city2 WHITE DDIAFANES

Δίκυκλο

 anoigma125

Ένας πληρής "μικρόκοσμος" 

Εκατόν-είκοσι-πέντε. Μια κατηγορία κυβισμού, στο άκουσμα της οποίας οι συνειρμοί είναι πολλοί: φιλικότητα, προσιτή τιμή αγοράς, οικονομία, ευκολία οδήγησης, καθημερινή μετακίνηση. Για τους νέους αναβάτες ειδικά, τα 125 μπορεί να είναι και “έρωτας”, το πρώτο “μηχανάκι”, το μέσο για να βιώσει κανείς την πολυπόθητη ελευθερία των δύο τροχών. Όπως και αν τα βλέπει κανείς, τα 125 είναι μια κατηγορία σε άνθηση, με προτάσεις που μπορούν να καλύψουν όλα τα γούστα. Στο αφιέρωμα που ακολουθεί, παραθέτουμε 10 χαρακτηριστικούς εκπροσώπους της κατηγορίας...



DSC 1983 2

-Πραγματικό Supermoto και όχι υποκατάστατο! Εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά!

H Aprilia έχει μια μακρά παράδοση στην κατασκευή μικρών, ικανότατων μοτοσυκλετών και το SX 125 δεν αποτελεί εξαίρεση. Με πλαίσιο, αναρτήσεις και φρένα που θα μπορούσαν άνετα να διαχειριστούν διπλάσια (και βάλε...) ιπποδύναμη, το SX 125 παρουσιάζει μια άψογη και ασφαλή συμπεριφορά στον δρόμο, αποτελώντας ένα πρώτης τάξεως “σχολείο” για τους νεοεισερχόμενους στους δύο τροχούς αλλά και ένα κάθα άλλα παρά αδιάφορο μοντέλο για τους πιο έμπειρους. Ο κινητήρας ανταποκρίνεται στα καθήκοντα του και είναι οικονομικός, ενώ με λίγο “κόντεμα” στην τελική μετάδοση, μπορεί να ζωηρέψει και άλλο. Γενικά το Aprilia SX 125, είναι μια μοτοσυκλέτα που μπορεί να σηκώσει πού βελτίωση, όχι γιατί δεν είναι καλή ως έχει -κάθε άλλο- αλλά γιατί μπορεί να την “σηκώσει”.

Τιμή: 4.630 ευρώ
Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 124,2 κ.εκ.
Ισχύς: 15 ίπποι / 10.500 σ.α.λ.
Βάρος: 120 κιλά
Ύψος σέλας: 880 χλστ.
Που το βρίσκω; http://www.aprilia.com/gr_EL/



TORNADO NAKED T 02

-Η τοποθέτηση της Benelli στα mini-bikes, είναι χωρίς καμία αμφιβολία δυναμική!

O λιλιπούτειος “ανεμοστρόβιλος” της Benelli, ανανεώθηκε σχεδιαστικά -και όχι μόνο- στις αρχές του 2018. Ο 125άρης αερόψυκτος κινητήρας του με τις τέσσερις βαλβίδες και τον ένα εκκεντροφόρο επικεφαλής, αποδίδει 11,1 ίππους και ένα κιλό ροπής στις 9.500 και 7.000 σ.α.λ. αντίστοιχα. Σε σχέση με το προηγούμενο Tornado Naked T, η μεγάλη διαφορά εντοπίζεται στην αλά MV Agusta εξάτμιση με τις δύο απολήξεις. Αυτό βέβαια που κάνει τη μοτοσυκλέτα της Benelli να ξεχωρίζει είναι οι ιδιαίτερα μαζεμένες διαστάσεις και οι τροχοί των 12 ιντσών που φορούν ελαστικά 120/70 και 130/70 εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Δύο ανάλογα μικροί δίσκοι 210 και 190 χλστ. εμπρός και πίσω έχουν αναλάβει το επιβραδυντικό έργο. Τα φρένα είναι συνδυασμένα, με τριπίστονη δαγκάνα εμπρός και διπίστονη πίσω.

Τιμή: 2.250 ευρώ*
Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Α/Ψ,
Ισχύς: 124,8 κ.εκ.
Βάρος: 121 κιλά
Ύψος σέλας: 780 χλστ.
Που το βρίσκω; http://www.benelli-moto.gr/
(*Δεν περιλαμβάνονται τέλη ταξινόμησης)  



IMG 3447

-Ποιος είπε ότι οι “καθημερινές” μοτοσυκλέτες είναι αδιάφορες σχεδιαστικά; Το Brixton BX 125 αλλάζει τα δεδομένα!

