city2 WHITE DDIAFANES

 RE Classic 500 Brown  Τι έχει συμβεί, με τι θα αντικατασταθούν 

Η μακροβιότερη σειρά μοτοσυκλετών, τα κλασικά μονοκύλινδρα Bullet της Royal Enfield σε εκδόσεις 350 και 500, ίσως φτάνουν στο τέλος της πορείας τους, μετά από 50 και πλέον έτη στην παραγωγή.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι οποίες επικαλούνται πηγές από το εσωτερικό της Royal Enfield, οι υψηλά ιστάμενοι της εταιρείας, εξετάζουν το ενδεχόμενο να διακόψουν την παραγωγή των Bullet 350 / 500, καθώς και όλων των υπόλοιπων εκδόσεων που φέρουν τον παλιάς σχεδίασης αερόψυκτο μονοκύλινδρο, με τα ωστήρια για την κίνηση των βαλβίδων.

Ο λόγος είναι ότι οι ολοένα και αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων που θεσπίζονται στην Ινδία, όπου και πωλείται το –συντριπτικά- μεγαλύτερο ποσοστό των Bullet, αναγκάζουν την Royal Enfield σε πολύπλοκες και δαπανηρές μετατροπές των εν λόγο κινητήρων, προκειμένου να συμμορφωθούν με αυτές .

Με τις πολύ αυστηρές προδιαγραφές Bharat Stage VI (οι οποίες αντιστοιχούν σε Euro 6 σε “δικά μας” δεδομένα!) να τίθενται σε ισχύ από τον Απρίλιο του 2020, η συμμόρφωση των μοτέρ σε αυτές θα είναι πλέον ασύμφορη, αν όχι αδύνατη να πραγματοποιηθεί.

Με αυτά τα δεδομένα και σύμφωνα με τις συγκεκριμένες πληροφορίες, στην Royal Enfield έχουν αποφασίσει στην σχεδίαση μιας νέας, σύγχρονης μονάδας κινητήρα, στα 350 κ.εκ., που θα αντικαταστήσει τα απαρχαιωμένα μοτέρ και στις δύο εκδόσεις τους, στα 350 και 500 κ.εκ.

Ως εκ τούτου, δεν θα υπάρχουν μοτοσυκλέτες με χωρητικότητα 500 κ.εκ. στην γκάμα της Royal Enfield. Αυτό που δεν έχει ακόμα αποσαφηνιστεί, είναι αν τα Bullet θα συνεχίσουν με νέο μοτέρ στα 350 κ.εκ. ή αν θα υπάρξει καινούργια σειρά μοντέλων, που θα τα αντικαταστήσει.

Σε κάθε περίπτωση, οι όποιες προθέσεις θα αποκαλυφθούν σύντομα, αφού η άνοιξη του 2020, όπου και θα θεσπιστούν οι αυστηρές προδιαγραφές ρύπων στην Ινδία, δεν είναι μακριά.