SYM

 sym vf125 10 Ξεχωριστός χαρακτήρας! 

Του Θοδωρή Ξύδη
Φωτογραφίες: Βασίλης Κωστάκος

Το VF125, το έτερο μέλος της νεοσύστατης οικογένειας παπιών της SYM, προτάσσει τα δικά του χαρίσματα και ισχυρά σημεία και απέναντι στις επιδόσεις του 185 αντιπαραθέτει τα αυξημένα επίπεδα χρηστικότητας αλλά και τον πιο οικονομικό του χαρακτήρα.

Ξεχωρίζει δυναμικά

Θα περίμενε κανείς ότι το VF125 θα ζήλευε την σπορ εμφάνιση του 185 ή ότι θα αποτελούσε πανομοιότυπο κλώνο του που δεν θα μπορούσες να τον ξεχωρίσεις. Η αλήθεια απέχει από τα παραπάνω αφού ναι μεν τα δύο παπιά φανερώνουν αμέσως την σχεδιαστική τους συγγένεια, οι λεπτομέρειες δε που είναι πολλές τελικά καταφέρνουν να κάνουν τη διαφορά και να τα ξεχωρίσουν.

Εμφανισιακά εκείνο που θα προσέξει κανείς αμέσως και θα καταλάβει ότι μπροστά του δεν έχει το 185 είναι τα διπλά αμορτισέρ με το ξεχωριστό δοχείο, αφού το 185 έχει μονό αμορτισέρ κεντρικά τοποθετημένο. Η εμφάνιση είναι και σε αυτή την περίπτωση δυναμική με αρκετά σπορ στοιχεία, ενώ βλέπουμε και κάποιες λεπτομέρειες που μάλλον τις ζηλεύει ο μεγάλος αδερφός! Μιλάμε για το  διακοσμητικό πλαίσιο χωροδικτύωμα στα πλαϊνά της ποδιάς που λειτουργεί άκρως ψαρωτικά και προσθέτει έξτρα πόντους στην αθλητική σιλουέτα του VF125.

Η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε καλά επίπεδα με το παπί της SYM να δείχνει την στιβαρότητά του στο δρόμο με καθησυχαστικό τρόπο. Τριγμοί δεν παρατηρούνται, τα πλαστικά εφαρμόζουν σωστά μεταξύ τους και δεν παράγουν κανενός είδους θόρυβο, ενώ τα αυτοκόλλητα αν και δεν είναι βερνικωμένα (το συγκεκριμένο μοντέλο ήταν σε μαύρο ματ χρώμα) έχουν αξιόλογο πάχος.  Η προσοχή στην λεπτομέρεια φαίνεται και από την carbon look εμφάνιση που παρουσιάζεται στα περισσότερα άβαφα πλαστικά, η οποία προσθέτει πόντους και στο άγγιγμα.

Χώροι no problem!

Η ευρύχωρη θέση οδήγησης του VF τοποθετεί τον αναβάτη σε μια φυσική στάση αυτή που χρειάζεται για να κινηθεί κανείς με αυτοπεποίθηση στους δρόμους της πόλης. Η ποιοτική επένδυση στη σέλα ξεχωρίζει με το κομμάτι για τον αναβάτη να είναι ξεχωριστό και να μην τον αφήνει να ολισθαίνει.

Κάτω από τη σέλα που ανοίγει ηλεκτρομαγνητικά από κουμπάκι στο τιμόνι υπάρχει μικρός αποθηκευτικός χώρος. Ο χώρος είναι αρκετός για να τοποθετήσετε ένα αδιάβροχο ή άλλα μικροαντικείμενα που μπορεί να χρειαστείτε στην καθημερινότητά σας

Ο πίνακας οργάνων παρουσιάζεται κάτι από παραπάνω από πλήρης για την κατηγορία και φέρει δείκτη βενζίνης, βολτόμετρο, μερικό χιλιομετρητή, ρολόι και ένδειξη επιλεγμένης ταχύτητας. Όλα αυτά εμφανίζονται στην μικρή ψηφιακή οθόνη με τον όμορφο μπλε φωτισμό, η οποία απεικονίζει και διανυθέντα χιλιόμετρα από την τελευταία αλλαγή λαδιού!