Όμορφο και προσεγμένο, το Brixton BX 125, έχει λεπτομέρειες που τραβούν την προσοχή και ποιότητα κατασκευής που ξεχωρίζει για την κατηγορία τιμής που ανήκει. Με έναν ιδιαίτερα οικονομικό και αρκούντως δυνατό κινητήρα, ο οποίος μάλιστα είναι σχεδίασης και κατασκευής της Suzuki (γνωστός από τα GN και DR) αλλά και αξιοπρεπέστατη οδηγική συμπεριφορά, το σύνολο θεωρείται ολοκληρωμένο. Φυσικά ο κυριότερος λόγος για να το κάνεις δικό σου, είναι η εμφάνιση του, που αναπαράγει κλασικές φόρμες του παρελθόντος. Η τιμή του, στα 2.589 ευρώ, είναι αν μη τι άλλο, προσιτή και η πρακτικότητα του BX 125 διαπιστωμένη όταν το είχαμε στην κατοχή μας για δοκιμή. “Μούρη” και “εργαλείο” σε ένα γίνεται; Με το BX 125 ναι, γίνεται!

Τιμή: 2.580 ευρώ
Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Α/Ψ, 124 κ.εκ.
Ισχύς: 11,5 / 9.500 σ.α.λ.
Βάρος: 134 κιλά
Ύψος σέλας: 785 χλστ.
Που το βρίσκω; https://www.brixton-motorcycles.com/el



DBS 0091

-Μια ποιοτική και στιλάτη μοτοσυκλέτα, που δεν χρησιμοποίει την χαμηλή της τιμή ως δικαιολογία για παραχωρήσεις.

Το Oldtown 125i καταφέρνει να εκπληρώσει τον σκοπό του για άνετη και στιλάτη μετακίνηση στο αστικό περιβάλλον προτάσσοντας παράλληλα μια από τις χαμηλότερες τιμές της αγοράς για ρετρό μοτοσυκλέτα 125 κ.εκ. Η τιμή είναι άμεσα συγκρίσιμη με παπιά (όχι τα ακριβά) αλλά και μικρά scooter αντίστοιχου και χαμηλότερου κυβισμού. Η μοτοσυκλέτα έχει πετύχει απόλυτα τον στόχο της στους τομείς της εμφάνισης, της ποιότητας αλλά και της φιλικότητας, καταναλώνει πολύ μικρές ποσότητες βενζίνης και αποτελεί μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για όσους έχουν ένα “σφιχτό” προϋπολογισμό για την αγορά μοτοσυκλέτας. Μπορεί δε, να αποτελέσει και μια άριστη βάση για customizing, τραβώντας την προσοχή και των αναβατών που θέλουν να επιδοθούν σε κάτι τέτοιο.

Τιμή: 2.150 ευρώ*
Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Α/Ψ, 125 κ.εκ.
Ισχύς: 11,6 ίπποι / 9.000 σ.α.λ.
Βάρος: 127 κιλά  
Ύψος σέλας: 870 χλστ.
Που το βρίσκω; http://www.daytonamotors.gr
(*δεν συμπεριλαμβάνονται μεταφορικά και έξοδα πινακίδας) 



53442 Honda CB125R YM18 3734

-Ένα 125άρι που θυμίζει μεγάλη μοτοσυκλέτα σε διαστάσεις και όχι μόνο!

Το CB125R της Honda είναι κορυφαίας ποιότητας, κορυφαίων περιφερειακών, και απευθύνεται σε αναβάτες υψηλών απαιτήσεων της κατηγορίας Α1. Τα περιφερειακά του είναι ΚΟΡΥΦΑΙΑ, από τις αναρτήσεις της Showa μέχρι τα φρένα και το ABS που συνεργάζεται με την IMU και από το  πανέμορφο πλαίσιο χωροδικτύωμα που κάνει τη μοτοσυκλέτα να ξεχωρίζει, μέχρι το ευμέγεθες ψαλίδι. Η σχεδίαση είναι επίσης μοναδική, ακολουθώντας την νέα αισθητική άποψη της εταιρεία περί γυμνών μοτοσυκλετών. Ο κινητήρας ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις και αρέσκεται να δουλεύει ψηλά, έχοντας πολύ μικρές ανάγκες για βενζίνη, ενώ στον δρόμο η μοτοσυκλέτα εμφανίζει μια sport συμπεριφορά λόγο των “σφιχτών” αναρτήσεων, με τα φρένα και το εξαιρετικό ABS, να εγγυώνται την ασφάλεια των αναβατών. Η ευελιξία του είναι πολύ μεγάλη, καθιστώντας το επίσης ένα εξαιρετικό “εργαλείο” για την πόλη.

