city2 WHITE DDIAFANES

harey davidson logo

Μπαίνει σε νέες κατηγορίες, κοιτάζει νέους αναβάτες

Εταιρείες του μεγέθους της Harley-Davidson, η οποία έχει ακαθάριστα έσοδα της τάξεως των 5 δισεκατομμυρίων δολαρίων τον χρόνο, δεν αφήνουν τα πράγματα... στην τύχη τους. Στο Milwaukee, έχουν αποδείξει ότι δίνουν απίστευτη προσοχή στην λεπτομέρεια, σε οποιονδήποτε τομέα της δραστηριότητας τους, οπότε οι στρατηγικές που καταστρώνουν σε ότι αφορά τα μακροπρόθεσμα πλάνα τους, είναι μελετημένες και αποσαφηνισμένες μέχρι κεραίας. 

Αξίζουν της προσοχής όλων μας λοιπόν, αφού αποκαλύπτουν τις τάσεις και το μέλλον της παγκόσμιας αγοράς. Στην Harley-Davidson έχουν εντοπίσει ένα δημογραφικό πρόβλημα και αυτό είναι ότι οι νέες γενιές δεν αγοράζουν μοτοσυκλέτες. Αυτό λοιπόν το εν δυνάμει πολύ σοβαρό πρόβλημα θέλει να “προλάβει” η εταιρεία περνώντας στην αντεπίθεση! Ποια θα είναι τα “όπλα” της; 

Όπως αναφέρθηκε από εκπροσώπους της εταιρείας στην πρόσφατη παρουσίαση της γκάμας των Softail, που αποτέλεσε την μεγαλύτερη σε αριθμό μοντέλων παρουσίαση στην ιστορία της εταιρείας, μέσα στα επόμενα 10 χρόνια, θα λανσαριστούν, 100 νέες μοτοσυκλέτες! Αναφέρθηκε επίσης, ότι τα μοντέλα αυτά θα διαφέρουν αρκετά μεταξύ τους, αντί να αποτελούν απλώς παραλλαγές μιας κοινής πλατφόρμας, ενώ παράλληλα τονίστηκε ότι μέχρι το 2019, θα υπάρχει στο δυναμικό της εταιρείας και ένα ηλεκτροκίνητο cruiser.

Εύκολα αντιλαμβάνεται λοιπόν κανείς, ότι η Harley-Davidson έχει σαν σκοπό να ανιχνεύσει ή ακόμα και να δημιουργήσει νέες τάσεις στους δύο τροχούς, προκειμένου να δελεάσει νέους αναβάτες. Οι στόχοι είναι, σε αυτόν τον 10ετή ορίζοντα χρόνου, να αυξηθεί η εγκατεστημένη βάση ιδιοκτητών Harley-Davidson μοτοσυκλετών στις ΗΠΑ στα 2 εκατομμύρια και παράλληλα να υπάρξει επίσης μια αύξηση της τάξεως του 50% στην παγκόσμια αγορά.

Θα έχει λοιπόν πολύ ενδιαφέρον να παρακολουθήσουμε το πλάνο της εταιρείας να ξεδιπλώνεται, καθώς θα πρέπει από τη μια να διαχειριστεί τη βαθιά ριζωμένη στο αγοραστικό εικόνα της “παραδοσιακής αξίας” και από την άλλη να γίνουν αποδεκτά μοντέλα που θα αποστασιοποιούνται σε μεγάλο ή μικρό βαθμό από αυτή.