city2 WHITE DDIAFANES

Kawasaki

 6d5d4b3b58e757c8e7b9a8ef88c41437 XL  Επιστροφή στις ρίζες

Παρουσιάστηκε στο Tokyo Motor Show η νέα βασική έκδοση του W800, για να συμπληρώσει την κλασσική τριάδα δίπλα στα Street και Café.

Η Kawasaki είχε εκπλήξει το 1999 όταν παρουσίασε το W650, μια κλασσικής εμφάνισης μοτοσυκλέτα που έφερνε ξανά στο προσκήνιο μια γεύση από τα πρώτα χρόνια της εταιρείας με ένα σχέδιο που μας θύμισε πως ξεκίνησαν οι Ιάπωνες: κλωνοποιώντας την κραταιά τότε Αγγλική σχολή.

Το 650 έμεινε στην παραγωγή ως το 2008, για να επιστρέψει το 2011 ως W800, με την ίδια ακριβώς συνταγή και μεγαλύτερο κινητήρα. Το 2016 η Kawasaki ανακοίνωνε ουσιαστικά την παύση του μοντέλου με το W800 Last Edition, κάτι που ευτυχώς άλλαξε πέρυσι με την επιστροφή του μέσω δύο παραλλαγών, W800 Café και W800 Street.

Τώρα στο Τόκυο παίχτηκε η τρίτη πράξη της ιστορίας αυτής με την ανακοίνωση του τρίτου τέκνου της αναγεννημένης σειράς W800, που αυτή τη φορά αφορά το βασικό μοντέλο.

Το σκέτο W800 παραμένει ένα Euro 4 μοντέλο, προφανώς εκμεταλλευόμενο την περίοδο χάριτος που υπάρχει για τις προϋπάρχουσες μοτοσυκλέτες και μας έρχεται με μόνο περιφερειακές αλλαγές συγκριτικά με τα Street και Café, ως τα γνωρίζουμε.

Η σημαντικότερη διαφοροποίηση του W800 είναι στον μπροστινό τροχό, που εδώ μετρά διάμετρο 19 ιντσών, σε αντίθεση με τις 18 των Street και Café. Πίσω διατηρεί τον ίδιο τροχό 18 ιντσών.

Παράλληλα σημειώνουμε κινητήρα σε ασημί χρώμα, χαλαρό τιμόνι που έρχεται πιο πίσω συγκριτικά με το Street και φέρνει τον αναβάτη σε πιο όρθια, χαλαρή θέση, μια στάνταρ διπλή σέλα με ρετρό λογική και εμφάνιση, αλλά και χρωμιωμένα μακριά φτερά μπρος και πίσω.

Τα περισσότερα περιφερειακά της μοτοσυκλέτας είναι έτσι κι αλλιώς συμβατά με κάθε μοντέλο της σειράς, οπότε μπορεί ο καθένας να επιλέξει να καστομάρει τη δική του προσθέτοντας λ.χ. τη σέλα του Café στο βασικό W800 κ.ο.κ.

Όσον αφορά στον κινητήρα, παραμένει ο γνωστός υποτετράγωνος αερόψυκτος δικύλινδρος σε σειρά των 773 cc με χαμηλότατη συμπίεση 8.4:1 και απόδοση 48 hp στις 6,000 rpm και 6.4 kg.m στις 4,800 rpm.

Το νέο W800 θα είναι διαθέσιμο σε έναν μόνο χρωματισμό, Metallic Dark Green, ήτοι μεταλλικό σκούρο πράσινο.

hi_2020_W800_GN1_STU__2_.jpghi_2020_W800_GN1_STU__1_.jpghi_2020_W800_GN1_DET__14_.jpghi_2020_W800_GN1_DET__4_.jpghi_2020_W800_GN1_DET__2_.jpghi_2020_W800_GN1_STU__4_.jpghi_2020_W800_GN1_STU__3_.jpg6d5d4b3b58e757c8e7b9a8ef88c41437_XL.jpg