Τιμή: 4.790 ευρώ
Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 125 κ.εκ.
Ισχύς: 13,3 ίπποι / 10.000 σ.α.λ.
Βάρος: 126 κιλά
Ύψος σέλας: 816 χλστ.
Που το βρίσκω; http://www.honda-motorcycles.gr/



orcal astor 2017 44

- Όμορφή ρετρό σχεδίαση, ποιοτική κατασκευή και μια συμφέρουσα τιμή. Τι άλλο να ζητήσει κανείς;

Οι μικρές μοτοσυκλέτες έχουν επανέλθει για τα καλά στη ζωή μας τα τελευταία χρόνια και η τάση της εποχής τις έβγαλε από την αφάνεια και τις στόλισε με όμορφα ρετρό στοιχεία που τις κάνουν πιο ποθητές από τα scooter αντίστοιχου κυβισμού και σίγουρα πιο ποθητές από τα παπιά. Η Orcal Astor ή Astor Orcal, όπως παρουσιάζεται το όνομα πάνω στη μοτοσυκλέτα, είναι μια τέτοια μοτοσυκλέτα: μικρή και ποθητή τόσο για την χρηστικότητά όσο και για την εμφάνισή της τον κύριο λόγο που θα στρέψει κάποιος το βλέμμα πάνω της. Το τρίτο είναι η πραγματικά χαμηλή τιμή της που δεν ξεπερνά τα 2.330 ευρώ και συνδυάζεται με ποιότητα κατασκευής σαφώς ανώτερη από τη συγκεκριμένη κατηγορία τιμής. Πλέον μπορείτε να αποκτήσετε ένα δίκυκλο ως “βασικό” μεταφορικό μέσο, που μόνο τέτοιο δεν θυμίζει φυσικά. Κινηθείτε παντού με στιλ, καθημερινά, με άνεση και ταχύτητα. Η γοητευτική Astor μπορεί να το κάνει αυτό με το παραπάνω.

Τιμή: 2.330 ευρώ
Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Α/Ψ, 124 κ.εκ.
Ισχύς: 9,5 ίπποι / 8.000 σ.α.λ.
Βάρος: 124 κιλά
Ύψος σέλας: 785 χλστ.
Που το βρίσκω; Θεοδωρίδης Κωνσταντίνος, Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Κωνσταντίνου Καραμανλή 10, Θεσσαλονίκη, Τ.Κ.: 54638, Τηλ.: 2310-813161



ktm 125 duke italia test 4s

-“KTM” συμπεριφορά και εξοπλισμός μεγάλης μοτοσυκλέτας. Απλά αχτύπητος συνδυασμός  

Τι νέο υπάρχει στο KTM Duke 125; Πολλά! Και ας ξεκινήσουμε πρώτα από το γεγονός ότι είναι το πρώτο μοντέλο στην κατηγορία των 125 κυβικών με LED φανάρι και πολύ-λειτουργική TFT οθόνη. Η γεωμετρία του πλαισίου είναι επίσης ανανεωμένη, με επανασχεδιασμένο υποπλαίσιο αλλά και αναθεωρημένες αναρτήσεις, τα φρένα (με ABS το οποίο ρυθμίζεται είτε σε δύο επίπεδα είτε απενεργοποιείται), η θέση οδήγησης. Ο μονοκύλινδρος κινητήρας, παράλληλα, συνάδει με τις προδιαγραφές Euro 4 και βγάζει έναν υπέροχο ήχο. Προσθέστε τώρα σε όλα αυτά εκπληκτικές ικανότητές στον δρόμο, απόρροια της μοναδικής φιλοσοφίας της KTM και για “κερασάκι στη τούρτα”, βάλτε επίσης την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής. Αν διαθέτεις δίπλωμα Α1, τέσσερα και μισό χιλιάρικα και αναζητάς μια πολυχρηστική μοτοσυκλέτα πόλης, με πολύ μεγάλες δυνατότητες, η απόφαση είναι εύκολη…

Τιμή: 4.590 ευρώ
Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 124,7 κ.εκ.  
Ισχύς: 14,8/8.100 σ.α.λ.
Βάρος: 139 κιλά
Ύψος σέλας: 830 χλστ.
Που το βρίσκω; https://www.ktm.com/gr/



IMG 3026

-Ξεχωριστή σχεδίαση, για ένα μοντέλο που μπορεί να σε “παγιδεύσει” με την γοητεία του!

