city2 WHITE DDIAFANES

Honda

Cannot find /new_models/honda/2017/honda_vision_new/ subfolder inside /home/cityrider/domains/cityrider.gr/public_html/images/stories//new_models/honda/2017/honda_vision_new// folder.
Admiror Gallery: 5.0.0
Server OS:nginx/1.24.0
Client OS:Unknown
PHP:5.6.40-68+ubuntu22.04.1+deb.sury.org+1

 

honda vision 2016 6

Νέο μοτέρ eSP, αιχμηρή σχεδίαση, μεγαλύτερες διαστάσεις

 

Περίπου τρεισήμισι χρόνια μετά την πρώτη του παρουσίαση το μικρό scooter της ιαπωνικής εταιρίας φρεσκάρεται αισθητικά αλλά και ουσιαστικά με νέο μοτέρ και βελτιώσεις σε πολλά σημεία που επηρεάζουν θετικά την εργονομία και την χρηστικότητά του.

Το Vision, που συναρμολογείται στην Ιταλία, απέκτησε νέα πιο αιχμηρή σχεδίαση για τη νέα χρονιά. Μπορεί να σας πάρει λίγο χρόνο να το καταλάβετε από τις φωτογραφίες αλλά η Honda του έχει δώσει μία πιο δυναμική εμφάνιση με τις γωνίες κάνουν λίγο πιο αισθητή την παρουσία τους σε σχέση με το παρελθόν.

honda vision 2016 2

Το νέο κοστούμι του Vision έφερε αλλαγές και στην εργονομία με τη θέση οδήγησης να είναι σύμφωνα με την Honda πιο ευρύχωρη σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο κυρίως στο χώρο της ποδιάς, ενώ βελτιωμένη παρουσιάζεται και η προσφερόμενη άνεση για τον συνεπιβάτη. Για τον τελευταίο η Honda έφερε προς τα εμπρός τα μαρσπιέ κατά 25 χλστ., ανασχεδιάζοντας παράλληλα τις χειρολαβές.

Παράλληλα οι καθρέπτες εξέχουν λιγότερο σε σχέση με πριν με αποτέλεσμα το νέο Vision να περνά ευκολότερα ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Μειωμένο κατά 15 χλστ. στα 770 παρουσιάζεται και το ύψος της σέλας στη έκδοση με τον εμπρός τροχό των 16 ιντσών.

Η νέα χρονιά φέρει επίσης έναν νέο υγρόψυκτο κινητήρα 108 κ.εκ eSP (enhanced Smart Power), κινητήρα δηλαδή που ανήκει στην ίδια σειρά με εκείνους των PCX και SH και φέρει τεχνολογίες για χαμηλότερες τριβές αλλά και σύστημα Start and Stop, κατά την Honda Idling Stop. Σε σχέση με τον κινητήρα που αντικαθιστά το νέο μοτέρ έχει συμπίεση 9,5:1, διάμετρο και διαδρομή στα 50 και 55,1 χλστ. αντίστοιχα και παράγει περισσότερη ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές λειτουργίας, για ταχύτερες εκκινήσει από στάση αλλά και καλύτερες ρεπρίζ. Ειδικότερα η ισχύς έχει ανέβει στους 8,7 ίππους στις 7.500 έναντι 8,3 ίππων στις 8.000 και η ροπή στα 0,92 χιλιόγραμμα στις 5.500 σ.α.λ. έναντι 0,88 στις 6.500 που ήταν πριν. Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει απαράλλακτη στα 1,92 λίτρα ανά 100 χλμ., ωστόσο οι εκπομπές ρύπων έχουν πέσει στο μισό αφού το νέο μοτέρ είναι προδιαγραφών Euro 4.

Αλλαγές έχουμε και στις αναρτήσεις του Vision αφού μπροστά βλέπουμε ένα νέο πιρούνι με διάμετρο καλαμιών 35 χλστ., τέσσερα χιλιοστά μεγαλύτερη σε σχέση με πριν, για καλύτερη αίσθηση και περισσότερη στιβαρότητα σε δρόμους με ανωμαλίες. Η κάστερ βρίσκεται στις 27 μοίρες, το ίχνος στα μόλις 70 χλστ. και το μεταξόνιο είναι ιδιαίτερα κοντό στα 1.290 χλστ. για μέγιστη ευελιξία, αν και αυξημένο κατά 40 χλστ. σε σχέση με πριν. Γενικά το νέο Vision παρουσιάζει ελαφρώς αυξημένες διαστάσεις με το μήκος το πλάτος και το ύψος να φτάνουν τα 1,925, 686 και 1.115 χλστ. αντίστοιχα, αυξημένα κατά 80, 16 και 25 χλστ. αντίστοιχα. Στην ευελιξία και χρηστικότητα του Vision βοηθά και το χαμηλό βάρος των 102 γεμάτων κιλών που παραμένει αμετάβλητο, όπως και ο χώρος κάτω από τη σέλα στα 18 λίτρα, αρκετός για ένα κράνος κλειστού τύπου. Τέλος, στα φρένα το συνδυασμένο σύστημα πέδησης έχει απλοποιηθεί (λογικά ενεργοποιείται ανεξάρτητα από την μανέτα που τραβιέται), η εμπρός δαγκάνα φέρει πλέον μόνο ένα έμβολο, με το ταμπούρο των 130 χλστ. να παραμένει.

Το νέο Vision θα είναι διαθέσιμο σε πέντε χρώματα (γκρι, λευκό, μαύρο, ασημί, κόκκινο), όλα μεταλλικά.