cfb59fa22d8242947ff8572225430aed XL                                                                                                                                                        "Συνελήφθη" από τον φωτογραφικό φακό

 

Φωτογραφίες από μια νέα Bajaj Dominar μας δείχνουν πώς σκέφτονται οι Ινδοί να γεμίσουν το κενό στη γκάμα τους ως το Pulsar RS200.

Η πρώτη του Απρίλη 2020 στη μοτοσυκλετιστική Ινδία είναι σημαντική μέρα – και όχι λόγω πρωταπριλιάς. Είναι η πρώτη μέρα εφαρμογής των νέων προδιαγραφών BS6, οι οποίες είναι εφάμιλλες των Euro 5. Η σπουδαιότητά τους αποδεικνύεται στην πράξη από το γεγονός πως οι ισχύουσες νόρμες αυτή τη στιγμή είναι οι BS4.

Η παράκαμψη των εύλογων BS5 για να πάμε κατευθείαν στις 6 μας δείχνουν πόσο πολύ βιάζονται οι Ινδοί να εξισορροπήσουν τη νομοθεσία τους με αυτή της Ευρώπης και φυσικά ο λόγος είναι διπλός: αφενός η προστασία του περιβάλλοντος σε μια ιδιαίτερα επιβαρυμένη χώρα, αφετέρου για να εξυπηρετήσει οικονομικότερα τις εξαγωγικές τους διαθέσεις με μοτοσυκλέτες που θα είναι σχεδόν έτοιμες για αγορές της Ε.Ε. (και όχι μόνο).

Στα πλαίσια αυτής της διαδικασίας περιμένουμε μέχρι τον Απρίλιο ένα μπαράζ νέων μοντέλων, στην πλειοψηφία τους προδιαγραφών BS6 και ένα εξ αυτών συνελήφθη από έναν παρατηρητικό Ινδό.

Στις τρεις φωτογραφίες που έβγαλε στη δημοσιότητα το γνωστό και μη εξαιρετέο Rushlane, βλέπουμε ένα Bajaj Dominar, μόνο που αυτό μάλλον δεν είναι η ανανέωση του 400. Ο λόγος γι’ αυτό είναι ο διαφορετικής όψης κινητήρας, το μικρότερο ψαλίδι και τα φαινομενικά στενότερα λάστιχα.

Οι Ινδοί συνάδελφοι ισχυρίζονται πως αντικρίζουμε το αναμενόμενο Dominar 250, το οποίο θα λανσαριστεί με τον κινητήρα του αντίστοιχου KTM Duke. Το 400 βασίζεται στην ίδια λογική με το μοτέρ του 390 Duke, ωστόσο στην αγορά της Ινδίας αυτής είναι μια μάλλον τσουχτερή μοτοσυκλέτα στην τιμή της, πραγματική superbike στην εκεί πραγματικότητα.

Στον αντίποδα, το best seller της Bajaj στην εγχώρια αγορά της είναι το Pulsar 200 στις διάφορες εκδόσεις του (γυμνό, σπορ με φέρινγκ) και εύκολα καταλαβαίνουμε το σκεπτικό πίσω από ένα Dominar 250: πιο δυνατό και πιο ακριβό, αλλά όχι τόσο απρόσιτο στις μεγάλες μάζες όσο το 400.

Σύμφωνα με τις ως τώρα πληροφορίες, η μοτοσυκλέτα αναμένεται να παρουσιαστεί λίαν συντόμως στην Ινδία, ίσως και σε απόσταση ημερών, οπότε τότε θα έχουμε μια ξεκάθαρη επιβεβαίωση.

Και φυσικά ο ζήτημα δεν είναι απλά εγκυκλοπαιδικό, μιας και η Bajaj εμφανίζεται ιδιαίτερα δραστήρια στην Ελλάδα όπου το Dominar 400 κυκλοφορεί ανάμεσά μας εδώ και αρκετό καιρό (μέχρι και χρέη πλοηγού στο Adventure Meeting έκανε με απόλυτη επιτυχία!), οπότε δε θα μας έκανε εντύπωση αν ένα ενδεχόμενο 250 έφτανε επίσης στα μέρη μας.