city2 WHITE DDIAFANES

Piaggio

 

piaggio liberty 150 2016 test cityrider

Premium ποιότητα σε άντε-γεια τιμή

 

Κείμενο: Κώστας Γκαζής

Φωτογραφίες: Τάκης Μανιάτης

Τί έχουμε εδώ; Nέο πλαίσιο, ABS στον μπροστινό τροχό και προηγμένο κινητήρα iGet; Καλύτερη απόδοση, υπέροχη απόκριση στο γκάζι, μείωση κατανάλωσης και κατά πολύ ανεβασμένη ποιότητα κατασκευής; Μμμ, σίγουρα θα έχει ανέβει η τιμή. Τι; Πώς; Όλα τα παραπάνω με 2.430 ευρώ;! Δώσε και μένα Piaggio.


Όνομα: Andrea Benedetto. Θέση: νέος διευθυντής εξέλιξης των δίκυκλων προϊόντων της Piaggio. Αποτέλεσμα της δουλειάς του εν λόγω κυρίου είναι η νέα, κορυφαία ποιότητα κατασκευής του νέου Liberty. Καλά... ποιος είναο ο Benedetto; Ανήκει στα πρόσφατα αποκτήματα της εταιρείας, έχοντας διατελέσει αντιπρόεδρος στον προιοντικό σχεδιασμό του γνωστού οίκου design Pininfarina, ενώ πέρασε από 3 διαφορετικές θέσεις στην Toyota (στον σχεδιασμό των αυτοκινήτων της εταιρείας), όπου και παρέμεινε για περίπου 7 χρόνια. 

Στόχος της Piaggio ήταν όχι μόνο να ανεβάσει την ποιότητα κατασκευής, την ποιότητα υλικών και τη συναρμογή των μερών του Liberty σε υψηλότερα επίπεδα από του παρελθόντος, αλλά να κάνει το Liberty άμεσα συγκρίσιμο με την ποιότητα κατασκευής από τον χώρο του... αυτοκινήτου!

Νέο design, καλύτερα υλικά κατασκευής, νέες επεξεργασίες, καλύτερη συναρμογή. Η αποστολή εξετελέστη με απόλυτη επιτυχία, και το νέο Liberty έχει όλα εκείνα τα στοιχεία που εντυπωσιάζουν όσους αποζητούν την ανώτερη ποιότητα.

Μεγαλύτερη στιβαρότητα, απουσία τριγμών και μηχανικών θορύβων, premium αίσθηση στο μάτι, και στο... χέρι, όπου υπάρχουν κινούμενα μέρη.

Έτσι ελαχιστοποιήθηκαν οι τζόγοι στον πιο “δεμένο” μεντεσέ της σέλας, για αίσθηση ποιότητας στο άνοιγμα και στο κλείσιμο, ενώ ελάχιστοι είναι και οι τζόγοι στο μπροστινό ντουλάπι, που ανοίγει και κλείνει με ένα ικανοποιητικό “κλικ”. Νέο είναι και το προστατευτικό γείσο γύρω από την τάπα του ρεζερβουάρ, όχι πια εύκαμπτο, αλλά από σκληρό πλαστικό. Το χρώμιο καλύπτει τα περισσότερα μεταλλικά μέρη του scooter, ενώ δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα LED φώτα θέσης μπροστά. Πανέξυπνο το design στο πίσω φωτιστικό σώμα που ενώ έχει συμβατική λάμπα, σε ξεγελάει παντελώς καθώς ο σχεδιασμός του σε πείθει πως πρόκειται για LED!

Η Premium αίσθηση δεν έχει προηγούμενο για μικρό scooter της Piaggio, και προέρχεται από την τεράστια προσοχή που έχει δεχτεί και η παραμικρή λεπτομέρεια. To λογότυπο Liberty ABS είναι μεταλλικό και ανάγλυφο στα πλαϊνά του scooter, οι διακόπτες προέρχονται από τα μεγάλα scooter της Piaggio -εδώ θα βρείτε και άνοιγμα της σέλας όχι με κλειδί, αλλά με κουμπί στο τιμόνι-, τα στιλάτα όργανα με το αναλογικό κοντέρ και την ψηφιακή οθόνη προέρχονται από τη Vespa, τα φαρδιά μαρσπιέ του συνεπιβάτη είναι αναδιπλούμενα και χωνευτά, το immobiliser είναι στο στάνταρ εξοπλισμό, ακόμα και οι βίδες είναι τορξ!

