Εγγραφή στο NEWSLETTER

Μάθετε πρώτοι όλα τα νέα από τον χώρο του scooter, του παπιού και της καθημερινής μοτοσυκλέτας!

Honda

 48390fd2ad2b7a93db8983acae124425 XL  Θα είναι ένα προσιτό touring; 

Πρωτοπαρουσιάστηκε το 1998 ως NT650V Deauville, μια τουριστική GT μοτοσυκλέτα με ενσωματωμένες βαλίτσες και βασισμένη στην Transalp 650 – αν και το δεύτερο συνθετικό, που προέρχεται από μια Γαλλική πόλη στην ακτή της Νορμανδίας, δε χρησιμοποιήθηκε παντού, όπως λ.χ. στην αγορά των ΗΠΑ που ήταν γνωστό μόνο ως ΝΤ650V.

Πέρασε μια πρώτη ανανέωση κυρίως αισθητική το 2002 και στη συνέχεια το 2005 φόρεσε το νέο τότε μοτέρ του Transalp για να γίνει NT700V (στην κεντρική φωτογραφία) και παρέμεινε στην παραγωγή ως και το 2013.

Έκτοτε το Deauville δεν ξαναφάνηκε ποτέ στη γκάμα της Honda, ώσπου συναντήσαμε την φρέσκια αυτή είδηση στο Γαλλικό Moto Station.

Οι Γάλλοι συνάδελφοι επικαλούνται “καλά πληροφορημένες πληγές” για να μεταδώσουν πως η Honda ετοιμάζει την επιστροφή του μοντέλου, με την ίδια φιλοσοφία, αλλά αυτή τη φορά σε νέα βάση. Συγκεκριμένα, η είδηση αναφέρει πως το νέο Deauville θα αποκαλείται NT1000V και θα κινείται από τον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα της Africa Twin, δηλαδή θα είναι χιλιάρι και πλέον η απόδοσή του θα εκτοξευτεί από τους 65 ίππους του ΝΤ700 στους 95.

Το πιο ενδιαφέρον δε στοιχείο που αναφέρεται στην είδηση είναι πως το ΝΤ1000V θα παντρέψει τον κινητήρα της Αφρικάνας με άξονα στην τελική μετάδοση, όπως ακριβώς είχε κάνει και στα 650 και 750.

Όπως αναφέρεται στο Γαλλικό δημοσίευμα, πιθανότατα η μοτοσυκλέτα δεν θα ονομαστεί Deauville, λόγω (αδιευκρίνιστων) προβλημάτων χρήσης του ονόματος, κρατώντας μόνο τα αρχικά NT1000V.

Περισσότερες πληροφορίες προς το παρόν δεν έχουμε, ούτε και έχουμε συναντήσει την είδηση αυτή πουθενά αλλού (εκτός από όσα μέσα αναμεταδίδουν τη Γαλλική πηγή), ωστόσο τη βρίσκουμε ιδιαίτερα λογική και μάλλον χαμηλού ρίσκου κίνηση από πλευράς Honda.

Η αγορά των GT μοτοσυκλετών έχει ατονήσει ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια, καθώς οι πωλήσεις τους έχουν μοιραστεί ανάμεσα στις Adventure και τις λιγοστές βαριές Touring επιλογές (λ.χ. Yamaha FJR1300). Αν η Honda όντως φτιάξει μια GT βασισμένη στην Africa, θα έχει την ευκαιρία να παίξει μπάλα ουσιαστικά μόνη της και με μια καλή τιμή να πάει και πολύ δυνατά στις πωλήσεις.

Λογικά, αν όντως η είδηση έχει κάποια επαφή με την πραγματικότητα, μια τέτοια κίνηση θα τη δούμε κατά Νοέμβρη μεριά στην EICMA 2019 στο Μιλάνο.