7d3f9b20b7d587fd7167a5f0013c730d XL  Μια "οικονομική" έκδοση της LM 847

Ο γνωστός για τις ακραίες δημιουργίες του, εκκεντρικός designer Ludovic Lazareth παρουσίασε τόσο στο σαλόνι της Βερόνα, όσο και σε εκείνο της Λιόν, την τετράτροχη LM 410, που θα βγει σε περιορισμένη παραγωγή, με τιμή για πολύ λίγους.

Ο Γάλλος σχεδιαστής της Lazareth Auto Moto, έχει παρουσιάσει στο παρελθόν μερικές από τις πιο εντυπωσιακές custom δημιουργίες, μοτοσυκλέτες όπως η LM 847  με κινητήρα V8 470 ίππων από Maserati, το ιπτάμενο πρωτότυπο LMV 496, που δεν έχει καταφέρει ακόμα τίποτα άλλο από μια απλή αιώρηση, και το τρίκυκλο Wazuma V8M.

lazareth lm410 7

Σε σύγκριση με τα παραπάνω, η LM 410 είναι σχετικά… συμβατική (λέμε τώρα), καθώς πρόκειται για μια γυμνή μοτοσυκλέτα με κινητήρα από Yamaha R1, 4 τροχούς και σύστημα Leaning Multi Wheel, όπως τα γνωστά μας τρίκυκλα Piaggio MP3, Yamaha Tricity και NIKEN, και τα τρίκυκλα και τετράκυκλα της Qooder (πρώην Quadro). Σημειώστε πως και το LM 847 είχε αντίστοιχα 4 τροχούς και LMW σύστημα.

Ο Lazareth αναφέρει πως δημιούργησε την 410 ως μια πιο ελαφριά, πιο «φιλική» και πιο προσιτή (γκουχ, γκουχ) 847 -μοτοσυκλέτα που κόστιζε 200.000 ευρώ, και είχε παραχθεί σε 10 κομμάτια. Μάλιστα στη σελίδα της Lazareth μάθαμε μάλιστα πως τα 5 εξ αυτών είναι ακόμα διαθέσιμα -σπεύσατε.

lazareth lm410 8

Ναι, ο Γάλλος κατάφερε μάλλον και πούλησε τα άλλα 5! Όπως και με το 847, έτσι και με το LM 410, μόλις 10 μοτοσυκλέτες πρόκειται να κατασκευαστούν, με τον Lazareth να ζητά 100.000 ευρώ (ψίχτουλα) για κάθε μία από αυτές.

Σημειώστε τέλος, πως για την ώρα δεν δίνονται τεχνικά στοιχεία για την μοτοσυκλέτα, κι έτσι δεν ξέρουμε ούτε βάρος, ούτε επιδόσεις, ούτε και αναλυτικές λεπτομέρειες, πέρα από το ότι για το πίσω αμορτισέρ υπεύθυνη είναι η TFX, και πως καθρέπτες, μανέτες και ποδωστήρια είναι της Rizoma. Α, και όταν η μοτοσυκλέτα είναι σε στάση, μπορείτε όπως και με κάποια από τα αντίστοιχα LMW scooter, να την κλειδώσετε σε όρθια θέση.