Ντεμπούτο στο Liberty κάνει η νέα γενιά ψεκαστών κινητήρων iGet, εδώ στην πιο οικονομική και αερόψυκτη μορφή της με 3 βαλβίδες στον κύλινδρο -η πιο προηγμένη, υγρόψυκτη σειρά 4 βαλβίδων εξοπλίζει το νέο Medley.

Ο κινητήρας iGet έχει σχεδιαστεί για υψηλότερα επίπεδα ποιότητας, αξιοπιστίας και οικονομικής συντήρησης, αλλά και για χαμηλότερη κατανάλωση και αντίστοιχα χαμηλότερους ρύπους. Αξίζει να σημειωθεί πως οι δοκιμαστές της Piaggio συμπλήρωσαν περισσότερα από ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα στις δοκιμές των κινητήρων iGet, ώστε να πετύχουν τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Μπορεί οι διαστάσεις του κινητήρα και οι 3 βαλβίδες να μην έχουν αλλάξει, εντελώς νέα είναι όμως τα συστήματα εισαγωγής και εξαγωγής. Νέο είναι το μπεκ του ψεκασμού με 8 οπές, για ψεκασμό πιο μικρών σωματιδίων, με στόχο τη βέλτιστη ανάφλεξη. Ο νέος ψεκασμός παρέχει καλύτερη αποδοτικότητα και βελτιωμένη απόδοση, με κέρδη τόσο σε απόλυτα νούμερα ιπποδύναμης και ροπής, αλλά και στο ομαλό άνοιγμα του γκαζιού από τέρμα κλειστή θέση.

Η Piaggio μιλάει για 10% δυνατότερο κινητήρα στο Liberty 125, σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, σε συνδυασμό με μείωση κατανάλωσης 16%! Η τεχνολογία στα καλύτερα της. Το Liberty 150 είναι κι αυτό δυνατότερο και οικονομικότερο από τον προκάτοχο του, με την ιταλική εταιρεία να αναφέρει κατανάλωση 57 χιλιομέτρων με ένα λίτρο καυσίμου, με σταθερή ταχύτητα 40χλμ/ώρα. Φυσικά η τελευταία είναι μία μέτρηση εργαστηριακή.

Οι κινητήρες iGet τόσο στα 125 όσο και στα 150 κυβικά διαθέτουν πολλά νέα εξαρτήματα, από τα οποία τα πιο σημαντικά είναι τα ακόλουθα:

  • νέος στρόφαλος, με 24% αυξημένη αδράνεια σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα, για μείωση κραδασμών.
  • νέα μίζα, 70% πιο ήσυχη.
  • νέο κάλυμμα κιβωτίου, για μείωση θορύβου και αυξημένη ακαμψία.
  • νέο, χάρτινο φίλτρο αέρα, για καλύτερο φιλτράρισμα αλλά και μείωση θορύβου εισαγωγής.
  • βαρομετρικός αισθητήρας, για βέλτιστη ανάφλεξη.

Μεγάλη προσοχή έδωσαν οι τεχνικοί της Piaggio στο σχεδιασμό του νέου συστήματος μετάδοσης, για πιο γλυκιά αίσθηση στην αστική κίνηση. Τέλος, το σύστημα της εξάτμισης είναι και αυτό εντελώς νέο, για περαιτέρω μείωση θορύβου από τον κινητήρα, αλλά και για πιο γεμάτο και ευχάριστο στο αυτί ήχο. Παράλληλα, το νέο αλουμινένιο μπράτσο συνδέει εξάτμιση και κινητήρα, για μεγαλύτερη ακαμψία του συνόλου.

