city2 WHITE DDIAFANES

Piaggio

 

piaggio medley 150 italia test cityrider

Κορυφαία τεχνολογία & ποιότητα - απίθανες λεπτομέρειες

 

Κείμενο: Κώστας Γκαζής
Φωτογραφίες: Piaggio
 
To Piaggio Medley 125 / 150 σηματοδοτεί μια νέα, γενναία εποχή για την Piaggio στα high-end scooter με μεγάλους τροχούς. Διαθέτει κορυφαία τεχνολογία και πρωτόγνωρη ποιότητα ενώ σε συνδυασμό με την φανταστική τιμή του έχει όλα τα εχέγγυα για να αποτελέσει το νέο ελληνικό best-seller στα scooter!

Το όνομα "Medley" μπορεί να φέρνει στο μυαλό τον μουσικό όρο που σημαίνει τη συρραφή διαφορετικών μουσικών κομματιών σε ένα καινούργιο, όμως η Piaggio μας δήλωσε πως στο μυαλό είχε την τοποθέτηση του Medley στη μέση των Liberty και Beverly, και πως η λέξη παραπέμπει σε αυτό ακριβώς... σε ένα νέο "μεσαίο" scooter. 

Αρχίσαμε όμως το τεστ μας με μια εντυπωσιακή εισαγωγή που πολλοί ίσως παρερμηνεύσουν ως... click-bait, ως δόλωμα δηλαδή για να διαβάσει ο αναγνώστης το άρθρο. Σας διαβεβαιώνουμε πως αυτό δεν συμβαίνει. Το Medley, μαζί με το νέο Liberty που δοκιμάσαμε προσφάτως, είναι όντως ο προάγγελος μιας νέας εποχής για την Piaggio, τόσο όσον αφορά στην τεχνολογία, όσο και στην ποιότητα κατασκευής.

Και το σημαντικό είναι πως τα νέα τεχνολογικά και ποιοτικά στάνταρ συνδυάζονται με οικονομικότατες τιμές που μετατρέπουν τα νέα scooter των Ιταλών σε Instant Best-Sellers, με εκπληκτική σχέση ποιότητας-εξοπλισμού / τιμής.

Ας δούμε εν τάχει τα δυνατά σημεία του νέου Medley.

  • Ολοκαίνουριοι υγρόψυκτοι και ψεκαστοί 4βάλβιδοι κινητήρες iGET.
  • Ψυγείο ενσωματωμένο στον κινητήρα.
  • Start & Stop και "brusless" σύστημα ακαριαίας εκκίνησης κινητήρα (ξεχάστε τις παλιές μίζες).
  • Το πρώτο scooter της κατηγορίας του με προδιαγραφές Euro4.
  • Μεγάλα διαστήματα service (λάδι και φίλτρα κάθε 10.000 χλμ, βαλβίδες κάθε 20.000 χλμ!)
  • Απίστευτη οικονομία με βάση τα επίσημα νούμερα WMTC -47.5 χλμ/λίτρο για το Medley 125 & 45.9 για το Medley 150.
  • Νέο πλαίσιο.
  • Μεγάλη γκάμα επίσημων αξεσουάρ (ζελατίνες, 2 top box, συναγερμός, κλπ).
  • Piaggio Sound System & Piaggio Multimedia Platform στα έξτρα.
  • Δισκόφρενα εμπρός-πίσω και δικάναλο ABS της Bosch (το νέο σύστημα 10 παρακαλώ!).
  • LED DRL φώτα και LED πίσω φωτιστικό.
  • ΜΟΝΑΔΙΚΗ δυνατότητα στην κατηγορία για μεταφορά 2 Full-Face κρανών κάτω από τη σέλα (χώρος 36,2 λίτρων)!
  • Κατακόρυφα ανεβασμένη ποιότητα σε σχέση με τα scooter της Piaggio του παρελθόντος. 

Όπως θα διαπιστώσει ο προσεκτικός παρατηρητής, το Medley αντέχει σε όλα τα σημεία τη σύγκριση με το κορυφαίο τεχνολογικά scooter του ανταγωνισμού αυτή τη στιγμή -που δεν είναι άλλο από το Honda SH 150i - ενώ διαθέτει το μοναδικό χαρακτηριστικό γνώρισμα παγκοσμίως στην κατηγορία της αποθήκευσης 2 Full-Face κρανών κάτω από τη σέλα (το δοκιμάσαμε και όντως χωράει άνετα 2 Full-Face κράνη με αεραγωγούς μάλιστα!) 


