Honda

 0a2812ae1db90237a89a4de89b2e3746 XL  Με περισσότερη δύναμη 

Το δικύλινδρο CBR250RR παρουσιάστηκε ανανεωμένο για το 2021 με αναβάθμιση στον τεχνολογικό του εξοπλισμό και νέες χρωματικές επιλογές. Η Honda στην Ιαπωνία παρουσίασε το νέο ασιατικό CBR250RR, το οποίο για το 2021 λαμβάνει νέα γραφικά και χρώματα, καθώς και μια καλοδεχούμενη ένεση τεχνολογίας.

Χτισμένο γύρω από έναν δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 249 cc με σαφώς υπερτετράγωνες διαστάσεις 62.0 x 41.3 mm, το CBR250RR παρουσιάστηκε το 2016 (ως μοντέλο 2017) στη Τζακάρτα όπου και κατασκευάζεται από την Astra Honda Motor, θυγατρική της Honda στην Ινδονησία.

Πρόκειται για μια σπορ μοτοσυκλέτα σχεδιασμένη να αντιπαρατεθεί στις αντίστοιχες μικρές δικύλινδρες Kawasaki και Yamaha – που υπερτερούν με τους δικύλινδρους κινητήρες τους των πρότερων μονοκύλινδρων CBR – ωστόσο δεν ξέφυγε ποτέ από τα ασιατικά του όρια για να έρθει προς τα μέρη μας.

Φέτος η Honda προχωρά σε μια εκτενή αναβάθμιση του μοντέλου, η οποία ξεκίνησε από αρκετή δουλειά στον κινητήρα για να αποδώσει μεγαλύτερη ισχύ. Οι αλλαγές περιλαμβάνουν νέο πιστόνι και μπιέλα, αλλαγές στην τροφοδοσία και την εξάτμιση, καθώς και νέες αντιτριβικές επεξεργασίες στον κύλινδρο και την κεφαλή.

Το νέο CBR250RR 2021 ανεβάζει την ονομαστική του απόδοση από τους 38 στους 41 hp/13,000 rpm, με ροπή 2.5 kg.m/11,000 rpm για 168 κιλά βάρους.

Από το 2021 ο εξοπλισμός του θα διαθέτει τρεις επιλογές χαρτογραφήσεων, μονόδρομο συμπλέκτη με υποβοήθηση (assist & slipper) και quickshifter!

Επιπλέον, το νέο CBR250RR αποκτά τρεις νέες χρωματικές επιλογές, παρέα με την προϋπάρχουσα Grand Prix Red stripe (κόκκινο-μπλε): Matt Gun Powder Black Metallic (μαύρο), Pearl glare white (λευκό) και Grand Prix Red (κόκκινο-μαύρο).

Προς το παρόν η μοτοσυκλέτα προορίζεται μόνο για τις αγορές της Ασίας που ήδη κυκλοφορούσε (Ιαπωνία, Ινδονησία κλπ), με προβλεπόμενη παραγωγή 4,000 κομματιών για το 2021 και στην Ιαπωνία η λιανική του τιμή ανακοινώθηκε στα 821,700 γιεν (€6,600) για τα νέα χρώματα και 857,700 γιεν (€6,900) για τον προϋπάρχοντα κόκκινο-μπλε συνδυασμό – αναλογίες βασισμένες στην ισοτιμία γιεν-ευρώ της 23/7/2020.

Η μοτοσυκλέτα θα αρχίσει να πωλείται στην Ιαπωνία από το Φθινόπωρο 2020, ενώ ακόμη δεν έχει προκύψει κάποια επίσημη ανακοίνωση σχετικά με την (από καιρό φημολογούμενη) προοπτική να εξαχθεί και στις αγορές της Ευρώπης.

Πηγή: Honda Japan