sym wolf 300 cr city test 5  O λύκος ο καλός

Μετά από τα Wolf 125 και 250, η SYM κάνει το επόμενο της βήμα στον χώρο των μοτοσυκλετών. Μελετημένα, με μικρή αύξηση στον κυβισμό και εμφάνιση που παραπέμπει στη νεορετρό κατηγορία. Ένας “λύκος” που δεν αποτελεί τον “κακό” της υπόθεσης αλλά μια αρκετά αξιόλογη και προσιτή πρόταση, που απευθύνεται σε ένα μεγάλο εύρος αναβατών.

Του Κώστα Γαμβρούλη
Φωτογραφίες: Βασίλης Κωστάκος 

Σε ρετρό μονοπάτια



sym wolf 300 cr city test 1

Η SYM, πολύ σωστά επέλεξε να προσδώσει ρετρό πινελιές στο Wolf CR 300i, το οποίο ακολουθεί μια café racer σχεδιαστική νοοτροπία. Το αποτέλεσμα, είναι αδιαμφισβήτητα πετυχημένο! Χωρίς υπερβολές, το μοντέλο καταφέρνει να περάσει την συγκεκριμένη αίσθηση, με λίγες αλλά σωστά δοσμένες “πινελιές”, όπως το μασκάκι που “στεφανώνει” τον μονό προβολέα, το κάλυμμα της σέλας του συνεπιβάτη,  το κόκκινα βαμμένο πλαίσιο και το σχήμα του ρεζερβουάρ, με τις μεγάλες πτυχώσεις για τα γόνατα.  Ακόμα και η εξάτμιση, ένα σημείο στο οποίο συχνά δεν δίνεται μεγάλη σημασία σε ότι αφορά στην αισθητική του από τους κατασκευαστές, στο Wolf CR 300i είναι προσεγμένη, έχοντας τριγωνικό σχήμα με φάλτσο κόψιμο στην εξωτερική πλευρά και πολύ όμορφο τελείωμα με μεταλλικό βουρτσισμένο καπάκι. Σε ότι αφορά στη ποιότητα, αυτή βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα και δεν παρατηρήθηκαν ατέλειες στην συναρμογή, στο φινίρισμα και στην βαφή.

 Θα σε χωρέσει άνετα



sym wolf 300 cr city test 16

Το Wolf είναι “μαζεμένο” διαστασιακά, ωστόσο προσφέρει αρκετά καλούς χώρους για τον αναβάτη, χωρίς να τον στριμώχνει ή να τοποθετεί σε άβολες θέσεις τα άκρα του. Παρά τον café racer χαρακτήρα, το τιμόνι είναι τοποθετημένο σχετικά ψηλά και κοντά στον οδηγό, ενώ και τα μαρσπιέ, δεν έχουν επίσης ακραία θέση. Ακόμα και ψηλοί αναβάτες μπορούν λοιπόν να χωρέσουν στο Wolf CR 300i, το οποίο με την σέλα του στα 799 χλστ. απόστασης από το έδαφος δεν θα προβληματίσει ούτε και τους βραχύσωμους. Η πληροφόρηση του οδηγού, γίνεται μέσω δύο αναλογικών “ρολογιών”, ενός ταχύμετρου και ενός στροφόμετρου, τα οποία φέρουν το καθένα, από μια ψηφιακή οθόνη στο εσωτερικό τους. Σε αυτές τις οθόνες, μεταξύ άλλων, προβάλλεται και η στάθμη καυσίμου. Κλείνοντας το εργονομικό κεφάλαιο, αξίζουν επίσης να σημειωθούν, η ύπαρξη μονού αλλά και διπλού (κεντρικού stand), καθώς και το καλό οπτικό εύρος που προσφέρουν οι καθρέπτες.

 Καλώς εξοπλισμένο

sym wolf 300 cr city testlepto 6

Χωρίς καλή βάση, δεν μπορεί να προκύψει τίποτα καλό και αυτό το γνωρίζει μάλλον καλά η SYM, για αυτό φρόντισε να εξοπλίσει το Wolf CR 300i με ένα διπλό περιμετρικό πλαίσιο, που κάνει την διαφορά. Πάνω σε αυτό τον στιβαρό συνδετικό κρίκο λοιπόν, δένει ένα μπροστινό που αποτελείται από συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι και μονό δισκόφρενό διαμέτρου 288 χλστ., με στοιχείο που ξεχωρίζει, την τετραπίστονη, ακτινικής έδρασης δαγκάνα. Πίσω, έχουμε δύο μονά αμορτισέρ με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης του ελατηρίου και δισκόφρενο διαμέτρου 220 χλστ. με μονοπίστονη δαγκάνα. Τα φρένα ελέγχονται από ABS της Bosch, ενώ οι ζάντες είναι από κράμα αλουμινίου και σε αυτές εφαρμόζονται ελαστικά διαστάσεων 110/70-17” και 140/70-17” μπροστά και πίσω αντιστοίχως. Στα του κινητήρα, η SYM έχει τοποθετήσει ένα μονοκύλινδρο, τετράρχονο και υγρόψυκτο μηχανικό σύνολο στο Wolf, με χωρητικότητα 278 κ.εκ. Τροφοδοτείται μέσω ψεκασμού, έχει τέσσερις βαλβίδες και συμμορφώνεται φυσικά με τις Euro 4 προδιαγραφές. Αποδίδει 27,5 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 2,6 kg-m ροπής στις 6.000 σ.α.λ. ενώ το κάνει με… κόσμιο τρόπο, αφού η SYM διαφημίζει ως προσόν του την πολιτισμένη λειτουργία του, λόγο του αντικραδασμικού άξονα που φέρει.