 Με ένα σχετικά ευχάριστο και δυνατό μοτέρ στα σωθικά της, με ποιότητα κατασκευής που ξεπερνά την χαμηλή τιμή της και με ώριμη συμπεριφορά στο δρόμο, η 125άρα HPS παρουσιάζεται ως μία ενδιαφέρουσα πρόταση για τον νέο αναβάτη που έχει στα χέρια του δίπλωμα κατηγορίας Α1, αλλά και για εκείνους που ψάχνουν μια μικρή μοτοσυκλέτα για την πόλη. Στα 3.500 ευρώ που κοστίζει, απλά δεν υπάρχει άλλη καινούρια μοτοσυκλέτα παραγωγής στην αγορά με τέτοια εμφάνιση, ερχόμενη έτσι ακριβώς από το εργοστάσιο. Αν πέσεις στα δίχτυα της γοητεία της, είναι απλά αδύνατο να της αντισταθείς και οποιαδήποτε λογική παραγκωνίζεται. Το καλό είναι ότι το ενδεχόμενο αγορά του συγκεκριμένου μοντέλου, δεν είναι καθόλου παράλογο!

Τιμή: 3.590 ευρώ
Κινητήρας: 4T, 1K, Y/Ψ, 124,2 κ.εκ.
Ισχύς: 13,5 ίπποι / 9.750 σ.α.λ.
Βάρος: 130 κιλά
Ύψος σέλας: 785 χλστ.
Που το βρίσκω; https://www.fbmondial.gr/



IMG 0516

-Δεν “δείχνει” σαν sport μοτοσυκλέτα, είναι sport μοτοσυκλέτα!

Είναι πραγματικό sport μοντέλο, ένα ιδανικό σχολείο για όλα τα μεγέθη, τις ηλικίες και τα επίπεδα αναβατών, που ενθουσιάζει με την συμπεριφορά του σε δρόμο και πίστα. Το καλύτερο, είναι πως αυτό ο σπορ χαρακτήρας, συνδυάζεται με μια εξαιρετικά φιλική συμπεριφορά, και με commuter στοιχεία που το κάνουν ιδανικό για καθημερινή χρήση. Δεν καίει, δεν ζητάει τίποτα, σε μεταφέρει παντού σβέλτα και με στιλ, το χαζεύουν όλοι, έχει και Smart Key! Το Suzuki GSX-R 125 ABS κοστίζει 3.795 ευρώ και 3.895 με βαφή MotoGP. Για αυτά που προσφέρει, η τιμή του κρίνεται καλή, ενώ αποτελεί μια μοτοσυκλέτα που θα υπέρ-καλύψει τις ανάγκες, τις προσδοκίες και τα όνειρα όλων των αγοραστών της κατηγορίας Α1. Πραγματικό GSX-R στα 125 κυβικά, γίνεται; Γίνεται! Συγχαρητήρια στη Suzuki!

Τιμή: 3.795 ευρώ (3.895 με βαφή MotoGP)
Κινητήρας: 4T, 1K, Y/Ψ, 124,4 κ.εκ.
Ισχύς: 14,8 / 10.000 σ.α.λ.
Βάρος: 134 κιλά
Ύψος σέλας: 785 χλστ.
Που το βρίσκω; https://www.suzuki.gr/motos/



DSC 0139 2

-Ένα καθημερινός σύντροφος που ζητάει λίγα και προσφέρει πάρα πολλά. Και ναι, είναι μοτοσυκλέτα!

Το YS 125 της Yamaha είναι μια πάρα πολύ καλή μοτοσυκλέτα 125 κ.εκ. Αυτό είναι και τι σημαντικότερο πλεονέκτημα του απέναντι στα παπιά και στα scooter αντίστοιχου κυβισμού, ότι πρόκειται για μοτοσυκλέτα! Οδηγείται όπως μια μοτοσυκλέτα και συμπεριφέρεται όπως μια μοτοσυκλέτα. Είναι πιο σταθερό από την συντριπτική πλειοψηφία scooter και παπιών με τα ίδια κυβικά, ενώ το μηχανικό κιβώτιο και ο συμπλέκτης, προσδίδουν ένα σημαντικό στοιχείο πρόσθετου ελέγχου. Τα 2.550 ευρώ που κοστίζει δεν είναι λίγα, ούτε όμως και πολλά (η μοτοσυκλέτα κόστιζε 2.790 ευρώ πριν η Yamaha προχωρήσει σε μείωση τιμής) και το YS 125 τα αξίζει, όντας μια καλοφτιαγμένη, ικανή και πολύ οικονομική μοτοσυκλέτα, που μπορεί να αποτελέσει τον σύμμαχο της καθημερινότητας σας και τον δικό σας προσωπικό ήρωα, για πολύ – πολύ καιρό!

Τιμή: 2.550 ευρώ
Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Α/Ψ, 125 κ.εκ.
Ισχύς: 10,4 ίπποι / 7.500 σ.α.λ.
Βάρος: 129 κιλά
Ύψος σέλας: 795 χλστ.
Που το βρίσκω; https://www.yamaha-motor.eu/gr