image26

Απαγορεύει την αλλαγή λωρίδας όταν ενεργοποιηθεί

Ένα σύστημα ασφαλείας το οποίο μπορεί να έχει εφαρμογή τόσο σε αυτόνομα, όσο και σε συμβατικά αυτοκίνητα έχει εξελίξει η Ford, προφυλάσσοντας ουσιαστικά τους μοτοσυκλετιστές οι οποίοι κινούνται ανάμεσα στις λωρίδες κυκλοφορίας, επιδιδόμενοι σε αυτό που ονομάζουμε διήθηση.

Το σύστημα αποτελείτε από δύο κάμερες τοποθετημένες δεξιά και αριστερά στην πίσω πλευρά του αυτοκινήτου. Οι κάμερες αυτές καταγράφουν σε πραγματικό χρόνο τα τεκταινόμενα, εντοπίζοντας τις μοτοσυκλέτες και καταγράφοντας την ταχύτητα τους.

FFAT 03 WEB

Όταν επεξεργαστούν τα δεδομένα, το σύστημα μπορεί να προβλέψει με ακρίβεια το πότε μια μοτοσυκλέτα θα περάσει δίπλα από ένα αυτοκίνητο και τότε, περάν από μια ηχητική και οπτική προειδοποίηση, “κλειδώνει”  το τιμόνι αποτρέποντας την αλλαγή λωρίδας.

Πρόκειται για κάτι σχετικά απλό ως σύλληψη (αν αναλογιστεί κανείς το πόσο πολύπλοκα είναι μερικά συστήματα ασφαλείας), το οποίο με έμμεσο τρόπο, εξαλείφει ένα εγγενές πρόβλημα που έχουν τα αυτοκίνητα από κατασκευής τους: τα “τυφλά σημεία” ή “νεκρές γωνίες” που δημιουργούνται στο οπτικό πεδίο του οδηγού λόγω της παρεμβολής των κολώνων της οροφής.  

Το σύστημα είναι έτοιμο απ΄όλες τις απόψεις και σύντομα θα αρχίσει να προστίθεται στον εξοπλισμό των αυτοκινήτων της εταιρείας.

Πηγή: Morebikes