city2 WHITE DDIAFANES

royal enfield continentalgt interceptor 650 2018 eicma 2017 bikeit 5

Διέρρευσαν εν αναμονή του λανσαρίσματος τους στην αγορά

Continental GT 650 και Interceptor 650. Τα δυο μοντέλα της Royal Enfield που φέρουν τον νέο δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα, παρουσιάστηκαν επίσημα εδώ και ένα περίπου χρόνο (Νοέμβριος 2018 – EICMA), ωστόσο δεν έχουν ακόμα λανσαριστεί στην αγορά, κάτι που αναμένεται να γίνει στα τέλη Οκτωβρίου.

Αυτά που διέρρευσαν όμως πιο νωρίς, είναι τα επίσημα τεχνικά χαρακτηριστικά, όπως αυτά αναγράφονται στο έντυπο οδηγιών συντήρησης, που ήδη διανέμει η εταιρεία, στους αντιπροσώπους της και τα οποία δημοσίευσε η ιστοσελίδα team-bhp.com.  

Royal Enfield Training Service Manul for Interceptor650 and Continental GT 650 2

Ξεκινώντας από τα χαρακτηριστικά του πλαισίου, βλέπουμε ότι η γεωμετρία τους δεν είναι αργή, με σχετικά κοντό μεταξόνιο και “γρήγορη” γωνία κάστερ. Η απόσταση από το έδαφος είναι αρκετά μεγάλη για την κατηγορία, στα 174 χλστ., κάτι που οδηγεί και σε ένα μεγάλο, για τα δεδομένα της κατηγορίας, ύψος σέλας, στα 804 χλστ. Το δε βάρος, είναι στα 198 κιλά για το Continental και στα 202 κιλά για το Interceptor.

Royal Enfield Training Service Manul for Interceptor650 and Continental GT 650 3

Στα του κινητήρα τώρα, η χωρητικότητα είναι 648 κ.εκ. ενώ η διάμετρος Χ διαδρομή των πιστονιών (78 Χ 67,8) είναι καθαρά υπερτετράγωνη, με την συμπίεση να έχει χαμηλή τιμή, με λόγο 9,5:1. Η ονομαστική απόδοση είναι 47 ίπποι στις 7.100 σ.α.λ. και 5,3 kg-m ροπής στις 5.200 σ.α.λ. και η εκκίνηση γίνεται αποκλειστικά με μίζα.

Royal Enfield Training Service Manul for Interceptor650 and Continental GT 650

Η χωρητικότητα των ρεζεβρουάρ είναι 12,5 λίτρα για το Continental και 13,7 λίτρα για το Interceptor. Kοινά είναι τα ελαστικά, σε διαστάσεις 100/90-18” και 130/70-18”, όπως και τα φρένα, με μόνο δίσκο 320 χλστ μποστά και δίσκο 240 χλστ. πίσω, που ελέγχονται για μπλοκάρισμα, από μια δικάναλη μονάδα 9.1M, της Bosch.