city2 WHITE DDIAFANES

Piaggio

piaggio 1 2022 00001  Με στοιχεία και πολλές φωτογραφίες

Η Piaggio έδωσε στη δημοσιότητα αναλυτικές πληροφορίες για το επερχόμενο e-scooter “1”, που πλέον αναγράφει με αριθμό και όχι με λέξη (one), ένα οικονομικό και στιλάτο ηλεκτρικό scooter που περιμένουμε σύντομα και στην Ελλάδα.

Τα δυνατά σημεία του “1”, πέρα από το όμορφο design του, περιλαμβάνουν μια TFT έγχρωμη οθόνη οργάνων 5,5 ιντσών, full LED φώτα, keyless σύστημα και αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα που χωρά ένα jet κράνος, αντίθετα με πολλά e-scooter που έχουν θυσιάσει αυτή την ευκολία λόγω της μπαταρίας.

Το 1 θα κυκλοφορήσει σε 3 εκδόσεις, με διαφορές σε μπαταρία και δύναμη κινητήρα, ενώ όλες έχουν 2 Riding Modes -ECO & SPORT- αλλά και όπισθεν. Σημειώστε πως ο κινητήρας είναι της ίδιας της Piaggio, ενώ βρίσκεται στο κέντρο του πίσω τροχού.

Ας δούμε τις εκδόσεις του “1”.

Piaggio 1
Κινητήρας 1,2 kW, μπαταρία 1,4 kWh
Με τελική 45 χλμ/ώρα, αυτονομία έως και 55 χλμ., στο πρόγραμμα ECO, και έως 48 στο SPORT

Piaggio 1+
Κινητήρας 1,2 kW, μπαταρία 2,3 kWh
Με τελική 45 χλμ/ώρα, αυτονομία έως και 100 χλμ., στο πρόγραμμα ECO, και έως 68 στο SPORT

Piaggio 1 Active (2kW)
Κινητήρας 2 kW, μπαταρία 2,3 kWh
Με τελική 60 χλμ/ώρα, αυτονομία έως και 85 χλμ., στο πρόγραμμα ECO, και έως 66 στο SPORT

Σε όλες τις εκδόσεις η μπαταρία βρίσκεται κάτω από τη σέλα, και αφαιρείται σε δευτερόλεπτα για να φορτιστεί στο γραφείο ή στο σπίτι.

Ο χρόνος ανεφοδιασμού από το 0 στο 100% είναι 6 ώρες, ενώ η σέλα των 770 mm θα βοηθήσει και τα πιο χαμηλά αναστήματα να πατάνε με άνεση στο έδαφος.

Το design είναι μινιμαλιστικό, αλλά στιλάτο, με το πιο εντυπωσιακό σημείο του να είναι το υπέροχο ψαλίδι, ενώ στις αναρτήσεις βρίσκουμε υστερούντα βραχίονα μπροστά όπως στις Vespa, και δυο αμορτισέρ πίσω.

Οι μικροί τροχοί είναι 10 ιντσών, στα φρένα βρίσκουμε έναν δίσκο εμπρός και ένα πίσω, στα 175 mm αμφότεροι, ενώ στην έκδοση 1 Active έχουμε και CBS.

Στην ποδιά βρίσκουμε έναν κλασικό γάντζο για ψώνια αλλά και μια USB θύρα φόρτισης με αδιάβροχο κάλυμμα, ενώ ο κινητήρας διαθέτει και σύστημα ανάκτησης ενέργειας KERS από το φρένο του κινητήρα.

Το Piaggio 1 ζυγίζει 75 κιλά χωρίς τη μπαταρία και 79 στην έκδοση Active, ενώ η μεγάλη μπαταρία ζυγίζει 15 κιλά, οπότε συνολικά η Active έκδοση ζυγίζει 94 κιλά.

Το e-scooter της Piaggio έρχεται σε πληθώρα χρωμάτων και χρωματικών συνδυασμών, διαθέσιμων για όλες τις εκδόσεις, ενώ η έκδοση 1 Active ξεχωρίζει λόγω των κόκκινων διακοσμητικών στο πίσω ψαλίδι.