Πέρα από την κορυφαία πλέον ποιότητα κατασκευής, και τους εξελιγμένους κινητήρες, η νέα γενιά Liberty διακρίνεται για την αυξημένη ασφάλεια που παρέχει στον αναβάτη. Υπεύθυνοι παράγοντες για την παραπάνω αύξηση είναι το νέο πλαίσιο, ο νέος τροχός 16 ιντσών μπροστά (ήταν 15άρης στο προηγούμενο μοντέλο), το μονοκάναλο ABS της Bosch στον μπροστινό τροχό, αλλά και τα LED DRL (Daylight Ride Lights) που κάνουν το scooter ορατό από μακριά ακόμα και τη μέρα.

Έξτρα ασφάλεια παρέχουν τόσο η διπλή ντίζα γκαζιού -ακόμα και αν σπάσει η μία έχετε την άλλη-, αλλά και ο αισθητήρας κλίσης που σβήνει τον κινητήρα σε περίπτωση πτώσης.

Το ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα είναι ολοκαίνουργιο, ενώ διαθέτει αυξημένη στρεπτική ακαμψία κατά 15%, ενώ και η διαμήκης ακαμψία είναι 17% αυξημένη σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Αποτέλεσμα; Δεμένη αίσθηση, καλύτερο, πιο sport κράτημα.

Νέα είναι η γεωμετρία μπροστά, ενώ ο πίσω τροχός διαθέτει μονό αμορτισέρ στο πλάι, ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση σε 5 θέσεις. Ενώ τώρα ο μπροστινός τροχός έγινε 16άρης, ο πίσω παρέμεινε στις 14 ίντσες -όμως αυξημένης χωρητικότητας είναι ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα (από τα 12,5 στα 17 λίτρα, αύξηση 30%) που πλέον χωράει ένα jet κράνος.

Λόγοι κόστους υπαγόρευσαν το ταμπούρο πίσω, και ως αποτέλεσμα το ABS είναι μονοκάναλο, πιάνοντας μόνο στον μπροστινό τροχό -ο οποίος όμως και ευθύνεται για τις περισσότερες πτώσεις δικύκλων, όπου και βρίσκουμε δίσκο 240 χιλιοστών με δαγκάνα 2 εμβόλων.

Ήμουν τυχερός και είχα οδηγήσει το Liberty και στην πρώτη του παρουσίαση που είχε γίνει στην Ιταλία, και είχα εντυπωσιαστεί από τότε. 

Η σχετικά ψηλότερη σέλα από πριν (787 από 760) δεν με αφήνει να πατήσω και τα 2 πόδια στο έδαφος, όμως... το ένα φτάνει -άλλωστε μιλάμε για υπέρ-ελαφρύ scooter. Εξετάζοντας τους αποθηκευτικούς χώρους πριν ξεκινήσω, ανακαλύπτως πως ναι μεν το κλειστό ντουλαπάκι μπροστά μεγάλωσε σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, όμως δεν κατάφερα να χώσω το full-face κράνος μου κάτω από τη σέλα -έστω και για λίγο. Παρόλα αυτά θα χωρέσει άνετα ένα jet κράνος, και λίγα ακόμη αντικείμενα -ίσως χωράει και κάποια full-face κράνη δίχως αεραγωγούς. Καλοδεχούμενη η έξοδος για το ρεύμα, αν και δεν ξέρω αν θα άφηνα κινητό μέσα να φορτίζει την ώρα της οδήγησης στους κακούς ελληνικούς δρόμους με τις δεκάδες λακκούβες.

Ιδιαίτερη μνεία αξίζει να γίνει στο πόσο εύκολα ανεβαίνει / κατεβαίνει από το διπλό σταντ το Liberty, γεγονός που θα διευκολύνει αφάνταστα τους μικροκαμωμένους αναβάτες.

