city2 WHITE DDIAFANES

Piaggio

 

Piaggio Liberty 2016 italia cityrider Η premium αναγέννηση του Liberty

 

Κείμενο: Κώστας Γκαζής
Φωτογραφίες: Piaggio
 
Έχοντας πουλήσει περίπου ένα εκατομμύριο Liberty μέχρι σήμερα, η Piaggio για το 2016 αποφάσισε να προχωρήσει σε δραστική αναβάθμιση-αναγέννηση του δημοφιλούς της αστικού scooter. Το προίκισε με νέο πλαίσιο, ABS και προηγμένο κινητήρα iGet, ανέβασε την απόδοση μειώνοντας παράλληλα την κατανάλωση, και ανέβασε πολλά σκαλιά την ποιότητα κατασκευής.
 
Το πρώτο Liberty βγήκε από την γραμμή παραγωγής της Piaggio το 1997. Επρόκειτο για ένα μικροκαμωμένο και ελαφρύ αερόψυκτο scooter με μεγάλους τροχούς, και πεδίο δράσης το κέντρο των μποτιλιαρισμένων πόλεων. Αγαπήθηκε από όλους, ενώ μεγάλο μέρος του κοινού του ήταν -και είναι- γυναίκες και χαμηλά αναστήματα, καθώς ο συνδυασμός χαμηλής σέλας και μικρού βάρους παρείχε κορυφαία καθημερινή ευχρηστία.
 
Ο Andrea Benedetto, διευθυντής εξέλιξης των δίκυκλων προϊόντων της Piaggio ανήκει στα πρόσφατα αποκτήματα της εταιρείας (προσελήφθη πριν 1 χρόνο και 11 μήνες), και το βιογραφικό του είναι κατατοπιστικότατο για τους λόγους που τον επέλεξαν οι Ιταλοί. Διετέλεσε αντιπρόεδρος στον προιοντικό σχεδιασμό του γνωστού οίκου design Pininfarina, ενώ πέρασε από 3 διαφορετικές θέσεις στην Toyota (στον σχεδιασμό των αυτοκινήτων της εταιρείας), όπου και παρέμεινε για περίπου 7 χρόνια. Με το νέο Liberty (50 / 125 / 150) ο Benedetto είχε στόχο την κατακόρυφη άνοδο της ποιότητας κατασκευής του scooter, θέλοντας να του προσδώσει premium αίσθηση που συνήθως βρίσκουμε στον χώρο του αυτοκινήτου.
 
Αναβαθμισμένο και πιο σύγχρονο design, νέα, ποιοτικότερα υλικά κατασκευής, με νέες επεξεργασίες. Καλύτερη συναρμογή όλων των μερών του scooter, μεγαλύτερη στιβαρότητα παντού, απουσία τριγμών και μηχανικών θορύβων, και premium αίσθηση τόσο στο μάτι, όσο και στο... χέρι, όπου υπάρχουν κινούμενα μέρη. Έτσι ελαχιστοποιήθηκαν οι τζόγοι στον πιο “δεμένο” μεντεσέ της σέλας, για αίσθηση ποιότητας στο άνοιγμα και στο κλείσιμο, ενώ ελάχιστοι είναι και οι τζόγοι στο μπροστινό ντουλάπι, που ανοίγει και κλείνει με ένα ικανοποιητικό “κλικ”. Νέο είναι και το προστατευτικό γείσο γύρω από την τάπα του ρεζερβουάρ, όχι πια εύκαμπτο, αλλά από σκληρό πλαστικό. Το χρώμιο καλύπτει τα περισσότερα μεταλλικά μέρη του scooter, ενώ δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα LED φώτα θέσης μπροστά. Πανέξυπνο το design στο πίσω φωτιστικό σώμα που ενώ έχει συμβατική λάμπα, σε ξεγελάει παντελώς καθώς ο σχεδιασμός του σε πείθει πως πρόκειται για LED!
 
Η Premium αίσθηση δεν έχει προηγούμενο για μικρό scooter της Piaggio, και προέρχεται από την τεράστια προσοχή που έχει δεχτεί και η παραμικρή λεπτομέρεια. To λογότυπο Liberty ABS είναι μεταλλικό και ανάγλυφο στα πλαϊνά του scooter, οι διακόπτες προέρχονται από τα μεγάλα scooter της Piaggio -εδώ θα βρείτε και άνοιγμα της σέλας όχι με κλειδί, αλλά με κουμπί στο τιμόνι-, τα στιλάτα όργανα με το αναλογικό κοντέρ και την ψηφιακή οθόνη προέρχονται από τη Vespa, τα φαρδιά μαρσπιέ του συνεπιβάτη είναι αναδιπλούμενα και χωνευτά, το immobiliser είναι στο στάνταρ εξοπλισμό, ακόμα και οι βίδες είναι τορξ!
 