Επιπλέον, είναι κατά πολύ φθηνότερο στη μεγάλη έκδοση 150 (2.890 ευρώ αντί για 3.690 ευρώ που κοστίζει το Honda SH 150i με ABS και Top-Box), και λίγο ακριβότερο στην έκδοση 125 (2.790 αντί για 2.720 που κοστίζει το -αρκετά χαμηλότερων προδιαγραφών- SH Mode 125). Σημειώστε όμως πως το SH Mode 125 δεν αποτελεί μια scale-down έκδοση του 150, όπως συμβαίνει με το Medley, καθώς το scooter της Honda διαθέτει ελαφρώς διαφορετική εμφάνιση, ταμπούρο πίσω ενώ ΔΕΝ διαθέτει ABS, οπότε η σχέση αξίας/τιμής του Medley 125 εκτοξεύεται. 

Το νέο ατσάλινο πλαίσιο μονής ραχοκοκαλιάς είναι σχεδιασμένο με γνώμονα το χαμηλό κέντρο βάρους, αλλά και το χαμηλό -προσβάσιμο- ύψος σέλας. Στιβαρό, δίχως υπερβολικές ελαστικότητες, συνεργάζεται άψογα με τις αναρτήσεις, προσδίδοντας ακλόνητη σταθερότητα σε όλες τις συνθήκες, ακόμα και σε καμπές ή αλλαγές πορείας κοντά στην τελική του Medley. Ταυτόχρονα προσδίδει πολύ καλά χαρακτηριστικά ευελιξίας στο scooter της Piaggio, ενώ άριστα είναι το ζύγισμα (υποδειγματική ισορροπία στο φανάρι ή στην κίνηση δίχως να χρειάζεται να βάλεις πόδια κάτω), αλλά και η ακτίνα στροφής του τιμονιού, που θα σας επιτρέψει να ελιχθείτε και στο πιο στριμωγμένο μποτιλιάρισμα.

Μπροστά βρίσκουμε ένα συμβατικό πιρούνι με καλάμια 33 χιλιοστών, ενώ πίσω έχουμε δύο ελατήρια διπλής δράσης (διαφορετική πυκνότητα στις σπείρες) τα οποία ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση σε 5 θέσεις. Οι τροχοί είναι αλουμινένιοι -και με ιδιαίτερο design στα μπράτσα- 16 ιντσών μπροστά και 14 πίσω (στάνταρ πλέον διάσταση λόγω της ανάγκης ύπαρξης μεγάλου αποθηκευτικού χώρου κάτω από τη σέλα). Τα ελαστικά του Medley είναι 100/80 μπροστά και 110/80 πίσω. Δυστυχώς για εμάς από Ελλάδα μεριά, η Maxxis δεν ενδείκνυται για τους γυαλισμένους ελληνικούς δρόμους. Στη διάρκεια πάντως της δοκιμής μας επί ιταλικού εδάφους, δεν αντιμετωπίσαμε κανένα πρόβλημα με κράτημα / εμπιστοσύνη. Το συνολικό βάρος του scooter δίνεται από την Piaggio στα 132 γεμάτα κιλά, χαρίζοντας ευκολία στις μανούβρες ακόμα και στους πλέον... "μινιόν" αναβάτες. 

Ο δίσκος μπροστά είναι 260 χιλιοστών και ο πίσω 240, με διπίστονες δαγκάνες και δικάναλο ABS στον στάνταρ εξοπλισμό. 

Τον πρώτο iGET κινητήρα τον είδαμε στο νέο Liberty, όμως εκεί η Piaggio τοποθέτησε την αερόψυκτη και λιγότερο τεχνολογικά εξελιγμένη εκδοχή του, ενώ το Medley φοράει τον υπέρ-τούμπανο υγρόψυκτο iGET, με σύστημα Start & Stop, και... και...

Καταρχήν πρέπει να πούμε πως οι ομοιότητες με τον κινητήρα που φοράει το SH150i της Honda είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς, ενώ η Piaggio δηλώνει πως όλη η τεχνολογία έχει αναπτυχθεί in-house.