Η θέση που σε τοποθετεί η σέλα είναι συγκεκριμένη, και δεν σε αφήνει να κινείσαι εύκολα μπρος-πίσω. Η στάση του σώματος μου είναι -όπως φαίνεται και από τις φωτογραφίες- πολύ άνετη, με τα μέλη του σώματος να έχουν χαλαρές γωνίες -χέρια σχεδόν τεντωμένα, γόνατα μόλις ελαφρά λυγισμένα, που απέχουν αρκετά από την ποδιά. Αν αυτό συμβαίνει σε εμένα που έχω ύψος 1.70, αυτό μεταφράζεται σε άνεση και για τα υψηλότερα αναστήματα με μόνη ένσταση εκεί το τιμόνι που πλησιάζει στα γόνατα των ψηλών (πάνω από 1.80) αναβατών στις στροφές. Η ποδιά δεν προσφέρεται πάντως για κουβάλημα βαριών αντικειμένων, καθώς εκεί θα χωρέσουν μόνο τα πέλματα του αναβάτη, και κάποιες σακκούλες που θα κρεμαστούν από τον όμορφο, αναδιπλούμενο γάντζο.

Η σέλα του συνεπιβάτη είναι καλή για μεσαία αναστήματα, όμως οι μικρές διαστάσεις του scooter που το κάνουν άριστο αστικό βέλος και το μικρό μήκος της σέλας συνεπιβάτη θα δυσκολέψουν την άνεση δύο μεγαλόσωμων ατόμων. Για περαιτέρω μείωση του κόστους, η Piaggio δεν εφοδιάζει το Liberty με πλαϊνό σταντ, το οποίο διατίθεται ως έξτρα αξεσουάρ, μαζί με το σύστημα διακοπής του ρεύματος σε περίπτωση που ξεκινήσετε με το σταντ κατεβασμένο.

Μεγάλο το στέλεχος των καθρεπτών, πολύ καλή η οπτική του αναβάτη. Αστείος ο ήχος της κόρνας, υπέροχη η οπτική του αναβάτη που σκαλώνει στο υπέροχο design των οργάνων. Εκεί, πέρα από το κοντέρ αναλογικών ενδείξεων θα βρείτε ψηφιακή οθόνη με γαλάζιο φωτισμό, και ενδείξεις στάθμης καυσίμου, ρολογιού, ολικού και 2 μερικών χιλιομετρητών. Σωστή η δυνατότητα εναλλαγής των ενδείξεων των χιλιομετρητών με το κουμπί Mode (όπως στο Beverly) στο τιμόνι.

Η γλυκιά απόδοση του ψεκασμού χαρίζει απίστευτα γραμμική αίσθηση στο άνοιξε-κλείσε του γκαζιού, με απόλυτη απουσία οποιουδήποτε τινάγματος, γεγονός που κάνει το Liberty ασυναγώνιστα γλυκό στις μανούβρες των μποτιλιαρισμένων δρόμων.

Οι επιδόσεις είναι πολύ καλές για κίνηση στο κέντρο της πόλης, με την επιτάχυνση να κάνει το Liberty να απομακρύνεται εύκολα από τα αυτοκίνητα στο φανάρι, ενώ έχουμε την αίσθηση πως η κοντή του μετάδοση ΙΣΩΣ το κάνει πιο σπιρτόζικο ακόμα και από το Medley! Η τελική δεν είναι μεγάλη, με τα πραγματικά χιλιόμετρα του 125 να βρίσκονται κοντά στα 100, όπως μας είπε ο Benedetto, και τα κοντερίσια κοντά στα 110. Οι μικρές διαστάσεις του Liberty βοηθάνε τον αναβάτη να χωθεί παντού, ενώ το τιμόνι κόβει ικανοποιητικά. 

Στην εβδομαδιαία συνύπαρξη μου με το Liberty, πρέπει να ομολογήσω πως έψαχνα να βρω ευκαιρία να το πάρω για να κάνω δουλειές που ούτε ήθελα να ακούω με την προσωπική μου μοτοσυκλέτα. Δρομολόγια, ψώνια, αστικές μετακινήσεις... όνειρο! Μιζιά κι έφυγες, δίχως σκέψεις ούτε για κατανάλωση καυσίμου (πώς σας φαίνονται 2,8 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα;!), ούτε για το φόρτωμα (άριστο για τα καθημερινά ψώνια με ικανότατους χώρους), ούτε για απεργίες των ΜΜΜ, ούτε και για το χειρότερο μποτιλιάρισμα.