Στο press kit του Liberty ο Andrea Benedetto λέει τα εξής: “εδώ έχουμε ένα εντελώς νέο scooter, που διατηρεί μεν σε μεγάλο βαθμό το αναγνωρίσιμο design του Liberty, όμως έχει ξανασχεδιαστεί παντού, βελτιώνοντας τα χαρακτηριστικά και την απόδοση του παντού. Μεγαλύτερη άνεση, με πιο μεγάλους χώρους, μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο για κράνος, βελτιωμένη εργονομία τόσο για τον αναβάτη όσο και για το συνεπιβάτη, με τον τελευταίο να έχει για πρώτη φορά άνετα, μεγάλα μαρσπιέ, ενώ σε στάση τα πόδια του δεν βρίσκουν πια εύκολα στις γάμπες του αναβάτη. Αυξημένες επιδόσεις, όπου χαρακτηριστικά το 125 έχει 10% περισσότερη δύναμη από το προηγούμενο μοντέλο, με αυξημένη ροπή, χάρη στη νέα γενιά κινητήρων iGet της Piaggio.” Σημειώστε πως χώρα κατασκευής των νεών Liberty είναι το Βιετνάμ, μια από τις πλέον μεγάλες αγορές δικύκλων της Ασίας. Μάλιστα ειδικά για το Βιετνάμ το Liberty έχει διαφορετική, ελαφρώς αποδυναμωμένη και πιο οικονομική ρύθμιση στον κινητήρα του, ενώ στην Ευρώπη διαθέτει πιο δυναμική απόδοση.

Ντεμπούτο στο Liberty κάνει η νέα γενιά ψεκαστών κινητήρων iGet, εδώ στην πιο οικονομική και αερόψυκτη μορφή της με 3 βαλβίδες στον κύλινδρο -η πιο προηγμένη, υγρόψυκτη σειρά 4 βαλβίδων εξοπλίζει το νέο Medley που θα κάνει σύντομα παρέα στο Liberty στους δρόμους του κόσμου.
 
Ο κινητήρας iGet έχει σχεδιαστεί για υψηλότερα επίπεδα ποιότητας, αξιοπιστίας και οικονομικής συντήρησης, αλλά και για χαμηλότερη κατανάλωση και αντίστοιχα χαμηλότερους ρύπους. Αξίζει να σημειωθεί πως οι δοκιμαστές της Piaggio συμπλήρωσαν περισσότερα από ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα στις δοκιμές των κινητήρων iGet, ώστε να πετύχουν τα επιθυμητά αποτελέσματα.
 
Andrea Benedetto: “οι νέοι αυτοί κινητήρες είναι το αποτέλεσμα της παγκοσμιοποίησης του Piaggio Group. Κάπου εκεί κατανοήσαμε πως δεν υπάρχει ένας και μοναδικός κινητήρας που να είναι ο καλύτερος για όλους. Χρειαζόμασταν μια κοινή αρχιτεκτονική βάσης, και αυτό ακριβώς κάναμε με τους κινητήρες iGet. Από εκεί και πέρα η κάθε αγορά μπορεί να επιλέγει τον κατάλληλο για εκείνη κινητήρα, είτε με στόχους τη μικρή κατανάλωση και το μικρότερο κόστος αγοράς, είτε για αυξημένες επιδόσεις, αντίστοιχη τεχνολογία, φυσικά με υψηλότερο κόστος.”
 
Μπορεί οι διαστάσεις του κινητήρα και οι 3 βαλβίδες να μην έχουν αλλάξει, εντελώς νέα είναι όμως τα συστήματα εισαγωγής και εξαγωγής. Νέο είναι το μπεκ του ψεκασμού με 8 οπές, για ψεκασμό πιο μικρών σωματιδίων, με στόχο τη βέλτιστη ανάφλεξη. Ο νέος ψεκασμός παρέχει καλύτερη αποδοτικότητα και βελτιωμένη απόδοση, με κέρδη τόσο σε απόλυτα νούμερα ιπποδύναμης και ροπής, αλλά και στο ομαλό άνοιγμα του γκαζιού από τέρμα κλειστή θέση.
 