Το ψυγείο που βρίσκεται ενσωματωμένο στον κινητήρα, το Start & Stop σύστημα (για πρώτη φορά σε μοντέλο του Piaggio Group) που σβήνει τον κινητήρα μετά από 3-7 δευτερόλεπτα στο ρελαντί, το brusless σύστημα που αντικαθιστά την συμβατική μίζα, η έμφαση στη μείωση τριβών στα κινούμενα μέρη του κινητήρα, και η offset τοποθέτηση του κυλίνδρου, αποτέλεσαν εξαρχής χαρακτηριστικά γνωρίσματα του επαναστατικού τότε Honda PCX, γνωρίσματα που κατόπιν υιοθέτησε και το SH 150i. Η Piaggio αναγνωρίζει τα οφέλη των εν λόγω συστημάτων και τεχνολογικών λύσεων, και παρουσιάζει την δική της εκδοχή πάνω στο θέμα "υπέρ-σύγχρονο μοτέρ scooter" (η ιταλική φίρμα αναφέρει δοκιμές 1.000.000 χιλιομέτρων στην πλατφόρμα iGET!), ενώ το συγκεκριμένο μοτέρ των Medley είναι το ΠΡΩΤΟ στην κατηγορία που πληροί τις προδιαγραφές Euro4.

Το πατενταρισμένο σύστημα Start & Stop της Piaggio ονομάζεται RISS (Regulator Inverter Start & Stop System) και θυμίζει αρκετά το σύστημα της Honda. Η εντύπωση μας κατά τη διάρκεια της πρώτης μας επαφής με το Medley ήταν πως στην επανεκκίνηση ΙΣΩΣ το RISS να παίρνει ελάχιστα παραπάνω από το σύστημα της Honda, (μιλάμε για κλάσματα δευτερολέπτου). Σημειώστε πως αν ο αναβάτης θέλει μπορεί να απενεργοποιήσει το σύστημα με ένα κουμπί που βρίσκεται στα όργανα.

Τα πλεονεκτήματα του RISS είναι η χαμηλότερη κατανάλωση, η μείωση της ρύπανσης, η σιωπηλή εκκίνηση, το μικρότερο βάρος σε σχέση με τη συμβατική μίζα, αλλά και η μεγαλύτερη αξιοπιστία. Το σύστημα σβήνει τον κινητήρα ανάλογα με τη θερμοκρασία που έχει εκείνος ανεβάσει, 3-7 δευτερόλεπτα αφότου το Medley έχει σταματήσει και ο αναβάτης κρατάει το γκάζι κλειστό. Με ένα απλό γύρισμα στο γκριπ του γκαζιού το Medley ξεκινάει αμέσως και πάλι, και... φύγατε.

Για να μην μακρηγορούμε, να σημειώσουμε πως ΟΛΑ τα μέρη του νέου iGET κινητήρα (από τον στρόφαλο, τον κύλινδρο, το πιστόνι, τη μίζα, το φίλτρο αέρα, τα ηλεκτρονικά... τα πάντα έως και τη μετάδοση) έχουν σχεδιαστεί για μείωση βάρους και τριβών, αλλά και εις αναζήτηση της κορυφαίας αξιοπιστίας. 

Η απόδοση του κινητήρα είναι 12 hp / 8.250 rpm για το Medley 125 και 14,75 hp / 7.750 rpm για το 150 (μια διαφορά δύναμης της τάξης του 20%). Τα αντίστοιχα επίσημα νούμερα ροπής είναι 1,17 Kgm / 6.500 rpm για το 125 και 1,47 Kgm / 6.400 rpm για το 150. 

Αραιότατα είναι τα διαστήματα service με λάδια και φίλτρα να χρειάζονται αλλαγή κάθε 10.000 χλμ, ενώ τα Medley θα χρειαστούν ρύθμιση βαλβίδων κάθε 20.000 χλμ. Με επίσημη (εργαστηριακή WMTC) κατανάλωση στα 47,5 χλμ / λίτρο (2,10 λίτρα / 100 χλμ.) για το 125 και 45,9 χλμ / λίτρο (2,17 λίτρα / 100 χλμ.) για το 150, η οικονομία αναμένεται στις κορυφαίες της κατηγορίας. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως το Medley διαθέτει αισθητήρα κλίσης που απενεργοποιεί το σύστημα Start & Stop και σβήνει τον κινητήρα σε περίπτωση πτώσης.

