city2 WHITE DDIAFANES

 TEST CFMOTO NK250 14 Value for Money επιλογή! 

Η 250NK, η γυμνή μοτοσυκλέτα της CF MOTO αποτελεί έναν μεγάλο “μικρό” πειρασμό στα 250 κυβικά συγκεντρώνοντας εξαιρετικά value for money στοιχεία που δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς.

Του Θοδωρή Ξύδη
Φωτογραφίες: Βασίλης Κωστάκος

H ελληνική αντιπροσωπεία της CF MOTO άλλαξε χέρια και εκπροσωπείται πλέον από την Motostuff (Λεωφόρος Αθηνών-Σουνίου 1, Θέση Πέτα). Αυτός ήταν και  ο λόγος που βρέθηκα στη σέλα της 250NK για να γνωρίζω μια έκπληξη που ομολογώ ότι μου άρεσε πολύ.

Με τιμή μικρού... scooter!

Τρεις χιλιάδες διακόσια ενενήντα ευρώ. Μόλις. Αυτά είναι τα χρήματα που πρέπει να δώσετε για να κάνετε δική σας την 250NK. Κοιτάζοντας την μοτοσυκλέτα της CF Moto από απόσταση μοιάζουν εντυπωσιακά λίγα και το ίδιο ισχύει και όταν βρεθείς κοντά της. Η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται στα καλά επίπεδα για την κατηγορία και απλά δεν έχει σχέση με τα χρήματα που καλείσαι να αποχωριστείς. Πολύ καλή ποιότητα βαφής στα μεταλλικά μέρη, σωστά τοποθετημένα πλαστικά με πολύ καλό φινίρισμα που δεν τρίζουν και δεν συντονίζουν, σωστές ανοχές. Το μόνο που βλέπω είναι  λίγο περισσότερο υλικό στις μεταλλικές κολλήσεις του πλαισίου από όσο θα ήθελα, αλλά αυτό δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να χαλάσει την ποιοτική εικόνα της μοτοσυκλέτας. Εδώ δεν σε αφήνει να παραπονεθείς για την αισθητική της, η οποία σε γενικές γραμμές σκίζει, με αυτό θα ασχολείσαι;

Εργονομία για όλα

Περνάς το πόδι σου πάνω από τη σέλα, κάθεσαι και αμέσως διαπιστώνεις ότι έχεις να κάνεις με ένα εξαιρετικό “εργαλείο” για την καθημερινότητά σου. Η NK250 προσφέρει μια θέση οδήγησης που ταιριάζει άριστα στο αστικό περιβάλλον χωρίς να σε περιορίζει όμως στην οδήγηση και εκτός των τειχών. Ο κορμός στέκεται όρθιος και τα χέρια φτάνουν στο σχετικά ψηλά τοποθετημένο τιμόνι δίχως κόπο με το τελευταίο να δίνει παράλληλα και πολύ καλό μοχλό. Τα γόνατα δεν σχηματίζουν περίεργες γωνίες ακόμη και αν ξεπερνάς τα 1,8 μ. με αποτέλεσμα να υιοθετείς μια φυσική στάση κατά την οδήγηση που παρέχει παράλληλα έλεγχο σε χαμηλές αλλά και υψηλές ταχύτητες.

Πολιτισμός και επιδόσεις

Η 250ΝΚ χρησιμοποιεί για την κίνηση της έναν μονοκύλινδρο υγρόψυκτο κινητήρα με τέσσερις βαλβίδες στον κύλινδρο και δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής. Στα χαρτιά η ισχύς του ανέρχεται στους 26,5 ίππους και η ροπή στα 2,2 κιλά στις 9.000 και 7.500 σ.α.λ. αντίστοιχα. Η λειτουργία είναι πολιτισμένη και το μοτέρ νιώθει πολύ άνετα να το στροφάρεις και να φτάνεις μέχρι και το όριο. Οι σχέσεις του κιβωτίου, με το σαφές αλλά με ελαφρώς μεγάλες διαδρομές λεβιέ, έχουν παράλληλα σωστή κλιμάκωση για άνετη και οικονομική μετακίνηση στο αστικό περιβάλλον και ρίχνουν τις στροφές όσο χρειάζεται για να αισθάνεσαι ότι ο κινητήρας δεν “ζορίζεται” ούτε στον αυτοκινητόδρομο. Η τελική αγγίζει τα 146 χλμ./ώρα στο κοντέρ με την CF Moto να ανακοινώνει επίσημα τα 128 χλμ./ώρα. Κάτι μου λέει όμως ότι η πραγματική τιμής μάλλον είναι ελαφρώς πάνω από αυτό το νούμερο κρίνοντας από τον ρυθμό που προσπερνάς αυτοκίνητα στη σέλα της 250NK.