Η Piaggio μιλάει για 10% δυνατότερο κινητήρα στο Liberty 125, σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, σε συνδυασμό με μείωση κατανάλωσης 16%! Η τεχνολογία στα καλύτερα της. Το Liberty 150 είναι κι αυτό δυνατότερο και οικονομικότερο από τον προκάτοχο του, με την ιταλική εταιρεία να αναφέρει κατανάλωση 57 χιλιομέτρων με ένα λίτρο καυσίμου, με σταθερή ταχύτητα 40χλμ/ώρα. Φυσικά η τελευταία είναι μία μέτρηση που χρησιμοποιείται ως σημείο αναφοράς, καθώς η πραγματική κατανάλωση σε αστικές συνθήκες είναι πάντα μεγαλύτερη, παρόλα αυτά είναι ένα σημαντικό νούμερο.
 
  • Οι κινητήρες iGet τόσο στα 125 όσο και στα 150 κυβικά διαθέτουν πολλά νέα εξαρτήματα, από τα οποία τα πιο σημαντικά είναι τα ακόλουθα:
  • νέος στρόφαλος, με 24% αυξημένη αδράνεια σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα, για μείωση κραδασμών.
  • νέα μίζα, 70% πιο ήσυχη.
  • νέο κάλυμμα κιβωτίου, για μείωση θορύβου και αυξημένη ακαμψία.
  • νέο, χάρτινο φίλτρο αέρα, για καλύτερο φιλτράρισμα αλλά και μείωση θορύβου εισαγωγής.
  • βαρομετρικός αισθητήρας, για βέλτιστη ανάφλεξη.

Μεγάλη προσοχή έδωσαν οι τεχνικοί της Piaggio στο σχεδιασμό του νέου συστήματος μετάδοσης, για πιο γλυκιά αίσθηση στην αστική κίνηση. Τέλος, το σύστημα της εξάτμισης είναι και αυτό εντελώς νέο, για περαιτέρω μείωση θορύβου από τον κινητήρα, αλλά και για πιο γεμάτο και ευχάριστο στο αυτί ήχο. Παράλληλα, το νέο αλουμινένιο μπράτσο συνδέει εξάτμιση και κινητήρα, για μεγαλύτερη ακαμψία του συνόλου.

Πέρα από την κορυφαία πλέον ποιότητα κατασκευής, και τους εξελιγμένους κινητήρες, η νέα γενιά Liberty διακρίνεται για την αυξημένη ασφάλεια που παρέχει στον αναβάτη. Υπεύθυνοι παράγοντες για την παραπάνω αύξηση είναι το νέο πλαίσιο, ο νέος τροχός 16 ιντσών μπροστά (ήταν 15άρης στο προηγούμενο μοντέλο), το μονοκάναλο ABS της Bosch στον μπροστινό τροχό, αλλά και τα LED DRL (Daylight Ride Lights) που κάνουν το scooter ορατό από μακριά ακόμα και τη μέρα.

 
Έξτρα ασφάλεια παρέχουν τόσο η διπλή ντίζα γκαζιού -ακόμα και αν σπάσει η μία έχετε την άλλη-, αλλά και ο αισθητήρας κλίσης που σβήνει τον κινητήρα σε περίπτωση πτώσης.
 
Το ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα είναι ολοκαίνουργιο, ενώ διαθέτει αυξημένη στρεπτική ακαμψία κατά 15%, ενώ και η διαμήκης ακαμψία είναι 17% αυξημένη σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Αποτέλεσμα; Δεμένη αίσθηση, καλύτερο, πιο sport κράτημα.
 
Νέα είναι η γεωμετρία μπροστά, ενώ ο πίσω τροχός διαθέτει μονό αμορτισέρ στο πλάι, ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση σε 5 θέσεις. Ενώ τώρα ο μπροστινός τροχός έγινε 16άρης, ο πίσω παρέμεινε στις 14 ίντσες -όμως αυξημένης χωρητικότητας είναι ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα (από τα 12,5 στα 17 λίτρα, αύξηση 30%) που πλέον χωράει ένα jet κράνος.
 