Απολαυστικό στην κίνηση, απολαυστικό και στις στροφές, με μόνη ένσταση μια εγκάρσια ταλάντωση μετά τα 80 χλμ/ώρα στο τιμόνι. Αυτό μας παραξένεψε, καθώς στην παρουσίαση σε ιταλικό έδαφος δεν είχαμε παρατηρήσει κάτι τέτοιο. Ρωτώντας στην Piaggio, λάβαμε την απάντηση πως πρόκειται για τα ελαστικά της Maxxis (το μπροστινό συγκεκριμένα) το οποίο τα πηγαίνει καλά... έξω, αλλά όχι επί ελληνικού εδάφους!

Έτσι κι αλλιώς εμείς θα προτείναμε αλλαγή των ελαστικών πρώτης τοποθέτησης, γιατί πέραν του παραπάνω φαινομένου, τα Maxxis είναι αρκετά σκληρά για τα ελληνικά σαθρά οδοστρώματα.

Κι επειδή το νέο Liberty έχει γίνει πραγματικά καλό / στιβαρό και ενιαίο σε οδική συμπεριφορά, είναι κρίμα να μην λαμβάνει ο αναβάτης το 100% της απόδοσης του, που θα έρθει με ένα σετ ευρωπαικών, μαλακότερων ελαστικών.

Κι αν το ABS μόνο στον μπροστινό τροχό ακούγεται κάπως περίεργο, καθώς δεν το έχουμε συνηθίσει, στην πράξη είναι αυτό ακριβώς που χρειάζεται για να αποτραπεί μία χαζή πτώση από απότομη πίεση αφηρημένου / ξαφνιασμένου αναβάτη.

Η δύναμη των φρένων είναι καλή, αν και όχι αξιέπαινη, ενώ και η πληροφόρηση είναι μέτρια -ας είναι καλά όμως το ABS που βγάζει πάντα τα κάστανα από τη φωτιά.

Το νέο Liberty διαθέτει ατόφια όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που έκαναν best seller τα μέλη της οικογένειας (μικρές διαστάσεις, οικονομική τιμή, ασυναγώνιστες αστικές ικανότητες), μπολιάζοντας όμως τη συνταγή με νέα τεχνολογία, και νέα, κατακόρυφα ανεβασμένη ποιότητα κατασκευής. Στα 2.430 ευρώ αποτελεί πραγματική ευκαιρία, και έναν σύγχρονο αστικό σύντροφο που δεν ζητάει πολλά, αλλά δίνει απλόχερα σε όλους τους τομείς. 

Η Piaggio παρέχει το Liberty σε 2 διαφορετικές εκδόσεις, την στάνταρ και την πιο sport S.

Στη στάνταρ σειρά θα βρείτε τα ακόλουθα χρώματα: classic Bianco Perla (λευκό) & Blu Midnight (μπλε), καθώς και το Marrone Etna (καστανό).

Από την άλλη, το Liberty S βγαίνει σε Rosso Ibis (κόκκινο) και σε Grigio Titanio Opaco (γκρι).

Σημειώστε πως τα πιο νεανικά και sport Liberty S πέρα από τα χρώματα ξεχωρίζουν και από τις μαύρες ζάντες, τις μαύρες χειρολαβές, τη μαύρη σχάρα, και τους μαύρους καθρέπτες, αλλά και από την κόκκινη ραφή στη σέλα.

Η Piaggio έχει ήδη έτοιμη μια εκτενή σειρά αξεσουάρ για τα νέα Liberty. Ας δούμε μερικά από αυτά.