Το design του Medley είναι κλασικά Piaggio, με αρκετά σημεία να θυμίζουν τόσο Liberty όσο και Beverly. Αυτό που εντυπωσιάζει πάντως είναι η ποιότητα κατασκευής που στο 99% των λεπτομερειών του scooter είναι κορυφαία, ενώ μόνο σε ελάχιστα σημεία υπολείπεται από τον άσπονδο εχθρό SH -όμως με τέτοια τιμή, οι όποιες μικροσκοπικές ατέλειες σε κάποια ελάχιστα (ελάχιστα όμως) σημεία περνούν απαρατήρητες.

Το σχέδιο στις ζάντες ξεχωρίζει από οτιδήποτε κυκλοφορεί, η τάπα ρεζερβουάρ βρίσκεται χαμηλά στην ποδιά και είναι αεροπορικού τύπου -φυσικά κλειδώνει. Ο όμορφος αεραγωγός στο μπροστινό μέρος της σέλας ξεχωρίζει με την ποιοτική σίτα του, ενώ ξεχωρίζει και η κορυφαία ραφή της σέλας (προσέξτε και την ραφή στο τελείωμα του μέρους που αναλογεί στον αναβάτη. Η σέλα είναι αρκετά άνετη, αν και τοποθετεί τον αναβάτη στο μπροστινό της μέρος. Με ύψος 1.70 δεν αισθάνθηκα άβολα, αν και στα ψηλότερα αναστήματα τα γόνατα θα διπλώσουν αρκετά. Η σχάρα στο πίσω μέρος διαθέτει όμορφο πλαστικό κάλυμμα (που αφαιρείται) στα χρώματα του scooter, ενώ τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη είναι αναδιπλούμενα (χαρίζουν μικρότερο πλάτος αν είστε μονοκάβαλο, και φυσικά ποιοτικό στιλ). Το Medley διαθέτει στιλάτα LED Daylight Running Lights (DRL) αλλά και LED πίσω φωτιστικό σώμα.

Τα όργανα διαθέτουν κλασικό design, με μεταλλικό πλαίσιο και τρία "ρολόγια" αναλογικών ενδείξεων, μαζί με μια μικρή ψηφιακή οθόνη στο κάτω μέρος τους. Στο κέντρο το κοντέρ, με μέγιστη ένδειξη τα υπέρ-αισιόδοξα 140 χλμ/ώρα, στα αριστερά η στάθμη της βενζίνης, και στα δεξιά η θερμοκρασία κινητήρα. Η ψηφιακή οθόνη παρέχει πληροφορίες ολικού και 2 μερικών χιλιομετρητών, θερμοκρασίας περιβάλλοντος και ρολογιού -αλλά όχι κατανάλωσης! Μία ακόμη ποιοτική και χρηστική νότα, η εναλλαγή των ενδείξεων της οθόνης από το κουμπί MODE που βρίσκεται στο τιμόνι. Οι ενδεικτικές λυχνίες αφορούν σε φλας, προβολέα, ψεκασμό, Start & Stop, service, πίεση λαδιού, μπαταρία, λειτουργία ABS, Immobilizer, και προειδοποίηση για πάγο. Φυσικά το Medley έχει και ρολόι.

Η σέλα ανοίγει με ένα κουμπί από το τιμόνι, αλλά και από ένα μοχλό στο μπροστινό ντουλαπάκι (το οποίο ανοίγει πιέζοντας το κλειδί προς τα μέσα). Στο ντουλαπάκι θα βρείτε χώρο για μικροπράγματα, αλλά και έξοδο ρεύματος USB! Κάτω από τη σέλα τώρα, θα βρείτε ένα τεράστιο αποθηκευτικό χώρο 36,2 λίτρων, για άνετη φύλαξη 2 Full-Face κρανών με αεραγωγούς. Το εσωτερικό της σέλας δεν φωτίζεται, ενώ αν την αφήσετε να πέσει, εκείνη κλείνει πάντα αμέσως, με έναν ικανοποιητικό και ποιοτικό ήχο! Η ποδιά χωράει τα πόδια του αναβάτη, και ίσως και κάποια τσάντα μικρού όγκου -υπάρχει και αναδιπλούμενος, χρηστικός πλαστικός γάντζος για να κρεμάσετε τσάντες ή σακούλες.

