city2 WHITE DDIAFANES

Εκτός Ελλάδος

re1twin 2

Διάγραμμα δυναμομέτρησης με πολύ καλά χαρακτηριστικά

Ένα χρόνο “στο περίμενε” μας έχει η Royal Emfield σε ότι αφορά στα δικύλινδρα μοντέλα της, Continental GT650 και Interceptor 650, τα οποία παρουσιάστηκαν τον περασμένο Νοέμβριο στο Μιλάνο και έκτοτε, εκκρεμεί το λανσάρισμα  τους στην αγορά.

Η ώρα αυτή όμως φαίνεται –επιτέλους- να πλησιάζει, έχοντας προηγηθεί βέβαια αρκετές διαρροές πληροφοριών, με σημαντικότερη αυτή των πλήρων τεχνικών χαρακτηριστικών, πριν ένα μήνα.

re1twin 1

Το  Autocar, έδωσε πρόσφατα στην δημοσιότητα κάποιες πρόσθετες πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένου και ενός διαγράμματος δυναμομέτρησης. Σε αυτό βλέπουμε δυο εξαιρετικές μετρήσεις: πολύ γραμμική αύξηση της ισχύος, που κορυφώνεται μετά τις 7.000 σ.α.λ. και μια πολύ γεμάτη καμπύλη ροπής, η οποία ήδη λίγο πάνω από τις 2.000 σ.α.λ. έχει φτάσει στο 80% της μέγιστης τιμής της.

Οι ίπποι είναι 47 στις 7.000+ σ.α.λ. και η ροπή 53 Nm (5,4 kg-m) στις  5.000 σ.α.λ., τιμές που συμπίπτουν ακριβώς με την ονομαστική απόδοση που αναγράφεται στο τεχνικό εγχειρίδιο που διέρρευσε στα τέλη Αυγούστου. Λίγο περίεργο είναι η αλήθεια αλλά δεν έχουμε κάποιο λόγο να το αμφισβητήσουμε…

re1twin 3

Η τελική ταχύτητα επίσης, λέγεται ότι θα υπερβαίνει τα 160 χλμ./ώρα, με τους Ινδούς να αναφέρουν μάλιστα ότι αυτό θα επιτυγχάνεται “easily”, δηλαδή εύκολα.  

Τέλος, στο άρθρο του Autocar γίνεται λόγος και για μετρήσεις κατανάλωσης, με την εταιρεία να ισχυρίζεται ότι ο νέος δικύλινδρος κινητήρας απαιτεί περίπου τέσσερα λίτρα στα 100 χλμ. (25,5 χιλιόμετρα ανά λίτρο), μια τιμή που αν επιβεβαιωθεί, είναι αδιαμφισβήτητα πολύ καλή!

Τα Royal Enfield Continental GT και Interceptor 650, αναμένονται στην αγορά της Ινδίας στα τέλη του 2018 και από τις αρχές του νέου έτους, θα διανεμηθούν και στις αγορές του υπόλοιπου κόσμου.

Κλείνουμε, με το τελευταίο επίσημο video της Royal Enfield για τα δύο μοντέλα. Το hashtag #ItsPlaytime και η 60s, ανέμελη αύρα τα λένε όλα για τον “χαρακτήρα” των δύο μοτοσυκλετών.