υπό κλίμακα το CB1300S.

Εφόσον όντως παραχθεί το CBR400RR, θα έχει ως πρώτο και βασικότερο στόχο το νέο Kawasaki ZX-25R βασιζόμενο στο πλεόνασμα κυβικών που διαθέτει.

Στην Ιαπωνία τα 400 κυβικά εκατοστά αποτελούν ένα όριο πριν το μεγάλο δίπλωμα οδήγησης, έτσι είναι μια ιδιαίτερα δημοφιλής κατηγορία. Αυτό το γνωρίσαμε καλά στην Ελλάδα από τις ορδές 400αριών που ήρθαν στα μέρη μας, κυρίως ως παραεισαγωγές, Honda CB400 και Bros 400, Kawasaki KLE400, Yamaha XT400 κ.ο.κ.

Ωστόσο η έλευση του τετρακύλινδρου Kawasaki ταρακούνησε κάπως τα νερά και η Honda δεν θα μπορούσε να βασιστεί μόνο στα CBR300R και CBR500R που κινούνται από μονοκύλινδρο και δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα, καθώς πρόκειται για μοτοσυκλέτες άλλης φιλοσοφίας, λιγότερο σπορ από το μικρό τετρακύλινδρο Kawasaki.

Από την άλλη, η χρήση του τετρακύλινδρου κινητήρα του CB400F υπονοεί δύο σημαντικά πράγματα:

Πρώτον, η Honda δεν κρίνει απαραίτητη τη σχεδίαση ενός νέου τετρακύλινδρου μικρού, τόσο ώστε να δικαιολογήσει το κόστος της διαδικασίας αυτής.

Δεύτερον, αυτή η μοτοσυκλέτα λογικά δεν θα ικανοποιεί προδιαγραφές τύπου Euro 5, οπότε πολύ δύσκολα θα ξεφύγει από την αγορά της Ιαπωνίας και ίσως μερικές νοτιοασιατικές αγορές, όπως συμβαίνει εδώ και πολλά χρόνια με το CB400F Super Four.

Είναι ωστόσο αναμενόμενα προφανές πως πολύ θα θέλαμε να διαψευστούμε σε αυτές τις εκτιμήσεις μας.

Πηγή: Young Machine