 Aξιοπρεπέστατο

 

sym wolf 300 cr city test 5

Ξεκινώντας, αυτό που κάνει εντύπωση από τα πρώτα μέτρα είναι ένας ευχάριστα ετερόκλητος συνδυασμός. Από την μία, το Wolf έχει το νοιώθεις πανάλαφρο, παρά τα 176 κιλά του και από την άλλη η αίσθηση που σου δίνει ιδιαίτερα από μπροστά, είναι αυτή του σταθερού και σίγουρου πατήματος στον δρόμο. Ο κινητήρας, παρουσιάζεται όντως πολιτισμένος στην λειτουργία του, η SYM δεν υπερέβαλε όταν διαφήμιζε τον αντικραδασμικό άξονα του και σε ότι αφορά στην απόδοση, αυτή είναι γεμάτη σε όλο το φάσμα των στροφών. Μόνο πολύ ψηλά, κοντά στα κόκκινα, θα βγουν κάποιοι υψίσυχνοι κραδασμοί στα μαρσπιέ αλλά δεν υπάρχει κανένας λόγο να κρατιούνται οι στροφές εκεί, αφού η απόδοση έχει ήδη πιάσει το μέγιστο της πιο νωρίς.  Ο συμπλέκτης είναι μαλακός και προοδευτικός στην λειτουργία του και δεν θα κουράσει, ούτε και θα κουραστεί, σε συχνή χρήση μέσα στη πόλη.  Στο κιβώτιο υπάρχει ένα μικρό θεματάκι, με τη έννοια του ότι η λειτουργία του είναι σκληρή αλλά αυτό είναι κάτι που απλά απαιτεί συνήθεια, όπως συνήθεια απαιτεί και η εύρεση της νεκράς στο Wolf, που δεν την βρίσκεις άμεσα. Μέσα στην κίνηση η μοτοσυκλέτα ελίσσεται με χαρακτηριστική ευκολία, χωράει παντού και οι εντολές για αλλαγή κατεύθυνσης εκτελούνται άμεσα, ενώ υπάρχει ανά πάσα στιγμή γκάζι για να σε απεμπλέξει από μια δύσκολη κατάσταση ή να σου επιτρέψει να “ξεκολλήσεις” από τα αυτοκίνητα στις εκκινήσεις των φαναριών. Σε ποιο ανοικτούς δρόμους, το Wolf  φτάνει με ευκολία τα 120 χλμ./ώρα, ενώ αν με λίγη επιμονή και καλές συνθήκες, μπορεί να δείξει ακόμη και 140 στο ταχύμετρο του. Σε αυτές τις ταχύτητες είναι σταθερό και απροβλημάτιστο, με το στιβαρό πλαίσιο να κρατάει τη συνοχή του συνόλου στις παρατεταμένες καμπές. Τώρα αν σε αυτές τις βόλτες συναντήσει κάποιος και στροφές, κανένα πρόβλημα και πάλι το πλαίσιο θα σας βγάλει ασπροπρόσωπους, ενώ η καλή λειτουργία των αναρτήσεων και των φρένων, θα επιτρέψουν σβέλτους ρυθμούς και διασκέδαση.

 Όμορφο, πρακτικό και ικανό

sym wolf 300 cr city test 10

Το Wolf CR 300i είναι μια μοτοσυκλέτα που απευθύνεται σε μεγάλη γκάμα αναβατών. Στους νεοεισερχόμενους στον χώρο των δύο τροχών, σε όσους θέλουν ένα στυλάτο μέσο καθημερινής μετακίνησης, σε αυτούς που για τους δικούς τους λόγους δεν θέλουν scooter, στους κάτοχους μοτοσυκλέτα μεγάλου κυβισμού που επιθυμούν κάτι μικρότερο για κάθε μέρα. Για όλους αυτούς λοιπόν, Το Wolf CR 300i έχει τις απαντήσεις στα θέλω και στις ανάγκες τους. Τα 3.895 ευρώ που κοστίζει κρίνονται λογικά για αυτά που προσφέρει και με δεδομένο τα 3,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα που απαιτεί σε βενζίνη, είναι μια οικονομική από κάθε άποψη, επιλογή.

Φωτογραφίες Κίνησης

sym_wolf_300_cr_city_test_15.jpgsym_wolf_300_cr_city_test_11.jpgsym_wolf_300_cr_city_test_9.jpgsym_wolf_300_cr_city_test_10.jpgsym_wolf_300_cr_city_test_4.jpgsym_wolf_300_cr_city_test_6.jpgsym_wolf_300_cr_city_test_7.jpgsym_wolf_300_cr_city_test_8.jpgsym_wolf_300_cr_city_test_12.jpgsym_wolf_300_cr_city_test_5.jpgsym_wolf_300_cr_city_test_16.jpgsym_wolf_300_cr_city_test_13.jpg

Φωτογραφίες Λεπτομερειών

sym_wolf_300_cr_city_testlepto_6.jpgsym_wolf_300_cr_city_test_2.jpgsym_wolf_300_cr_city_testlepto_10.jpgsym_wolf_300_cr_city_testlepto_9.jpgsym_wolf_300_cr_city_testlepto_8.jpgsym_wolf_300_cr_city_testlepto_13.jpgsym_wolf_300_cr_city_testlepto_7.jpgsym_wolf_300_cr_city_testlepto_3.jpgsym_wolf_300_cr_city_testlepto_4.jpgsym_wolf_300_cr_city_testlepto_5.jpgsym_wolf_300_cr_city_testlepto_12.jpgsym_wolf_300_cr_city_testlepto_2.jpgsym_wolf_300_cr_city_test_1.jpgsym_wolf_300_cr_city_testlepto_1.jpgsym_wolf_300_cr_city_testlepto_11.jpg

 


AdmirorGallery 5.0.0, author/s Vasiljevski & Kekeljevic.