city2 WHITE DDIAFANES

KTM

Cannot find new_models/ktm/2017/390_duke_eicma subfolder inside /home/cityrider/domains/cityrider.gr/public_html/images/stories/new_models/ktm/2017/390_duke_eicma/ folder.
Admiror Gallery: 5.0.0
Server OS:nginx/1.24.0
Client OS:Unknown
PHP:5.6.40-68+ubuntu22.04.1+deb.sury.org+1

 

ktm 390 duke 2017 5

Duke από την αρχή!

 

Το νέο ΚΤΜ 390 Duke του 2017 είναι αγνώριστο από το προηγούμενο μοντέλο με εκτεταμένες αλλαγές παντού! Πέρα από τις αφανείς Euro 4, η μοτοσυκλέτα διαθέτει νέο πιρούνι, νέο πλαίσιο, νέα πλαστικά, νέο προβολέα, νέα όργανα, εξάτμιση στο πλάι, ride-by-wire, και δείχνει πολύ πιο ποιοτική και σύγχρονη.

ktm 390 duke 2017 24

Ο νέος LED προβολέας με τις DRL λάμπες που είδαμε τόσο στο μεγάλο 1290 Super Duke R, όσο και στο 1290 Super Adventure είναι όλα τα λεφτά, δίνοντας εξωγήινο και υπέρ-σύγχρονο επιθετικότατο αέρα στη μοτοσυκλέτα. Όμως και το υπόλοιπο κοστούμι είναι ξανασχεδιασμένο, πιο λιτό, πιο επιθετικό, πιο αιχμηρό.

ktm 390 duke 2017 1

Οι μεγάλες αλλαγές τώρα βρίσκονται σε πλαίσιο, υποπλαίσο και ανάποδο πιρούνι 43 mm της WP, που είναι νέα! Μικρότερο είναι και το μεταξόνιο κατά 10 mm, μικρότερη και η γωνία κάστερ. Και μιας και μιλάμε για μια μοτοσυκλέτα με στήσιμο από τα καλύτερα της αγοράς (στο προηγούμενο μοντέλο) αναρωτιόμαστε τι ακριβώς έχει αλλάξει στη συμπεριφορά της. Ακόμα καλύτερο κράτημα; Γίνεται;

ktm 390 duke 2017 20

Νέος είναι και ο μπροστινός μεγαλύτερος κατά 20 mm δίσκος των 320 mm, με ακτινική δαγκάνα της Bybre (By Brembo). Στάνταρ φυσικά είναι το ABS -και με δυνατότητα απενεργοποίησης, κάτι που λείπει από τον ανταγωνισμό. Ποιοτική αλλαγή βρίσκουμε στις μανέτες, καθώς αμφότερες διαθέτουν ρυθμιζόμενη απόσταση από τα γκριπ, χαρακτηριστικό που βρίσκουμε συνήθως σε μεγαλύτερα μοντέλα. Ξανασχεδιασμένες είναι και οι σέλες αναβάτη και συνεπιβάτη.

ktm 390 duke 2017 4

Οι Euro 4 δεν δείχνουν να έκαναν κακό στην απόδοση του μονοκύλινδρου κινητήρα των 373.2 κ.εκ. καθώς η ΚΤΜ συνεχίζει να δηλώνει 44 άλογα ως την επίσημη ιπποδύναμη του 390 Duke. Κι αν έκαναν, σίγουρα η αναστροφή ήρθε εύκολα, με το νέο τελικό που βγαίνει στο πλάι πλέον, και όχι από κάτω, βοηθώντας με το μήκος και τον όγκο του την απόδοση του κινητήρα.

ktm 390 duke 2017 21

Εντυπωσιακή είναι η ψηφιακή TFT οθόνη των οργάνων, που με την πρώτη ματιά δεν μπορέσαμε να αποφασίσουμε αν μας αρέσει, ή αν μας ξενίζει ελαφρώς με το μέγεθος και το σχήμα της –μοιάζει σα να έχεις κοτσάρει ένα μεγάλο Smartphone στο τιμόνι.

Το νέο 390 Duke διαθέτει και Ride by Wire στο γκάζι για πρώτη φορά, αν και η ΚΤΜ σταμάτησε εκεί, και δεν πρόσθεσε και διαφορετικούς χάρτες -που για να λέμε την αλήθεια δεν είναι απαραίτητοι σε αυτά τα κυβικά.

ktm 390 duke 2017 18

Ελαφρώς βαρύτερο δείχνει στα επίσημα χαρακτηριστικά, αφού από τα 144 κιλά του προηγούμενου μοντέλου φτάσαμε στα 149. Μέρος της ευθύνης για τα έξτρα 5 κιλά φέρει το μεγαλύτερο ρεζερβουάρ που βρίσκεται πλέον στα 13,4 λίτρα. Ακόμα μεγαλύτερη αυτονομία λοιπόν, αν και δεν νομίζουμε πως έπασχε το 390 Duke σε αυτό τον τομέα, καθώς η κατανάλωση του θυμίζει scooter 250 κυβικών -και βγάλε.

ktm 390 duke 2017 2

Έμφαση στην ποιότητα λοιπόν για το νέο 390 Duke, το οποίο ήταν ήδη από τα κορυφαία μοντέλα της κατηγορίας σε εξοπλισμό. Τώρα έγινε ακόμα πιο ποιοτικό, ακόμα πιο όμορφο, ακόμα πιο ποιοτικό.

ktm 390 duke 2017 13

Το μόνο που απομένει να δούμε είναι η τιμή του, καθώς με τέτοιο πρωτόγνωρο επίπεδο εξοπλισμού, δυσκολευόμαστε να πιστέψουμε πως θα παραμείνει στα χαμηλά επίπεδα του προηγούμενου μοντέλου. Ίδωμεν.

Δείτε το βίντεο της παρουσίασης όλων των ΚΤΜ στην EICMA, ή απλώς μεταβείτε στο 35.18 για το βίντεο του 390 Duke.