Λόγοι κόστους υπαγόρευσαν το ταμπούρο πίσω, και ως αποτέλεσμα το ABS είναι μονοκάναλο, πιάνοντας μόνο στον μπροστινό τροχό -ο οποίος όμως και ευθύνεται για τις περισσότερες πτώσεις δικύκλων, όπου και βρίσκουμε δίσκο 240 χιλιοστών με δαγκάνα 2 εμβόλων.

Αφού ακούσαμε τους υπεύθυνους σχεδιασμού της Piaggio να πλέκουν το εγκώμιο του νέου Liberty, έφτασε η ώρα της οδήγησης. Ανεβαίνοντας πάνω του, ανακαλύπτω πως τα 787 χιλιοστά της σέλας (προηγούμενο μοντέλο 760 χιλιοστά) με κάνουν να πατάω το πέλμα μόνο του ενός ποδιού στο έδαφος. Ελαφρώς ψηλότερο λοιπόν από το προηγούμενο μοντέλο, δίχως όμως να γίνεται απαγορευτικό για τους αναβάτες κάτω του 1.70.
 
Εξετάζοντας το στατικά, πράγματι η αίσθηση της βελτιωμένης ποιότητας κατασκευής είναι κραυγαλέα παντού. Ανοιγοκλείνω σέλα και ντουλαπάκι μπροστά, κλικ και κλακ. Σημειώστε πως η αλλαγή θέσης στη μπαταρία οδήγησε σε αύξηση χώρου στο μπροστινό ντουλαπάκι (4 αντί για 2 λίτρα πριν). Εκεί βρίσκεται και μια καλοδεχούμενη έξοδος ρεύματος για φόρτιση ηλεκτρικών συσκευών. Η Piaggio έδωσε προσοχή και στα παράπονα των αναβατών για τον μικρό χώρο στα πόδια, και έτσι αυτός είναι τώρα μεγαλύτερος, ώστε να χωρέσουν άνετα στην ποδιά όλα τα πέλματα. Η σέλα είναι ολοκαίνουργια, και αρκετά μεγάλη για τον αναβάτη, τον οποίο όμως τοποθετεί σε συγκεκριμένη θέση. Η σέλα του συνεπιβάτη είναι καλή για μεσαία αναστήματα, όμως οι μικρές διαστάσεις του scooter που το κάνουν άριστο αστικό βέλος και το μικρό μήκος της σέλας συνεπιβάτη θα δυσκολέψουν την άνεση δύο μεγαλόσωμων ατόμων. Για περαιτέρω μείωση του κόστους, η Piaggio δεν εφοδιάζει το Liberty με πλαϊνό σταντ, το οποίο διατίθεται ως έξτρα αξεσουάρ, μαζί με το σύστημα διακοπής του ρεύματος σε περίπτωση που ξεκινήσετε με το σταντ κατεβασμένο.
 
Μεγάλο το στέλεχος των καθρεπτών, τέλεια η οπτική του αναβάτη. Αστείος ο ήχος της κόρνας, υπέροχη η οπτική του αναβάτη που σκαλώνει στο υπέροχο design των οργάνων. Εκεί, πέρα από το κοντέρ αναλογικών ενδείξεων θα βρείτε ψηφιακή οθόνη με γαλάζιο φωτισμό, και ενδείξεις στάθμης καυσίμου, ρολογιού, ολικού και 2 μερικών χιλιομετρητών. Σωστή η δυνατότητα εναλλαγής των ενδείξεων των χιλιομετρητών με το κουμπί Mode (όπως στο Beverly) στο τιμόνι.
 
Κάπου εδώ ανακαλύψαμε ένα από τα πολύ δυνατά σημεία του νέου Liberty, καθώς το ανέβασμα και το κατέβασμα του scooter στο διπλό σταντ είναι αδιανόητα εύκολο ακόμα και για αναβάτη κατηγορίας φτερού! Ανοίγοντας το γκάζι ανακαλύπτεις πως η μετάδοση είναι στην αρχή ελάχιστα πιο άμεση από πριν, στη συνέχεια πάντως γίνεται κλασικά ομαλή και... σκουτερένια. Κι εδώ φτάνουμε στο δεύτερο χαρακτηριστικό, μετά την ευκολία τοποθέτησης του scooter στο σταντ, που κάνει το Liberty πραγματικά μοναδικό!
 