Το επιβραδυντικό έργο έχει αναλάβει μια δαγκάνα ακτινικής τοποθέτησης της J.Juan με δύο έμβολα με την διάμετρο του δίσκου να φτάνει στα 300 χλστ. Πίσω η δαγκάνα είναι μονοπίστονη και ο δίσκος 250 χλστ. με την συνεργασία να χαρακτηρίζεται από δύναμη που έρχεται κάπως απότομα.

Τα καταφέρνει παντού

Η 250NK φτιάχτηκε για να περάσει το μεγαλύτερο μέρος της ζωής της εντός των τειχών της πόλης και η CF Moto την εφοδίασε με όλα τα απαραίτητα όπλα για να το κάνει αυτό με επιτυχία. Η άνετη θέση οδήγησης μπορεί να προσφέρει τις υπηρεσίες της όλη την ημέρα αν της ζητηθεί αφού το σχήμα της σέλας που ταιριάζει σε ψηλούς και κοντούς διατηρεί τα μαλακά σας μόρια φρέσκα για μεγάλα χρονικά διαστήματα. Η 250ΝΚ δίνει αίσθηση σιγουριάς στο δρόμο και συνδυάζει ένα καλοζυγισμένο και στιβαρό πλαίσιο με μεγάλο κόψιμο στο τιμόνι για άνετες μανούβρες και ελιγμούς ακόμη και εκεί που τα πράγματα στενεύουν με το παραπάνω. Το πλαίσιο χωροδικτύωμα που δεν είναι εκεί μόνο για το φαίνεσθαι και τα μόνο 1.360 χλστ. του μεταξονίου ανάγουν την 250NK σε ένα αιλουροειδές εξ Ανατολών που ελίσσεται με χαρακτηριστική άνεση και την ίδια στιγμή μπορεί να κινηθεί με σίγουρο πάτημα και στις υψηλότερες ταχύτητες.

Στην σέλα της 250NK οι εξορμήσεις του Σαββατοκύριακου βρίσκονται εντός του μενού καθώς κινείται άνετα με 130 χλμ./ώρα στο κοντέρ χωρίς να κουράζεται ο αναβάτης και παρά την όρθια θέση οδήγησης, με την ταχύτητα κίνησης να μειώνεται ελαφρώς με δεύτερο άτομο στη σέλα χωρίς όμως να γίνεται σε καμία περίπτωση απαγορευτική για ασφαλή μετακίνηση και στον αυτοκινητόδρομο.

Ολοκληρωμένη, με τιμή που... βγάζει μάτια

 Στα 3.290 ευρώ πραγματικά δεν μπορείς να ζητάς παραπάνω, ειδικά από τη στιγμή που η εικόνα της μοτοσυκλέτας, η ποιότητά αλλά και ο ώριμος και μεστός χαρακτήρας της στο δρόμο, σου δείχνουν ότι καθένα από αυτά τα ευρώ που καλείσαι να δώσεις το παίρνεις πίσω και με το παραπάνω. Η 250NK όχι μόνο δεν έχει να ζηλέψει κάτι ακόμη και από προτάσεις με υψηλότερο κόστος, αλλά σε αυτή την κατηγορία τιμής βάζει τα γυαλιά στον όποιο ανταγωνισμό με το συνολικό πακέτο που προσφέρει. Αποτελεί ιδανική πρόταση ως δεύτερη μοτοσυκλέτα για αστική χρήση, μπορεί να παίξει άνετα το ρόλο της “μίας και μοναδικής”, με έμφαση φυσικά στην αστική χρήση.

TEST_CFMOTO_NK250_15.jpgTEST_CFMOTO_NK250_12.jpgTEST_CFMOTO_NK250_6.jpgTEST_CFMOTO_NK250_8.jpgTEST_CFMOTO_NK250_5.jpgTEST_CFMOTO_NK250_1.jpgTEST_CFMOTO_NK250_10.jpgTEST_CFMOTO_NK250_19.jpgTEST_CFMOTO_NK250_13.jpgTEST_CFMOTO_NK250_7.jpgTEST_CFMOTO_NK250_16.jpgTEST_CFMOTO_NK250_17.jpgTEST_CFMOTO_NK250_4.jpgTEST_CFMOTO_NK250_3.jpgTEST_CFMOTO_NK250_11.jpgTEST_CFMOTO_NK250_20.jpgTEST_CFMOTO_NK250_2.jpgTEST_CFMOTO_NK250_14.jpgTEST_CFMOTO_NK250_9.jpgTEST_CFMOTO_NK250_18.jpg