city2 WHITE DDIAFANES

Suzuki

 155789525250845t83v  ...το GSX-S 300 της Suzuki!

Το δεξί χέρι της Suzuki στην Κίνα, Haojue, κυκλοφορεί επιτέλους τη μικρή σπορ μοτοσυκλέτα που ίσως να έχουμε σύντομα κοντά μας.

Ήταν φθινόπωρο του 2018 όταν η Haojue αποκάλυψε σε μεγάλη έκθεση της πατρίδας της τη νέα της ναυαρχίδα. Το DR300 είναι ένα γυμνό streetfighter 300 cc που έρχεται να ηγηθεί μιας γκάμας μοντέλων που ως τότε κορυφωνόταν στα 160 cc και το αναλόγου αισθητικής DR160S.

Με σχετικά μεγάλη καθυστέρηση, μιας και αρχικά προοριζόταν για τη γκάμα του 2019, το DR300 φτάνει επιτέλους στην παραγωγή και λίαν συντόμως θα κοσμεί τις βιτρίνες της Haojue στην Κίνα – ενώ ήδη το περιμένει πώς και πώς οι ειδικός Τύπος γειτονικών χωρών και κυρίως της Ινδίας, όπου τα μικρά γυμνά Suzuki Gixxer αποδεικνύονται ιδιαιτέρως δημοφιλή.

Οι προδιαγραφές του DR300 είναι αρκετά εντυπωσιακές, ειδικά για τα δεδομένα της Κίνας. Δικύλινδρος σε σειρά 298 cc, υγρόψυκτος, 8βάλβιδος με 2ΕΕΚ, απόδοση 29 hp στις 8,500 rpm και 2.8 kg.m στις 6,500 μέσω εξατάχυτου κιβωτίου. Μπροστά συναντάμε ένα ανάποδο πιρούνι KYB με διπίστονη δαγκάνα Nissin σε δίσκο 298 mm με ABS της Bosch, ενώ πίσω ένα αμορτισέρ με 7 θέσεις ρύθμισης προφόρτισης ελατηρίου. Διαθέτει ρεζερβουάρ βενζίνης 16 λίτρων και συνολικά η μοτοσυκλέτα ζυγίζει 177 κιλά.

Επιπλέον αυτών, το γεγονός πως στην αγορά της Κίνας θα πωλείται με λάστιχα αρχικής τοποθέτησης τα Pirelli Diablo Rosso III (110/70-17 μπροστά, 140/70-17 πίσω) μας δείχνει πως εκεί το DR300 μάλλον προορίζεται για τα ψηλά ράφια της κατηγορίας του.

29eea0fdfc2a7598fe3e2fe6a68085b7 XL

Η Haojue, είναι η βασική συνεργάτιδα της Ιαπωνικής εταιρείας στην Κίνα και υπεύθυνη για την παραγωγή των δικύλινδρων 250 της Suzuki – V-Strom, GSXR, Inazuma.

Απουσία αναλυτικών τεχνικών χαρακτηριστικών, οι πληροφορίες που αλιεύσαμε από τον Κινεζικό Τύπο δεν διευκρινίζουν αν ο νέος δικύλινδρος αποτελεί εξέλιξη του προϋπάρχοντος 250 ή είναι εντελώς νέος, πάντως συναντήσαμε φορές την επισήμανση πως εξελίχθηκε αποκλειστικά από τη Haojue και όλα τείνουν προς το δεύτερο ενδεχόμενο – κάτι που ακούγεται λογικότατο δοθείσης της ηλικίας του μοτέρ 250 cc.

Στην Κίνα η τιμή του ορίστηκε στα 35,000 γιουάν, περίπου €4,500 με ισοτιμία 28/4/2020.

Μοιραία η παρουσίαση του DR300 πλέον αποκτά μια πολύ ευρύτερη προοπτική, μιας και ήδη τα ΜΜΕ Κίνας και Ινδίας επιβεβαιώνουν πως στην Ινδία (και ενδεχομένως και σε άλλες αγορές) η μοτοσυκλέτα θα πωληθεί ως Suzuki GSX-S300, με την Ινδική Suzuki να αναλαμβάνει την μετατροπή/προσαρμογή.


Το γεγονός πως οι Ινδικές προδιαγραφές είναι πλέον εφάμιλλες των Euro 5, σημαίνει πως η μοτοσυκλέτα θα βγει ουσιαστικά έτοιμη για τις δυτικές αγορές.

Μάλιστα, τα πιο φρέσκα νέα από Κίνα το στέλνουν και στο Μιλανέζικο περίπτερο της Suzuki στην EICMA 2020 – ως GSX-S φυσικά και εφόσον το σαλόνι τελικά γίνει. Ανεξαρτήτως της Ιταλικής έκθεσης πάντως φαίνεται πως η επόμενη μέρα των μικρών δικύλινδρων της Suzuki έφτασε.

Η αρχή γίνεται από το γυμνό 300 και ουδείς θα πόνταρε ενάντια σε ενδεχόμενα νέα μικρά V-Strom και GSX-R300 στα επόμενα λίγα χρόνια.