Κατά την πρώτη επαφή μας, στην αποστολή που διοργάνωσε για το Medley η Piaggio Ελλάδας, διανύσαμε κοντά στα 90 χιλιόμετρα στη σέλα τόσο του 125 όσο και του 150, στους πανέμορφους παραλιακούς δρόμους της Τοσκάνης. Η θέση οδήγησης είναι άνετη, η σέλα χαμηλή, και οι διακόπτες εργονομικοί. Το Medley παίρνει μπροστά ΑΜΕΣΑ, και ξεκινάει επιταχύνοντας γραμμικά και σχετικά ήρεμα. Πρώτη εντύπωση πως το Liberty ξεκινάει ελαφρώς πιο σβέλτα, αν και αυτή μένει να επιβεβαιωθεί.

Ο ψεκασμός είναι άψογος, ενώ το άνοιγμα του γκαζιού από την τέρμα κλειστή θέση δεν προκαλεί κανένα τίναγμα, όπως ακριβώς συμβαίνει και με το νέο Liberty. Τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν, και ο αναβάτης λαμβάνει μεγάλα ποσά εμπιστοσύνης από το σύνολο πλαισίου, αναρτήσεων, φρένων και ελαστικών (τουλάχιστον στις ιταλικές συνθήκες). Πολύ καλό κράτημα, άμεμπτη σταθερότητα, απουσία "κοπανήματος" από τις ποιοτικές αναρτήσεις σε λακκούβες και σαμαράκια, δύναμη και προοδευτικότητα στα φρένα, και άψογη η λειτουργία του νέου ABS της Bosch.

Το Start & Stop δουλεύει όπως πρέπει, ενώ απενεργοποιείται αν έτσι θέλετε από ένα κουμπί στο τιμόνι. Τα όργανα είναι ευδιάκριτα και καλαίσθητα, ενώ όλα πάνω στο Medley δείχνουν ποιοτικά και όμορφα.

Ακόμα και σε κυνηγητό με τον πλοηγό, το Medley απέδειξε πως μπορεί να διασκεδάσει τον αναβάτη του, προσφέροντας παράλληλα ασφάλεια και ηρεμία πνεύματος.

Η σέλα θα σας κρατήσει άνετους, αν και έχουμε ένα ενδοιασμό όσον αφορά στα ταξιδάκια άνω της μίας ώρας, όπου και οι γωνίες των ποδιών σε συνδυασμό με τη μικρή σε μήκος σέλα που σε τοποθετεί στο μπροστινό της μέρος ίσως φέρουν κάποια μικρά πιασίματα. 

Όσον αφορά στις διαφορές 125 / 150, αυτές επικεντρώνονται στην εξής... μία. Στη δύναμη, που είναι κατά 20% μεγαλύτερη στο 150, δίνοντας και υψηλότερη τελική στο 150άρι (κοντά στα 110-115 στο κοντέρ, έναντι 100 του 125). Σίγουρα η αστεία διαφορά των 100 ευρώ δεν έχει νόημα για την διαφορά αυτή, και αν δεν είστε κάτοχος αποκλειστικά διπλώματος Α1, τότε το 150 αποτελεί μονόδρομο στην επιλογή σας.


Κανένα σημείο του scooter δεν αποτέλεσε λαβή για αρνητικά παράπονα, τίποτα δεν μας ενόχλησε, και η μέρα έκλεισε με σύσσωμο τον συντακτικό τύπο να ψάχνει -μάταια- να βρει μελανά σημεία στο Medley. Καθόλου άσχημα Piaggio!

Η ιταλική φίρμα μας εξέπληξε ευχάριστα, παρουσιάζοντας ένα από τα πλέον αξιόμαχα, αξιοπρόσεκτα, μάχιμα και τεχνολογικά προηγμένα scooter μεγάλων τροχών του κόσμου! Και πέρα από τα δυνατά χαρτιά του design, της άνεσης, της τεχνολογίας iGET, του ABS 10 της Bosch, της οικονομίας, της οδικής συμπεριφοράς και των τεράστιων αποθηκευτικών χώρων (Unique Sales Point τα 2 Full-Face κράνη κάτω από τη σέλα), δεν είχαμε το παραμικρό παρατράγουδο. Δηλαδή; Μιλάμε για το ότι περιμέναμε μια σαφώς υψηλότερη τιμή για όσα προσφέρει το Medley, όμως η Piaggio μας έκανε μία ακόμα έκπληξη, με τις τιμές στις οποίες θα διαθέτει το υπέρ-προηγμένο scooter της.

Έτσι, το Piaggio Medley αναμένεται να φτάσει στα ελληνικά καταστήματα μέσα στον Μάιο, με τιμή 2.790 ευρώ για το 125 και για το 125 S, και 2.890 ευρώ για τις εκδόσεις 150 και 150 S, τιμές ΑΚΡΩΣ ανταγωνιστικές, που το τοποθετούν άμεσα σε τροχιά best-seller.