Μιλάμε για την γλυκιά απόδοση του ψεκασμού, που φτάνει επίπεδα πρωτόγνωρα, σε βαθμό που μάλλον δεν θα βρείτε σε άλλο scooter! Τρομερά γραμμική αίσθηση στο άνοιξε-κλείσε του γκαζιού, με απόλυτη απουσία οποιουδήποτε τινάγματος. Σε συνδυασμό με την πλήρη απουσία κραδασμών ο αναβάτης εύκολα θα δώσει τα εύσημα στην Piaggio. Οι επιδόσεις κρίνονται άριστες για κίνηση στο κέντρο της πόλης, με την επιτάχυνση να κάνει το Liberty να απομακρύνεται από τα περισσότερα αυτοκίνητα. Η τελική δεν είναι μεγάλη -ούτε όμως και χρειάζεται για την στόχευση του scooter-, με τα πραγματικά χιλιόμετρα του 125 να βρίσκονται κοντά στα 90, όπως μας είπε ο Benedetto, και τα κοντερίσια κοντά στα 100. Οι μικρές διαστάσεις του Liberty βοηθάνε τον αναβάτη να χωθεί παντού -παντού όμως- ενώ το τιμόνι κόβει ικανοποιητικά, αν και όχι σε βαθμό διάκρισης. Λόγω μικρών διαστάσεων, στρίβοντας, το τιμόνι θα βρει σχετικά εύκολα στα πόδια του αναβάτη, σου γίνεται όμως εύκολα συνήθεια να μαζεύεις το ανάλογο πόδι, και το πρόβλημα εξαφανίζεται.
 
Η αίσθηση του νέου Liberty στο δρόμο απέχει παρασάγγας από το παλιότερο μοντέλο σε ακαμψία και στιβαρότητα. Έτσι, το scooter της Piaggio έγινε πραγματικά sport σε συμπεριφορά, άκαμπτο και σταθερό παντού, προσθέτοντας ένα ακόμη προσόν στην παροιμιώδη ευελιξία του. Μένει να δούμε και το πώς θα συμπεριφέρεται στους διάσπαρτους με λακκούβες και σαμάρια ελληνικούς δρόμους. Στους ιταλικούς δρόμους τα ελαστικά της Maxxis ήταν άριστα, ενώ ίσως χρειαστούν αντικατάσταση στην Ελλάδα με κάτι πιο μαλακό -όπως δηλαδή στο 99% των scooter που εισάγονται στη χώρα μας.
 
Αριστεία αξίζουν στο σύστημα ABS, το οποίο δουλεύει άψογα, ελέγχοντας για μπλοκάρισμα τον μπροστινό τροχό σε αυξημένη συχνότητα από αρκετά scooter του ανταγωνισμού, με τα τινάγματα που φτάνουν στο χέρι του αναβάτη να είναι ανεπαίσθητα και διόλου ενοχλητικά. Αν μπορούσαμε να ζητήσουμε κάτι παραπάνω θα ήταν περισσότερη δύναμη από το ταμπούρο πίσω, και καλύτερη αίσθηση από αμφότερα τα φρένα, καθώς εκείνα πάσχουν σε θέμα πληροφόρησης. Το ταμπούρο δεν θα μπλοκάρει ποτέ, ενώ με το συνδυασμό των 2 ο αναβάτης διαθέτει ένα πραγματικά καλό πακέτο ασφαλείας, με το Liberty να ακινητοποιείται με ασφάλεια σε όλες τις περιστάσεις.
Η Piaggio θα παρέχει το Liberty σε 2 διαφορετικές εκδόσεις, την στάνταρ και την πιο sport S.
 
Στη στάνταρ σειρά θα βρείτε τα ακόλουθα χρώματα: classic Bianco Perla (λευκό) & Blu Midnight (μπλε), καθώς και το Marrone Etna (καστανό).
 
Από την άλλη, το Liberty S θα βγαίνει σε Rosso Ibis (κόκκινο) και σε Grigio Titanio Opaco (γκρι).
 
Σημειώστε πως τα πιο νεανικά και sport Liberty S πέρα από τα χρώματα ξεχωρίζουν και από τις μαύρες ζάντες, τις μαύρες χειρολαβές, τη μαύρη σχάρα, και τους μαύρους καθρέπτες, αλλά και από την κόκκινη ραφή στη σέλα.

Η Piaggio έχει ήδη έτοιμη μια εκτενή σειρά αξεσουάρ για τα νέα Liberty. Ας δούμε μερικά από αυτά. 
 