  • Συναγερμός – compact, με μικρή κατανάλωση και δική του μπαταρία.
  • Ασύρματο σύστημα εντοπισμού – για να βρίσκετε το Liberty εύκολα σε μεγάλα πάρκινγκ.
  • Piaggio Multimedia Platform (PMP) – Σύστημα πολυμέσων της Piaggio, που παρέχει πληθώρα πληροφοριών στο smartphone του αναβάτη (μέχρι και γωνία κλίσης στις στροφές!)
  • Piaggio Sound System (PSS) – το ίδιο το Liberty γίνεται σύστημα πολυμέσων, συνδεόμενο με μια σειρά συσκευών μέσω Bluetooth, παίζοντας μουσική για τον αναβάτη.
  • Έξοδος ρεύματος USB – για μεγαλύτερη ευκολία σύνδεσης με smartphone και άλλες συσκευές πολυμέσων.
  • Ζελατίνα – μεγάλη σε μέγεθος (καλύπτει και τα χέρια) για προστασία από τα στοιχεία της φύσης.
  • Top Box – μεγάλης χωρητικότητας, 30 λίτρων, χωράει άνετα ένα ανοιγόμενο full-face κράνος, ή 2 jet κράνη. Σε 2 εκδόσεις, με embossed φινίρισμα, και στο χρώμα του scooter.
  • Αντικλεπτικό σύστημα – απλό και αποτελεσματικό, ενώνει με κουλούρα το ένα ακρόμπαρο στο τιμόνι με το σώμα του scooter, κρατώντας στριμμένο το τιμόνι.
  • Αδιάβροχη κουκούλα – για φύλαξη σε εξωτερικούς χώρους.
  • Κουβέρτα για τον αναβάτη – σχεδιασμένη αποκλειστικά για το Liberty, δεν ανεμίζει, ενώ διαθέτει και συρμάτινο κρίκο για να κλειδώνει στον τροχό.
  • Πλαϊνό σταντ – με αισθητήρα που αποτρέπει την κίνηση του scooter με κατεβασμένο σταντ.
  • Πλαστικό χαλάκι για την ποδιά – προσαρμόζει στην ποδιά και την προστατεύει.

Το νέο LIBERTY στις εκδόσεις 50 iget, 125 igetABS και 150 igetABS διατίθεται στην Ελλάδα σε τιμές 2.020, 2.330 και 2.430 ευρώ αντίστοιχα.

  Liberty 125 - 150 Liberty 50
Κινητήρας Μονοκύλινδρος 4-χρονος 3-βάλβιδος με 1 ΕΕΚ Μονοκύλινδρος 4-χρονος 3-βάλβιδος με 1 ΕΕΚ (Μονοκύλινδρος 4-χρονος)
Κυβισμός 155 (124) cc 49,93 cc
Διάμετρος/Διαδρομή 58 (52) x 58,6 mm 39 x 41.8  mm
Σχέση συμπίεσης 10,5 (10) ± 0,5 : 1 12 + 0,5 : 1
Μέγιστη ισχύς  12,86 hp (9,6 kW) - 7750 rpm [10,72 hp (8 kW) - 7500 rpm] 3.2 hp (2.4 kW) - 7500 rpm
Μέγιστη ροπή  13 Nm - 6500 rpm (10,7 Nm - 6000 rpm) 3.1 - 7250 Nm-rpm
Τύπος μετάδοσης Συνεχώς Μεταβαλλόμενη Συνεχώς Μεταβαλλόμενη
Συσσωρευτής υβριδικού συστήματος    
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός Ηλεκτρονικός ψεκασμός
Καταλύτης / Εξάτμιση ΝΑΙ με αισθητήρα λάμδα ΝΑΙ με αισθητήρα λάμδα
Ανάφλεξη Ηλεκτρονική, μεταβαλλόμενη αβάνς Ηλεκτρονική, μεταβαλλόμενη αβάνς
Σύστημα λίπανσης με υγρό κάρτερ με υγρό κάρτερ
Σύστημα ψύξης Με αέρα Με αέρα
Κιβώτιο    
Σύστημα εκκίνησης Μίζα Μίζα
Τύπος συμπλέκτη Αυτόματος Φυγοκεντρικός Αυτόματος Φυγοκεντρικός
Πλαίσιο Χαλύβδινο συγκολλητό   Χαλύβδινο συγκολλητό  
Ανάρτηση εμπρός Yδραυλικό τηλεσκοπικό πιρούνι, διαδρομής 67 mm Yδραυλικό τηλεσκοπικό πιρούνι, διαδρομής 67 mm, διπλής ενέργειας
Ανάρτηση πίσω Aιωρούμενος βραχίονας με μονό υδραυλικό αμορτισέρ διπλής ενέργειας, ρυθμιζόμενης προφόρτισης 5 θέσεων, διαδρομή αμορτισέρ 74 mm Aιωρούμενος βραχίονας με μονό υδραυλικό αμορτισέρ διπλής ενέργειας διαδρομή 67 mm
Φρένο εμπρός Υδραυλικό δισκόφρενο 240mm 2 παράλληλων εμβόλων Φ 25,4 mm Υδραυλικό δισκόφρενο 240mm 2 παράλληλων εμβόλων Φ 25,4 mm
Φρένο πίσω Ταμπούρο 140mm Ταμπούρο 140mm
Τροχός εμπρός κράματος αλουμινίου 2.15" x 16" κράματος αλουμινίου 2.15" x 16"
Τροχός πίσω κράματος αλουμινίου 2.50" x 14" κράματος αλουμινίου 2.50" x 14"
Ελαστικό εμπρός Χωρίς αεροθάλαμο 90/80-16"  Χωρίς αεροθάλαμο 90/80-16''
Ελαστικό πίσω Χωρίς αεροθάλαμο 100/80-14" Χωρίς αεροθάλαμο 100/80-14''
Μήκος/Πλάτος/Μεταξόνιο 1945/690/1340 mm 1945/690/1370 mm
Βάρος κενό 116 kg 106 kg
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ 6 lt 6 lt
Μέγιστη ταχύτητα 98 (91) km/h 45 km/h
Σχέση ισχύς/βάρος (kW/kg) 0.07 (0.06) 0.02
Εκπομπές καυσαερίων Euro IV Euro IV
     
