Παρουσιάστηκαν επίσημα τα “off-road” classic |
Επίσημη παρουσίαση για τα Bullet Trial σε εκδόσεις 350 και 500 κ.εκ. από την Royal Enfield λοιπόν, ένα γεγονός που δεν προκάλεσε έκπληξη φυσικά, αφού η ύπαρξη των μοντέλων αυτών ήταν ήδη γνωστή.
Πρόκειται επί της ουσίας για τα Bullet Classic, τα οποία έχουν λάβει κάποιες τροποποιήσεις οι οποίες περισσότερο έχουν αισθητικό αντίκτυπο, αφού οι αναρτήσεις και απόσταση από το έδαφος, στοιχεία που θα προσέδιδαν κάποιες έξτρα δυνατότητες το χώμα, δεν αλλάζουν.
Μονόσελο, σχάρα, ψηλό πίσω φτερό, ελαστικά με έντονη χάραξη, προστατευτική “σχάρα” στον μπροστινό προβολέα και τελικό εξάτμισης με κλίση, είναι τα στοιχεία που διαφοροποιούνται σε σχέση με τα Bullet Classic, καθώς επίσης και η βαφή, με το πλαίσιο να είναι βαμμένο.
Πέραν τούτων, όλα τα υπόλοιπα παραμένουν ως έχουν, πράγμα που σημαίνει ότι η απόδοση ανέρχεται στους 20 ίππους και στα 28 Nm ροπής από τα 346 κ.εκ. της έκδοσης “350” και στους 27 ίππους και 41,3 Nm ροπής από τα 499 κ.εκ. του “500”.
Σε ότι αφορά στα φρένα και οι δύο εκδόσεις εξοπλίζονται με δισκόφρενα (μονό στον μπροστινό τροχό) διαμέτρου 280 και 240 χλστ., καθώς και δικάναλο ABS. Aν και δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα ακόμη, θεωρείτε σίγουρη η άφιξη των μοντέλων αυτών και στην ευρωπαϊκή αγορά.