Μοτέρ το καθημερινό

Ο αερόψυκτος κινητήρας με τις δύο βαλβίδες στο κύλινδρο παρουσιάζεται πρόθυμος και ανεβάζει γρήγορα στροφές και χιλιόμετρα στο κοντέρ. Με μέση κατανάλωση στα 2,35 λίτρα ανά 100 χλμ. βρίσκεται μεταξύ των οικονομικών της κατηγορίας και παράγει ελάχιστους κραδασμούς που κάνουν την εμφάνισή τους μόνο κοντά στο όριο περιστροφής των 9.500 σ.α.λ. Η τελική βρίσκεται στα 107 χλμ./ώρα στο κοντέρ με τα 90 να αποτελούν παιχνιδάκι σχεδόν σε κάθε είδους διαδρομή

Με ασφάλεια και σπορ διάθεση

Η συνολική συμπεριφορά του VF125 είναι πολύ καλή και, όπως θα περίμενε κανείς από ένα παπί, άκρως φιλική με όλους. Η πρόταση της SYM σε αφήνει να πιέσεις άφοβα, αν θέλεις να κινηθείς γρήγορα με οποιαδήποτε παραξενιά στο κομμάτι της συμπεριφοράς να αποτελεί ξένη έννοια για το συγκεκριμένο παπί. Για την ευελιξία που προσφέρει στο μποτιλιάρισμα το “μικρό” VF δεν είναι ανάγκη να πούμε πολλά, αφού για παπί μιλάμε και μάλιστα για καλό παπί.

Μπορείτε να ισορροπείτε χωρίς προσπάθεια με 2 χλμ./ώρα, ή να ελίσσεστε ασταμάτητα ανάμεσα στα αυτοκίνητα χωρίς να νιώθετε ότι κοπιάζετε. Το VF125 φροντίζει και με το παραπάνω για αυτό με το χαμηλό βάρος του αλλά και την σωστή κατανομή του τελευταίου. Και όταν φρενάρετε, ακόμη και αν χρειαστεί να το κάνετε πανικοβλημένοι το παπί της SYM εξακολουθεί να προσφέρει άριστα τις υπηρεσίες του με την απόδοση από τα συνδυασμένα φρένα να βρίσκεται αρκετά πάνω από τον μέσο όρο. Η δύναμη των φρένων φτάνει προοδευτικά στον δρόμο και η χρήση του ποδόφρενου που ενεργοποιεί και τον εμπρός δίσκο είναι αρκετή στις περισσότερες των περιπτώσεων. Παρά την αισθητή ανάδραση στην μανέτα, όταν χρησιμοποιείς και τα δύο φρένα μαζί, δεν ξενίζουν με την αίσθηση που δίνουν, με το παπί να καρφώνει κυριολεκτικά στον δρόμο.

Μπήκε με αξιώσεις και σε περιμένει

Ο σκληρός ανταγωνισμός στην χώρα μας που επικρατεί στην κατηγορία των παπιών καλά κρατεί και η νέα πρόταση της SYM, που ρίχτηκε στην μάχη και θέλει να διεκδικήσει την κορυφή, τουλάχιστον στην συγκεκριμένη κατηγορία τιμής, αποτελεί απτή απόδειξη. Το VF125 είναι ραφιναρισμένο, είναι φιλικότατο και φέρει και έναν οικονομικό και πολιτισμένο κινητήρα στα σωθικά του που διαθέτει το απαραίτητο γκάζι για τις καθημερινές σας μετακινήσεις. Η τιμή του VF μπαίνει στα χωράφια των παπιών Ιαπώνων κατασκευαστών από τους οποίους ωστόσο δεν έχει να φοβηθεί κάτι. Ένας ακόμη υποψήφιος για την κορυφή των πωλήσεων βρίσκεται κοντά μας λοιπόν και εσείς δεν έχετε παρά να γνωρίσετε το παπί της SYM από κοντά. Σας συμφέρει.

Μοντέλο

SYM VF125

Αντιπρόσωπος

Γκοργκόλης Α.Ε.

Τιμή (ευρώ)

2.260

Εγγύηση

2 χρόνια

sym__vf125_4.jpgsym__vf125_1.jpgsym__vf125_7.jpgsym__vf125_6.jpgsym__vf125_12.jpgsym__vf125_8.jpgsym__vf125_9.jpgsym__vf125_2.jpgsym__vf125_11.jpgsym__vf125_13.jpgsym__vf125_5.jpgsym__vf125_3.jpgsym__vf125_10.jpg


AdmirorGallery 5.0.0, author/s Vasiljevski & Kekeljevic.