Το Medley θα κυκλοφορήσει σε "απλή" και "S" έκδοση, με χρωματικές διαφορές, αλλά ίδιες τιμές. Η έκδοση S, όπως και στο Beverly προσφέρει μια σπορ νότα στα χρώματα του scooter, ενώ τα χρώματα του Medley S είναι τα εξής: Rosso Ibis, Nero Grafite και Blu Sport (όλα με μαύρη σέλα και "εσωτερικά πλαστικά"). Στην απλή έκδοση τα χρώματα του Medley είναι τα ακόλουθα: Bianco Perla, Grigio Titanio (αμφότερα με καφέ σέλα και "εσωτερικά πλαστικά") και Blu Midnight (με μαύρη σέλα και "εσωτερικά πλαστικά").

Μοντέλο Piaggio Medley 125 - (150)
Τιμή 2.790 ευρώ (2.890 ευρώ)
Κινητήρας Μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, 4-χρονος 4-βάλβιδος με 1 ΕΕΚ, σύστημα Start & Stop
Κυβισμός 155.2 (124.7) cc
Διάμετρος/Διαδρομή 52 (58) x 58,7 mm
Μέγιστη ισχύς  12 hp / 8.250 rpm (14,75 hp / 7.750 rpm)
Μέγιστη ροπή  1,17 Kgm / 6.500 rpm (1,47 Kgm / 6.400 rpm)
Τύπος μετάδοσης Συνεχώς Μεταβαλλόμενη
Συσσωρευτής υβριδικού συστήματος  
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός
Καταλύτης / Εξάτμιση ΝΑΙ με αισθητήρα λάμδα
Ανάφλεξη Ηλεκτρονική, μεταβαλλόμενη αβάνς
Σύστημα λίπανσης με υγρό κάρτερ
Σύστημα ψύξης Με υγρό
Σύστημα εκκίνησης Brushless "μίζα"
Τύπος συμπλέκτη Αυτόματος Φυγοκεντρικός
Πλαίσιο Ατσάλινο μονής ραχοκοκαλιάς
Ανάρτηση εμπρός Συμβατικό υδραυλικό τηλεσκοπικό πιρούνι, διαδρομής 88 mm
Ανάρτηση πίσω Aιωρούμενος βραχίονας με δύο αμορτισέρ διπλής ενέργειας, ρυθμιζόμενης προφόρτισης 5 θέσεων, διαδρομή αμορτισέρ 76 mm
Φρένο εμπρός Υδραυλικό δισκόφρενο 260mm 2 παράλληλων εμβόλων Φ 25,4 mm
Φρένο πίσω Υδραυλικό δισκόφρενο 240mm 2 παράλληλων εμβόλων Φ 22 mm
Ελαστικό εμπρός Χωρίς αεροθάλαμο 100/80-16" 
Ελαστικό πίσω Χωρίς αεροθάλαμο 110/80-14"
Μεταξόνιο 1390 mm
Βάρος γεμάτο 132 kg
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ 7 lt (1,5 lt ρεζέρβα)
Εκπομπές καυσαερίων Euro 4
πλαινό σταντ ΝΑΙ
κεντρικός σταντ ΝΑΙ

piaggio_medley_150_italia_test_cityrider_14.JPGpiaggio_medley_150_italia_test_cityrider_2.JPGpiaggio_medley_150_italia_test_cityrider_12.JPGpiaggio_medley_150_italia_test_cityrider_6.JPGpiaggio_medley_150_italia_test_cityrider_15.JPGpiaggio_medley_150_italia_test_cityrider_10.JPGpiaggio_medley_150_italia_test_cityrider_3.JPGpiaggio_medley_150_italia_test_cityrider_1.JPGpiaggio_medley_150_italia_test_cityrider.JPGpiaggio_medley_150_italia_test_cityrider_9.JPGpiaggio_medley_150_italia_test_cityrider_8.JPGpiaggio_medley_150_italia_test_cityrider_11.JPGpiaggio_medley_150_italia_test_cityrider_5.JPGpiaggio_medley_150_italia_test_cityrider_4.JPGpiaggio_medley_150_italia_test_cityrider_7.JPGpiaggio_medley_150_italia_test_cityrider_13.JPG