kawasaki exilektrismos  Mε μια συνθήκη

Στο δελτίο τύπου που έδωσε στη δημοσιότητα η Kawasaki Europe, για τη συνέντευξη της 6ης Οκτωβρίου του κ. Hiroshi Ito, Προέδρου της νεότευκτης Kawasaki Motors, Ltd., υπήρχε μια σημαντική παράλειψη, που αφορούσε στον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας του Akashi μέχρι το 2035. Το υλικό της συνέντευξης ήταν αποκλειστικά στα ιαπωνικά, και πιθανώς να μην μαθαίναμε την είδηση, αν δεν υπήρχε και ο ιαπωνικός τύπος.

Για να επιβεβαιώσουμε την είδηση, ανατρέξαμε στο pdf των πλάνων ανάπτυξης της Kawasaki Motors, και με τη βοήθεια OCR λογισμικού -πιο συγκεκριμένα με το Google Lens- επιβεβαιώσαμε την είδηση.

Συνταρακτικό νέο λοιπόν, ιδίως αν σκεφτεί κανείς πως βρισκόμαστε σχεδόν στις αρχές του 2022, και η Kawasaki δεν έχει ΟΥΤΕ ΕΝΑ ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής στη γκάμα της, και όμως επιθυμεί μέχρι το 2035 να έχει ΜΟΝΟ ηλεκτρικά μοντέλα.

Με μια συνθήκη. "Στις ανεπτυγμένες χώρες", δηλαδή στην Ιαπωνία, την Ευρώπη, τις Η.Π.Α., τον Καναδά και την Αυστραλία, όπως μας πληροφορούν τα ιαπωνικά μέσα. Αυτή η φράση ανοίγει ένα παράθυρο για την συνέχιση της παραγωγής βενζινοκίνητων μοτοσυκλετών για τις χώρες που δεν κατατάσσονται στις ανεπτυγμένες, αν και πάλι, ο πλήρης εξηλεκτρισμός της γκάμας του Akashi σε μόλις 13 χρόνια ακούγεται δύσκολο και εξαιρετικά φιλόδοξο concept, ειδικά όταν η ηγέτιδα Honda θέτει ως στόχο το 2050 για τον πλήρη εξηλεκτρισμό της.

Τέλος σημειώστε πως στα σχέδια της Kawasaki Motors εντάσσεται και η παραγωγή 5 ηλεκτρικών / υβριδικών SSV οχημάτων μέχρι το 2025, με την εταιρεία να θέλει να εξηλεκτρίσει και τα τετράτροχα οχήματα της.