     
πλαινό σταντ ΌΧΙ ΌΧΙ
κεντρικό σταντ ΝΑΙ ΝΑΙ

piaggio_liberty_150_2016_test_cityrider_13.JPGpiaggio_liberty_150_2016_test_cityrider_6.JPGpiaggio_liberty_150_2016_test_cityrider_1.JPGpiaggio_liberty_150_2016_test_cityrider_4.JPGpiaggio_liberty_150_2016_test_cityrider_14.JPGpiaggio_liberty_150_2016_test_cityrider_15.JPGpiaggio_liberty_150_2016_test_cityrider_7.JPGpiaggio_liberty_150_2016_test_cityrider_2.JPGpiaggio_liberty_150_2016_test_cityrider_9.JPGpiaggio_liberty_150_2016_test_cityrider.JPGpiaggio_liberty_150_2016_test_cityrider_5.JPGpiaggio_liberty_150_2016_test_cityrider_11.JPGpiaggio_liberty_150_2016_test_cityrider_12.JPGpiaggio_liberty_150_2016_test_cityrider_3.JPGpiaggio_liberty_150_2016_test_cityrider_8.JPGpiaggio_liberty_150_2016_test_cityrider_10.JPG

piaggio_liberty_150_2016_test_cityrider_13.JPGpiaggio_liberty_150_2016_test_cityrider_6.JPGpiaggio_liberty_150_2016_test_cityrider_1.JPGpiaggio_liberty_150_2016_test_cityrider_4.JPGpiaggio_liberty_150_2016_test_cityrider_14.JPGpiaggio_liberty_150_2016_test_cityrider_7.JPGpiaggio_liberty_150_2016_test_cityrider_2.JPGpiaggio_liberty_150_2016_test_cityrider_9.JPGpiaggio_liberty_150_2016_test_cityrider_5.JPGpiaggio_liberty_150_2016_test_cityrider_11.JPGpiaggio_liberty_150_2016_test_cityrider_12.JPGpiaggio_liberty_150_2016_test_cityrider_3.JPGpiaggio_liberty_150_2016_test_cityrider_8.JPGpiaggio_liberty_150_2016_test_cityrider_10.JPG