  • Συναγερμός – compact, με μικρή κατανάλωση και δική του μπαταρία.
  • Ασύρματο σύστημα εντοπισμού – για να βρίσκετε το Liberty εύκολα σε μεγάλα πάρκινγκ.
  • Piaggio Multimedia Platform (PMP) – Σύστημα πολυμέσων της Piaggio, που παρέχει πληθώρα πληροφοριών στο smartphone του αναβάτη (μέχρι και γωνία κλίσης στις στροφές!)
  • Piaggio Sound System (PSS) – το ίδιο το Liberty γίνεται σύστημα πολυμέσων, συνδεόμενο με μια σειρά συσκευών μέσω Bluetooth, παίζοντας μουσική για τον αναβάτη.
  • Έξοδος ρεύματος USB – για μεγαλύτερη ευκολία σύνδεσης με smartphone και άλλες συσκευές πολυμέσων.
  • Ζελατίνα – μεγάλη σε μέγεθος (καλύπτει και τα χέρια) για προστασία από τα στοιχεία της φύσης.
  • Top Box – μεγάλης χωρητικότητας, 30 λίτρων, χωράει άνετα ένα ανοιγόμενο full-face κράνος, ή 2 jet κράνη. Σε 2 εκδόσεις, με embossed φινίρισμα, και στο χρώμα του scooter.
  • Αντικλεπτικό σύστημα – απλό και αποτελεσματικό, ενώνει με κουλούρα το ένα ακρόμπαρο στο τιμόνι με το σώμα του scooter, κρατώντας στριμμένο το τιμόνι.
  • Αδιάβροχη κουκούλα – για φύλαξη σε εξωτερικούς χώρους.
  • Κουβέρτα για τον αναβάτη – σχεδιασμένη αποκλειστικά για το Liberty, δεν ανεμίζει, ενώ διαθέτει και συρμάτινο κρίκο για να κλειδώνει στον τροχό.
  • Πλαϊνό σταντ – με αισθητήρα που αποτρέπει την κίνηση του scooter με κατεβασμένο σταντ.
  • Πλαστικό χαλάκι για την ποδιά – προσαρμόζει στην ποδιά και την προστατεύει.

piaggio-liberty_2016_italia_test_cityrider_6.JPGpiaggio-liberty_2016_italia_test_cityrider_1.JPGpiaggio-liberty_2016_italia_test_cityrider_5.JPGpiaggio-liberty_2016_italia_test_cityrider_12.JPGpiaggio-liberty_2016_italia_test_cityrider_7.JPGpiaggio-liberty_2016_italia_test_cityrider_4.JPGpiaggio-liberty_2016_italia_test_cityrider_11.JPGpiaggio-liberty_2016_italia_test_cityrider_9.JPGpiaggio-liberty_2016_italia_test_cityrider_8.JPGpiaggio-liberty_2016_italia_test_cityrider_2.JPGPiaggio-Liberty_2016_italia_cityrider.JPGpiaggio-liberty_2016_italia_test_cityrider_3.JPGpiaggio-liberty_2016_italia_test_cityrider_10.JPG


piaggio-liberty_2016_italia_test_cityrider_14.JPGpiaggio-liberty_2016_italia_test_cityrider_6.JPGpiaggio-liberty_2016_italia_test_cityrider_15.JPGpiaggio-liberty_2016_italia_test_cityrider_1.JPGpiaggio-liberty_2016_italia_test_cityrider_20.JPGpiaggio-liberty_2016_italia_test_cityrider_5.JPGpiaggio-liberty_2016_italia_test_cityrider_12.JPGpiaggio-liberty_2016_italia_test_cityrider_7.JPGpiaggio-liberty_2016_italia_test_cityrider_19.JPGpiaggio-liberty_2016_italia_test_cityrider_4.JPGpiaggio-liberty_2016_italia_test_cityrider_11.JPGpiaggio-liberty_2016_italia_test_cityrider_9.JPGpiaggio-liberty_2016_italia_test_cityrider_8.JPGpiaggio-liberty_2016_italia_test_cityrider_2.JPGpiaggio-liberty_2016_italia_test_cityrider_3.JPGpiaggio-liberty_2016_italia_test_cityrider_17.JPGpiaggio-liberty_2016_italia_test_cityrider_16.JPGpiaggio-liberty_2016_italia_test_cityrider_13.JPGpiaggio-liberty_2016_italia_test_cityrider_10.JPGpiaggio-liberty_2016_italia_test_cityrider_18.JPG