city2 WHITE DDIAFANES

onyx header 2

Ότι πιο κοντινό σε e-παπί! 

Μέχρι που η Honda να παρουσιάσει το EV-Cub, την ηλεκτροκίνητη έκδοση του πασίγνωστου παπιού, τα δύο μοντέλα της καλιφορνέζικης ONYX, είναι ότι πιο κοντινό υπάρχει σε αυτή την κατηγορία.

Mε εξαιρετικό ρετρό look εμπνευσμένο από τις δεκαετίες του 70 και του 80, τα CTY και RCR, όπως είναι τα ονόματα των δύο εκδόσεων, φέρουν για πλαίσιο έναν μονό σωλήνα μεγάλης διατομής σε σχήμα V,  υδραυλικό δισκόφρενο μπροστά και τηλεσκοπικό πιρούνι, δύο μονά αμορτισέρ και δισκόφρενο μηχανικό πίσω, ενώ η μετάδοση της κίνησης γίνεται μέσω hub μοτέρ στο κέντρο του πίσω τροχού.

screen shot 2018 06 01 at 8 43 19 pm

Υπάρχουν επίσης πετάλια αλλά αυτά μάλλον τοποθετήθηκαν περισσότερο για το look, καθώς με το “γρανάζωμα” που έχουν δύσκολο το βλέπουμε το πεταλάρισμα.

Οι διαφορές μεταξύ των δύο εκδόσεων, εντοπίζονται στα μοτέρ και στις μπαταρίες. Το CTY, φέρει μοτέρ 2500W (ή 3,3 ίππων) και μπαταρία 42 V 16 Ah, με την τελική του να είναι στα 50 km/h και την αυτονομία του να πλησιάζει τα 65 χιλιόμετρα.

screen shot 2018 06 01 at 8 45 43 pm

Το RCR, έχει μοτέρ 5400W (ή 7,4 ίππων) και μεγαλύτερη μπαταρία 72V, η τελική του αγγίζει τα 100 km/h, ενώ η αυτονομία του ξεπερνά τα 120 χιλιόμετρα. Η ONYX, συγκρίνει τα δύο μοντέλα με αντίστοιχα βενζινοκίνητα δίτροχα 50 και 125 κ.εκ., αναφέροντας μάλιστα ότι είναι πιο γρήγορα σε επιτάχυνση, γεγονός που πρέπει να ισχύει μιας και μιλάμε για ροπή 16 kg-m για το CTY και 18,5 kg-m για το RCR!

H ONYX δέχεται ήδη προπαραγγελίες για τα δύο μοντέλα της και μάλλον υπάρχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον, αφού έχει ξεπεραστεί κατά πολύ το όριο των 250.000 $ που είχε θέσει στο Indiegogo ως βάση για εκκίνηση της παραγωγής!

Οπότε μάλλον θα τα δούμε τα ONYX στους δρόμους (καλά, όχι τους δικούς μας) πολύ σύντομα!

Ακολουθεί ένα σχετικό video: